Gå til innhold

tips til reiser i vinterferien, februar


Anbefalte innlegg

Jeg og min mor vil gjerne dra på en jentetur en uke fra 16.februar i år. Hvor bør vi reise? Det beste hadde jo vært sol og varme, men det kan fort bli veldig dyrt også. Storby hadde også vært fantastisk! Så lenge den ikke er like kald som Norge. Har noen et tips? Ikke tenk pris, men egne erfaringer av plasser, eller andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs hvor stor storbyen må være, for skikkelig by og greit klima i februar kan jeg anbefale Waikiki, Dubai, Sydney eller Singapore.

Spennende forslag du kom med! Dette er noe jeg skal ta i betrakting. Må ærlig innrømme jeg aldri har hørt om Waikiki, så det skal jeg sjekke ut! :)

Lenke til kommentar

Som robertaas foreslo er Waikiki et perfekt sted der du både får by og strand i et. Jeg kom hjem derifra i natt og anbefaler det på det sterkeste. Mye bra shopping og mye du kan gjøre på øya. På Waikiki beach er det MASSE mennesker så ønsker du en roligere dag på stranden uten så mye mennesker kan du ta buss, eller leie bil å kjøre til et annet sted på øya der du finner masse fine og mer øde strender. Så her kan du får en god kombo av begge deler. Vil bare legge til at det var MYE overskyet, var litt overskyet så og si hver dag i løpet av de 16 dagene jeg var der. Mulig jeg var uheldig med været og det er også mulig at det blir bedre i februar.

Lenke til kommentar

Waikiki, en by i USA som er rett ved en fin strand i Stillehavet. Synes det er et veldig behagelig sted å være og langt tryggere enn steder i Brasil hvor man også har en by rett mot stranden. Har sett priser ned på 3-tallet for å fly dit.

 

Waikiki-Beach-Hawaii.jpg

Med hvilke flyselskap? Er vel greit å reise dit klimamessig i juni-august?

 

Begynner å gå litt tom for reisemål med ok flypriser.

Lenke til kommentar

 

Waikiki, en by i USA som er rett ved en fin strand i Stillehavet. Synes det er et veldig behagelig sted å være og langt tryggere enn steder i Brasil hvor man også har en by rett mot stranden. Har sett priser ned på 3-tallet for å fly dit.

 

Med hvilke flyselskap? Er vel greit å reise dit klimamessig i juni-august?

 

Begynner å gå litt tom for reisemål med ok flypriser.

 

United via Newark er nok enkleste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...