Gå til innhold

Denne GIF-animasjonen har du nok aldri sett maken til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Denne GIF-animasjonen har du nok aldri sett maken til"

Håper jeg slipper å se maken også!

Maken til miljøsvin har jeg heller ikke sett før.

Dette kunne han laget på en halvtime på PC'en (hvis det var så viktig å lage da)

 

'Kunstnere' slipper unna med ting vi normale hadde blitt sperret inne for...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter fargene å dømme fikk han sikkert malingen billig, men den skal jo produseres og fraktes.

 

Slik som med absolutt alt annet.. Tenk på det.. Han har støttet en næring ved å kjøpe produkter de produserer. HELT UHØRT!!!

Og når miljøsetningen din ikke fungerte så klager du på at produktene er produsert og fraktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, jeg tenkte mer på å sløse bort tusenvis liter maling...

Etter fargene å dømme fikk han sikkert malingen billig, men den skal jo produseres og fraktes.

 

Malingen ble vasket vekk av regnværet. Det var nok stort sett vann med fargepulver, mest sannsynlig noe han blandet selv, på stedet. Det finnes veldig mange fargepulver som er helt naturlige og ufarlige stoffer,men inntil videre vet vi ikke hva som ble brukt.

Minner meg om en historie fra Jotun: Det var en del tilfeller med interne tyverier av maling, som ledelsen bestemte seg for å finne ut av, så de laget noen bokser med maling uten bindemiddel/herdemiddel. Disse ble satt lett tilgjengelig, og ble selvfølgelig borte. Det tok bare et par uker før en av de ansatte kom og lurte på hvor lang tørketid en viss maling skulle ha....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...