Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Enkelte taster fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hovedkort: sabertooth z77

Tastatur: Roccat Isku

 

Heisann, jeg var hjemme og skulle på lan, hadde akuratt bestilt meg corsair h100i, så det første jeg gjorde når jeg kom var å installere den, etter jeg satt PCen opp og skulle game merket jeg at enkelt knapper ikke fungerte, disse knappene er så langt, "1 og ctrl" Kanskje flere men har ikke merket det.

 

Noen som vet noe som kan gjøre dette? Har lest rundt på maaaaaange forum og alt jeg har funnet er idiotiske løsning som slå på on-screen keyboard osv -.-

 

PS. Jeg har ikke grist noe vann fra vannkjøleren visst noen tenker det.

 

PLS help, er mange spill og mye jeg ikke kan gjøre uten ctrl og 1 :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS. testet det på en annen PC nå og det funker ikke der heller, testet også ett annet tastatur på min egen PC og det funket.

 

Så tipper det er blitt ødelagt, noen som har noe idê hvordan? Jeg har ikke sølt noe på det.

 

Det eneste jeg kan se for meg er at noe har kortsluttet inni eller noe lignende, men skjønner ikke hvordan det har skjedd heller

Lenke til kommentar

prøvd å laste ned driver til tastaturet?

 

http://www.roccat.org/Support/Gaming-Keyboards/ROCCAT-Isku/

 

Hadde samme problemet med et annet tastatur.

Jeg oppdaterte firmware på tastaturet, så var alt som det skulle igjen.

 

Prøv det eller drivere.

Heisann, sry, glemte å skrive det men har testet det ja. Dette skjedde noen dager etter jeg resatt OS så problemet skjedde uten drivere så det første jeg gjorde var å innstalere de men desverre, no luck :(

 

Bestilte nettopp roccat ryos ettersom jeg ikke gidder å vente på evt. reperasjon så får håpe jeg kan få en tilgodelapp hos komplett for tastaturet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...