Gå til innhold

Lengre opphold i Alpene


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenker å dra på en lengre skiferie. 1 - 2 måneder.

 

Noen som vet hvor man kan leie f.eks ett rom eller en liten leilighet billig over en lengre periode? Sitter å søker på nettet men finner bare hoteller og leiligheter som er dyrt.

 

Har ikke satt meg en bestemt destinasjon enda, bare at det må være ved et stort skianlegg.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut couchsurfing.com. Finnes folk som gjerne tar imot gjester for lengre perioder, 1-2 måneder tror jeg det er få som ønsker, men er ikke noe problem å finne andre hosts. Her er planlegging alfa og omega.

Det er nok en god del hosteller rundt omkring siden det ikke er rent få som ønsker å bo billig på ferie.

 

Couchsurfing vil være det billigste, og mest fleksible alternativet siden du kan dra når du vil, og du kan dra til et annet område, men kan være vanskelig å få planlagt.

 

Billig blir det nok ikke uansett siden prisnivået i spesielt Sveits og Østerrike er relativt høyt.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei. 

 

Tenker å dra på en lengre skiferie. 1 - 2 måneder. 

 

Noen som vet hvor man kan leie f.eks ett rom eller en liten leilighet billig over en lengre periode? Sitter å søker på nettet men finner bare hoteller og leiligheter som er dyrt.

 

Har ikke satt meg en bestemt destinasjon enda, bare at det må være ved et stort skianlegg.

 

Takk for svar.

Heisann Heinreic!

Jeg ser at det er en gos stund siden du lagde denne tråden men jeg bare lurer på hva du endte opp med å gjøre? 

Jeg er litt i samme posisjon og vil til Val d'Isere for en lengere periode før jul (tidlig ute!) og som student vil jeg gjerne holde prisen nede så mye som mulig.

Fant en side som har priser fra 3 tusen kr ca - her er siden http://www.slopetrotter.no/valdiseremen jeg kunne gjerne tenke meg noe enda billigere. Hadde vært helt konge om du fant ut av noe lurt da du dro! :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...