Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What's the big deal om det da ...

Slik har jo iPhone vært siden dag 1.

Og 16GB utgaver er det slutt med.

 

 

 

Er vel nettopp det som er poenget? Det er ikke en iPhone, og et av argumentene for Samsung mot nettopp iPhone og de øvrige Android toppmodellene har jo gått på nettopp dette med utskiftbart batteri og minnekortstøtte. Er nok mange som blir skuffet over at dette uteblir med Galaxy S6.

Lenke til kommentar

 

What's the big deal om det da ...

Slik har jo iPhone vært siden dag 1.

Og 16GB utgaver er det slutt med.

 

 

 

Er vel nettopp det som er poenget? Det er ikke en iPhone, og et av argumentene for Samsung mot nettopp iPhone og de øvrige Android toppmodellene har jo gått på nettopp dette med utskiftbart batteri og minnekortstøtte. Er nok mange som blir skuffet over at dette uteblir med Galaxy S6.

De har nok en god grunn til ikke å ha avtagbart baklokk på denne. Det er jo litt synd.

Minnekort var det ikke på galaxy alpha heller , men den hadde 32GB så jeg ser ikke helt behovet for microsd på enheter med 32,64 ogb128 GB nand/ flash

Galaxy S5 f.eks kom aldri i annet enn 16GB utgave (i vår del av verden).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

angående dette med levering, så hadde jeg for et par dager siden muligheten til å bestille S6 (SAMG920 og SAMG926 (Edge)) til butikken min fra sentrallageret vårt. det stod at den var på lager og tilgjengelig for bestilling. bestilte tre stykk ordinære s6 (edge var ikke tilgjengelig) og fikk bekreftet leveringsdato en dag ut i neste uke. dagen etter da jeg kom på jobb var bestillingen slettet fra datasystemene og produktet ikke lenger tilgjengelig på sentrallager.

 

hvis varen faktisk er der og ved en feil var registrert og tilgjengelig for lansering, så kan det bety at de planlegger å slippe s6 ganske så kort tid etter lansering. det kan selvfølgelig også være en datafeil og det er godt mulig produktet aldri var på lager i det hele tatt. ta info med en klype salt, men det er lov å håpe på det beste.

Endret av ggcsnorge
Lenke til kommentar

Jeg er jævlig nervøs for S6 jeg ass. Har mine mistanker om at det kan bli den første Samsung-telefonen (i hovedserien) som jeg hopper over. Jeg bryr meg midt en viss plass om design og kvalitetsfølelse, og foretrekker muligheten til å skifte batteri, hardførhet, frihet når det gjelder lagring, osv. I tillegg tilsier de aller fleste, om ikke alle rykter, at alt dette forsvinner. Ingen IP-sertifisering, ingen SD, ingen removable back/battery. Da spør jeg samtidig meg selv, hva i helvete for en markedsføring er det Samsung kjører på med? Er det noen av dere som har kikket på Samsung Norge sin Facebook-side i det siste? De spyr ut post på post med "Is this the next Galaxy", hvor de lister opp rykter o.l angående den nye telefonen. Så langt virker det som om omtrent ingen av "ryktene" skal vise seg å stemme, bortsett fra den ene posteren som sier at telefonen skal ha skjerm på tre sider (Edge har noe á la dette). Samsung Norge skriver "noen sier at den nye Galaxy blir hardfør." Hvorfor i all verden gjør de dette dersom det viser seg å ikke stemme? Er det kun jeg som syntes det er helt idiotisk? De hyper masse funksjoner som det faktisk viser seg at de ikke imøtekommer? Hva faen? Kjenner jeg blir hissig ass, jeg håper de har noe å presentere som de virkelig har klart å holde hemmelig, men dessverre tror jeg ikke på det i ett sekund engang.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

"Is this the new Galaxy"-konseptet til Samsung er vel bare en greie de har satt i gang for å vise frem de beste konseptene laget av tilfeldige personer. Har ingenting med den nye telefonen å gjøre. Det kan virke misvisende, og jeg skjønner ikke helt hvorfor de har satt i gang det.

 

Blir skuffet om den ikke er IP-sertifisert. Da skjønner jeg veldig lite av hvorfor de fjerner muligheten til å bytte batteri osv.. Ville vært merkelig. Jeg tipper (og håper) at den blir IP-sertifisert, slik at den er vann- og støvtett.

 

Youtube-stream til unpacked: https://www.youtube.com/watch?v=CVk3ZWrhHxc

Lenke til kommentar

Vi får se. At den (ikke) er vanntett, er ingen deal breaker for min del. Men igjen så er det kjekt med en telefon som tåler vann om man skulle havne i en situasjon hvor det er nødvendig :)

 

Det blir uansett spennende å se hva Samsung har å vise frem i ettermiddag :)

Lenke til kommentar

 

Det kommer en active versjon med ip sertifisering.

Base modellen vil ikke ha det.

Mitt tips.

Tipper det samme. Men S5 Active kom ganske lenge etter S5, spesielt i Norge. Var vel rundt et halvt år. Ganske sløkka.

 

 

 

Og Active-modellene har jo hatt helt horribelt dårlig oppfølging på programvarefronten. Det er vel fremdeles ingen tegn til Android 5 (Lollipop) til Galaxy S5 Active og Galaxy S4 Active i sin tid fikk vel fryktelig mye kritikk for knapt motta en eneste oppdatering?

Lenke til kommentar

 

 

Det kommer en active versjon med ip sertifisering.

Base modellen vil ikke ha det.

Mitt tips.

 

Tipper det samme. Men S5 Active kom ganske lenge etter S5, spesielt i Norge. Var vel rundt et halvt år. Ganske sløkka.

 

Og Active-modellene har jo hatt helt horribelt dårlig oppfølging på programvarefronten. Det er vel fremdeles ingen tegn til Android 5 (Lollipop) til Galaxy S5 Active og Galaxy S4 Active i sin tid fikk vel fryktelig mye kritikk for knapt motta en eneste oppdatering?

Og poenget var....

Fleste kjøperne bryr seg ikke en døyt om rooting, custom roms, eller å ha nyeste punkt release.

Jeg har både S3 og S4 og Alpha i bruk og trenger ikke noen oppgraderinger eller root på noen av de.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...