Gå til innhold

Steroider - Jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med disse stoffene


Anbefalte innlegg

Dette her er bare tull! musklene dine vil forsvinne med en gang etter den kuren hvis du ikke vedlikeholder dem (noe du ikke skal)

Hvorfor ikke starte med en sport du synes er artig?

De kommer til å forsvinne selv om man vedlikeholder, da man ikke har de stoffene i kroppen, eller kan vedlikeholde på samme nivå.

 

Det går ikke an å si at man har "prøvd gainer osv uten resultat"

Ble mett av gainer, utsatte resten av måltidene osv.

 

Spise mer må man gjøre uansett, en af fordelene med "bol" er at hviletiden resuseres så man kan trene oftere som igjen betyr at man må spise enda mer.

Uansett valg så ligger nøkkelen i mye mer mat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde skrevet MYE, men visket ut (er dårlig på å skrive)

for all del ikke bruk steroider, du blir ødelagt og mest sannsynlig mye mer deprimert siden du må jukse..

Du har jo langt over gjennomsnittet perfekt kropp!!! push deg selv som faen og du vil få resultater.

plis, ikke bruk steroider. ALLE som bruker det angrer seg til slutt, så ikke gå i den samme fella...

 

Det er i hvert fall ikke riktig. Jeg bruker steroider og har aldri angret på at jeg begynte. For meg var det et riktig valg, for trådstarter er det et helt feil valg på dette tidspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke har tenkt å ta mange runder med disse stoffene. Målet mitt er ikke å bli sånn skikkelig stor, men å få en kropp jeg kan trives med. tanken er å kjøre en liten kur i 6 uker og gi meg etter det. Tror det vil gi meg et boost og komme meg igang å få en grei kropp.

 

Doofen disse stoffene gjør at jeg får øktmuskelmasse som igjen øker vekten min. Jeg er klar over at jeg også da må øke mat.inntaket mitt.

 

Det var ikke så lenge siden det var en 15 år gammel gutt som tok livet av seg etter å ha brukt steorider.

Selvom det bare er 6 uker så er det ikke "bare" 6 uker for kropp og hjerne, det skal ikke mer enn 1 ukes tid før man blir provosert av hver minste ting, voldelig fordi ting går ikke som man vil, deprimert, ustabil, osv. Det blir som en mann med mensen, det fungerer ikke.

 

Det høres veldig negativt, men det er nok mye mer negativt enn det du leser her, jeg har bare bodd ilag med en fyr som gikk på det, jeg har aldri følt hvordan det føles selv..

 

Men det tok ikke mer enn max 3 uker av og på på han eksen min før han fikk noen kviser her og der, aggresjonen tok overhånd og depresjonen nesten tok knekken på han...

 

Såklart, folk er forskjellige, og alt skjer ikke med alle... og det er den fella alle går i..

 

Alle tenker så positivt, men når det er gjort kommer alle de negative tankene som en bombe smellende ned i hodet på dem..

 

Og når man kan gjøre det så enkelt som 3 enkle baby trinn man lærer ungene sine:

 

1. Ta seg en tur ut, en luftetur på 30 min f.eks, hva enn man liker å gjøre ute.

2. Få i seg det essensielle av vitaminer via mat og drikke.

3. Få seg en rutine når det kommer til søvn, mat, restitusjon og aktivitet/trening.

 

Man trenger ikke begynne med store steg, de små stegene fører til store steg automatisk ettersom man pleier å få en mestringsfølelse. Mestringsfølelsen begynner så fort man setter seg mål, og målene trenger ikke være store med én gang, det går bra å ha små mål som blir større og større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har venner som har gått på steroider, de forandret seg veldig. De ble skikkelig ustabile, aggressive, og utålmodige. Ingen av de ble "store" heller. De fikk problemer med huden.

 

Steroider kommer IKKE til å gjøre deg noe godt, du kommer bare til å bli mer deprimert og få masse kviser og dritt.

 

Det eneste som vil hjelpe deg er å legge om på kostholdet, og trene mer.

 

Kast steroidene i søpla når du får dem.

 

 

Det er kun to anabole steroider som er forbundet med aggresjon, og det er Tren og Halo. Man får IKKE roid rage av Anavar og Primo for å si det sånn. Men det som kan gjøre noe med psyken allikevel er når man avslutter en steroidekur. Personlig unngår jeg dette problemet med å kjøre "cruise" i stedet for PCT. Jeg går bare ned til en lav dose testosteron tilsvarende en sunn egenproduksjon.

 

Mer deprimert? Det blir han etter all sannsynlighet ikke under kur. Men det kan skje etter kur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei.

 

litt om meg selv. ( vet dere trenger info om det for å gi godt svar)

 

Vi trenger faktisk ingen info om deg i det hele tatt.

Steroider er en dårlig ide. Uansett.

Dropp tanken. Ta den lange (vanlige) veien som alle oss andre.

 

 

Bullshit. De fleste anabole steroider er mye tryggere å bruke enn for eksempel alkohol som du drikker. Anabole steroider er ikke for alle, langt ifra, men for noen er det et helt riktig valg. For eksempel for de som har makset ut sitt genetiske potensiale og allikevel har høyere mål.

 

Og faktisk vil DU ha helsemessig gevinst av å bruke testosteron når du blir eldre. Du får nemlig mindre fritt testosteron når du eldes, hvilket har mange negative konsekvenser for deg både fysisk og psykisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var ikke så lenge siden det var en 15 år gammel gutt som tok livet av seg etter å ha brukt steorider.

Selvom det bare er 6 uker så er det ikke "bare" 6 uker for kropp og hjerne, det skal ikke mer enn 1 ukes tid før man blir provosert av hver minste ting, voldelig fordi ting går ikke som man vil, deprimert, ustabil, osv. Det blir som en mann med mensen, det fungerer ikke.

 

Det høres veldig negativt, men det er nok mye mer negativt enn det du leser her, jeg har bare bodd ilag med en fyr som gikk på det, jeg har aldri følt hvordan det føles selv..

 

Men det tok ikke mer enn max 3 uker av og på på han eksen min før han fikk noen kviser her og der, aggresjonen tok overhånd og depresjonen nesten tok knekken på han...

 

 

Nå viderefører du bare myter og halvsannheter om et emne du ikke har særlig med kunnskap om. Aggresjon er i all hovedsak forbeholdt to anabole steroider som heter Tren og Halotestin. Man blir altså ikke aggresiv av anabole steroider generelt. Equipoise kan faktisk gjøre deg mindre aggresiv i teorien. Det er jævlig stor forskjell på anabole steroider, og å generalise det som om alle AAS har de samme bivirkningene er som å si at hasj og heroin er det samme, eller at sykkel er det samme som motorsykkel.

 

Depresjon er generelt ikke noe som skjer under kur, men det kan absolutt skje etter kur. Og forresten så er P-piller assosiert med flere negative psykiske bivirkninger enn testosteron, så vi får vel gjøre det ulovlig å bruke også da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har innrømt at du ikke spiser riktig. Det i seg selv betyr at steroider ikke engang er siste utvei. Du vil bruke steroider som en snarvei.

 

Problemet er at når du ikke har disiplin, så hjelper ikke steroidene. De er ikke en mirakelkur som gjør deg godt trent. Trening gjør deg godt trent. Steroider gir deg mannepupper og kviser. Du vil angre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hei.

 

litt om meg selv. ( vet dere trenger info om det for å gi godt svar)

 

Vi trenger faktisk ingen info om deg i det hele tatt.

Steroider er en dårlig ide. Uansett.

Dropp tanken. Ta den lange (vanlige) veien som alle oss andre.

 

 

Bullshit. De fleste anabole steroider er mye tryggere å bruke enn for eksempel alkohol som du drikker. Anabole steroider er ikke for alle, langt ifra, men for noen er det et helt riktig valg. For eksempel for de som har makset ut sitt genetiske potensiale og allikevel har høyere mål.

 

Og faktisk vil DU ha helsemessig gevinst av å bruke testosteron når du blir eldre. Du får nemlig mindre fritt testosteron når du eldes, hvilket har mange negative konsekvenser for deg både fysisk og psykisk.

 

Jaokay.

Anabole steroider er kjempebra.

Kjør på TS. Store doser. Daglig.

 

Og det høres jo absolutt heelt ut som at TS har "makset sitt genetiske potensiale" her...

Lenke til kommentar

 

 

Det var ikke så lenge siden det var en 15 år gammel gutt som tok livet av seg etter å ha brukt steorider.

Selvom det bare er 6 uker så er det ikke "bare" 6 uker for kropp og hjerne, det skal ikke mer enn 1 ukes tid før man blir provosert av hver minste ting, voldelig fordi ting går ikke som man vil, deprimert, ustabil, osv. Det blir som en mann med mensen, det fungerer ikke.

 

Det høres veldig negativt, men det er nok mye mer negativt enn det du leser her, jeg har bare bodd ilag med en fyr som gikk på det, jeg har aldri følt hvordan det føles selv..

 

Men det tok ikke mer enn max 3 uker av og på på han eksen min før han fikk noen kviser her og der, aggresjonen tok overhånd og depresjonen nesten tok knekken på han...

 

 

Nå viderefører du bare myter og halvsannheter om et emne du ikke har særlig med kunnskap om. Aggresjon er i all hovedsak forbeholdt to anabole steroider som heter Tren og Halotestin. Man blir altså ikke aggresiv av anabole steroider generelt. Equipoise kan faktisk gjøre deg mindre aggresiv i teorien. Det er jævlig stor forskjell på anabole steroider, og å generalise det som om alle AAS har de samme bivirkningene er som å si at hasj og heroin er det samme, eller at sykkel er det samme som motorsykkel.

 

Depresjon er generelt ikke noe som skjer under kur, men det kan absolutt skje etter kur. Og forresten så er P-piller assosiert med flere negative psykiske bivirkninger enn testosteron, så vi får vel gjøre det ulovlig å bruke også da ;)

 

Nei, men da så, da kan vell alle begynne på anabole steorider uten problem ;)

Skal anbefale det for broderen, kanskje han kommer seg ut oftere, begynner å spise sunnere, og blir mindre sur og utålmodig, kanskje mer konsentrert, aktiv, og får en friskere hjerne.

 

Jeg har forresten ikke nevnt her at jeg har peiling, og dette må man stole på... Jeg nevnte noe ves de sa på nyhetene for en tid tilbake og noe ves fra min egen erfaring. Vel, for meg personlig er det ikke noe ves, men for deg er det gjerne tull. Men jeg har aldri gått på dette selv heller. Og såklart vi er forskjellig, reagerer forskjellig på forskjellige stoffer kroppen inntar.

 

Jeg kan også gå dypere inn i dette, men tenker det ikke er noe særlig behov ettersom jeg forstår deg slik at du har veldig god peiling på dette (lege med noen års erfaring?).

 

Poenget i hele innlegget var bare disse babystegene jeg tenkte på. Jeg har erfart selv at man blir deprimert av å sitte inne, ikke ha noe rutine i kosthold, restitusjon, aktivitet og søvn, dessuten ble jeg også mye tynnere av å ikke ha noe rutine i det.

 

Vel, p-piller er jo greit sånn at man ikke blir ufrivillig gravid, men tabeletter som går på kvinners eggstokker pleier å være resept på for menn. Hvorfor det?

Endret av aminus95
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jeg hadde skrevet MYE, men visket ut (er dårlig på å skrive)

for all del ikke bruk steroider, du blir ødelagt og mest sannsynlig mye mer deprimert siden du må jukse..

Du har jo langt over gjennomsnittet perfekt kropp!!! push deg selv som faen og du vil få resultater.

plis, ikke bruk steroider. ALLE som bruker det angrer seg til slutt, så ikke gå i den samme fella...

 

For meg var det et riktig valg, for trådstarter er det et helt feil valg på dette tidspunktet.

 

 

Steroider brukes ofte som medisin for de som lider av muskelatrofi som følge av andre sykdommer. Det tror jeg er det eneste jeg anser som en tid der steroider er "riktig valg".

Lenke til kommentar

Hvis du trener og bulker og ikke blir større så gjør du noe feil. Steroider vil gjøre deg stor, men når du slutter så mister du alt. Du høres ut som en lat person som ikke har noe som helst treningserfaring og ikke er klar for å gå på en steroidekur i det hele tatt. Du gjør noe veldig dumt men så høres du steindum ut også. Lykke til.

 

Jeg vurderte steroider en gang, snakket med en veldig erfaren selger. Satte opp en pakke til ca 15000,-. Fortalte han litt om meg, litt om hva jeg kunne forvente og slik.

 

Svaret hans var:" Du kommer til å bli stor, når du slutter mister du absolutt alt med en gang, du kommer til å hate det, begynne på igjen og livet ditt er rassert." - dette var fra en som hadde solgt i årevis.....

 

Det går ikke an å "vedlikeholde" etterpå.... vektøkning får du ikke med mindre du spiser, på steroider eller ikke..... du er lat og prøver å overbevise deg selv med at steroider er løsningen. hadde du ikke vært i tvil hadde du ikke komt hit på forumet og spurt.... ikke gjør noe dumt din idiot.

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...