Gå til innhold

Steroider - Jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med disse stoffene


Anbefalte innlegg

Hei.

 

litt om meg selv. ( vet dere trenger info om det for å gi godt svar)

Jeg er en mann på 28 år. Jeg er ca 1.85 høy og veier 65 kg. Jeg er altså noe undervektig.Jeg har flere ganger prøvd å trene med bruk av gainer, proteiner og kreatin uten hell. Jeg simpelthen blir ikke større. Jeg må medgi at jeg er noe utrent. Det tar for lang tid og er de-motiverende. Dermed gir jeg fort opp.

Jeg har derfor nå bestemt meg for å prøve ut steroider. Jeg har allerede bestilt en pakke med disse stoffene. Du kan se innholdet i pakken i linken nedenfor

 

http://www.best-steroid-shop.com/en/nos-produits/la-boutique/produit/457/43/packs-mega-promo/pack-combi-dianabol.html

 

Jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med disse stoffene og kan gi tips og råd. Jeg har noen spørsmål som jeg også kunne ha tenkt meg å få besvart.

 

Hvor ofte bør jeg trene når jeg inntar dette?

 

Jeg har slitt en del med depresjon tidligere, og en av bivirkningene i disse stoffene er nettopp dette. kan depresjonen forsterkes, eventuelt. hvor mye?

 

dossering: bør jeg bruke den doseringen som er anbefalt der: eller ta litt mindre?

 

 

Grunnen til at jeg ønsker å ta dette er at jeg vil forbedre utseende på kroppen min. Håper på svar, og refleksjoner rundt dette.

 

kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert riktig det at jeg ikke har spist nok. Jeg må nok innrømme det at jeg har et dårlig kosthold. Jeg får håpe du tar feil akse. Steroidene vil iallefall gi meg en vektøkning, selv om jeg måtte trene feil. Da er nok det bedre enn å se ut som et beinrangel. Håper noen kan gi gode tips og råd i denne tråden

Lenke til kommentar

Jeg hadde skrevet MYE, men visket ut (er dårlig på å skrive)

for all del ikke bruk steroider, du blir ødelagt og mest sannsynlig mye mer deprimert siden du må jukse..

Du har jo langt over gjennomsnittet perfekt kropp!!! push deg selv som faen og du vil få resultater.

plis, ikke bruk steroider. ALLE som bruker det angrer seg til slutt, så ikke gå i den samme fella...

Lenke til kommentar

Jeg har venner som har gått på steroider, de forandret seg veldig. De ble skikkelig ustabile, aggressive, og utålmodige. Ingen av de ble "store" heller. De fikk problemer med huden.

 

Steroider kommer IKKE til å gjøre deg noe godt, du kommer bare til å bli mer deprimert og få masse kviser og dritt.

 

Det eneste som vil hjelpe deg er å legge om på kostholdet, og trene mer.

Kast steroidene i søpla når du får dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke har tenkt å ta mange runder med disse stoffene. Målet mitt er ikke å bli sånn skikkelig stor, men å få en kropp jeg kan trives med. tanken er å kjøre en liten kur i 6 uker og gi meg etter det. Tror det vil gi meg et boost og komme meg igang å få en grei kropp.

 

Doofen disse stoffene gjør at jeg får øktmuskelmasse som igjen øker vekten min. Jeg er klar over at jeg også da må øke mat.inntaket mitt.

Lenke til kommentar

Gainer kan du ta i tillegg til vanlige måltider. At du ikke klarer å øke i vekt er bare bullshit med mindre du har en eller annen form for sykdom og da bør du ta det med lege. Spis 4 store måltider om dagen i tillegg til gainer så går du nok opp i vekt.

 

Du øker jo ikke i masse uten å spise og det må du jo gjøre samme om du går på steroider eller ei. Jeg økte rundt 15kg på ett år uten steroider og jeg også sliter med å legge på meg jeg også.

 

Når du i tillegg fra før sliter med depresjon er det bare idioti og begynne med steroider. Hva er poenget med å få en bedre kropp når du kommer til å føle deg ennå værre psykisk enn du gjør nå.

 

Vær streng med deg selv å spis mye og kombiner det med trening så vil du nok bli fornøyd ganske kjapt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personer med mange års erfaring klarer ikke å vedlikeholde muskelmassen sin. Det er en grunn til at når du først beveger deg inn på denne stien, så takler ikke psyken din å miste de kjære musklene sine, så du vil fortsette å bruke i lang tid.

Du kan for lite om disse sakene. Nå er også dette blitt en kriminell handling, så jeg kan heller ikke gi deg for mye informasjon.

 

Helt ærlig - du skyter deg selv i foten. Kunnskap er makt. Sett deg mer inn i sakene før du driter deg ut. Og du har i tillegg valgt noe av det dårligste preparatet som er å oppdrive!

 

Oral-steroider - er fattigmanns-pyse-bol. Du vil ikke oppnå en dritt med det, dessverre.

Endret av Dominator X
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke har tenkt å ta mange runder med disse stoffene. Målet mitt er ikke å bli sånn skikkelig stor, men å få en kropp jeg kan trives med. tanken er å kjøre en liten kur i 6 uker og gi meg etter det. Tror det vil gi meg et boost og komme meg igang å få en grei kropp.

 

Doofen disse stoffene gjør at jeg får øktmuskelmasse som igjen øker vekten min. Jeg er klar over at jeg også da må øke mat.inntaket mitt.

Ingen moralpreker herfra. Gjør hva du vil. Men. Steroider hjelper deg ikke opp i vekt.

 

Hvis du ikke klarer å gå opp i vekt uten steroider, så klarer du det ikke med steroider.

Lenke til kommentar

Hei.

 

litt om meg selv. ( vet dere trenger info om det for å gi godt svar)

Jeg er en mann på 28 år. Jeg er ca 1.85 høy og veier 65 kg. Jeg er altså noe undervektig.Jeg har flere ganger prøvd å trene med bruk av gainer, proteiner og kreatin uten hell. Jeg simpelthen blir ikke større. Jeg må medgi at jeg er noe utrent. Det tar for lang tid og er de-motiverende. Dermed gir jeg fort opp.

Jeg har derfor nå bestemt meg for å prøve ut steroider. Jeg har allerede bestilt en pakke med disse stoffene. Du kan se innholdet i pakken i linken nedenfor

 

http://www.best-steroid-shop.com/en/nos-produits/la-boutique/produit/457/43/packs-mega-promo/pack-combi-dianabol.html

 

Jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med disse stoffene og kan gi tips og råd. Jeg har noen spørsmål som jeg også kunne ha tenkt meg å få besvart.

 

Hvor ofte bør jeg trene når jeg inntar dette?

 

Jeg har slitt en del med depresjon tidligere, og en av bivirkningene i disse stoffene er nettopp dette. kan depresjonen forsterkes, eventuelt. hvor mye?

 

dossering: bør jeg bruke den doseringen som er anbefalt der: eller ta litt mindre?

 

 

Grunnen til at jeg ønsker å ta dette er at jeg vil forbedre utseende på kroppen min. Håper på svar, og refleksjoner rundt dette.

 

kristian

 

Å herregud. Sånne folk som deg er grunnen til at steroider er ulovlig. Du går opp i vekt av kalorioverskudd. Hvis du ikke klarer å spise mer enn du gjør nå så blir kuren bortkastet. Opplegget ditt er helt håpløst. DU MÅ BARE SPISE OG DRIKKE MER KALORIER. Det er problemet ditt, ikke hormonverdiene dine.

 

Du blir ikke deprimert på Dbol-kur. Tvert imot kan du føle deg mye bedre enn normalt faktisk. Men problemet er når du går av kur, det er da folk blir deprimerte. Hormonverdiene dine blir ubalanserte med det resultat at du kan føle deg dårlig, og når du heller ikke klarer å holde på resultatene dine så blir du fort mer deprimert enn du var før kur. Ser at pakken din inneholder Clomid. En bivirkning av denne er at du kan bli følsom som ei kjerring.

 

Håper at pakken din blir tatt i tollen. Hvis den ikke gjør det så får du heller selge den til noen som har det som kreves for å bruke steroider på en fornuftig måte. Det har definitivt ikke du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pyse-bol = alle piller. De er billige, og gir deg ikke noe annet enn harde bivirkninger. De kan være fake, dårlig laget, produsert i en møkkete kjeller - ergo, stor fare for leveren din. Du vet sikkert ikke hva oral-steroider kan gjøre med leveren din? En kur er nok til at leveren din tar varig skade for livet. Du har for lite kunnskap.

 

Jeg er for legalisering av steroider, men jeg mener at man bør trene en del år, få kunnskap, mye kunnskap, og kunne takle plagene som kommer. Tro meg, alle positive ting har sine ulemper. Og det negative vil komme.

 

Hva faen skal du med en pakke kondomer, om du ikke har vett nok til å vite hvordan du skal bruke dem, eller kølle til å tre dem på? Uten kunnskap om dette, så vil du bare skade psyken din mer enn den er. Du vil føle deg mindre, svakere, mindre verdt, enn du gjør nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...