Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil slå opp, men elsker meg og vil ha meg i livet i all fremtid


Anbefalte innlegg

Hun er ikke slik. Jeg høres ut som en hjernevasket og manipulert tøffel nå, men det er ikke henne. Hun ligger ikke rundt, hun er ingen forholdstype og hun viser generelt liten interesse for menn. Det skal vanvittig mye til før hun vurderer et forhold.

 

Jeg er ikke blind heller. Bare trådens tittel er absurd nok i seg selv. Innholdet i innleggene mine gjør det ikke bedre.



Anonymous poster hash: 16837...f26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Hun er ikke slik. Jeg høres ut som en hjernevasket og manipulert tøffel nå, men det er ikke henne. Hun ligger ikke rundt, hun er ingen forholdstype og hun viser generelt liten interesse for menn. Det skal vanvittig mye til før hun vurderer et forhold.

 

Jeg er ikke blind heller. Bare trådens tittel er absurd nok i seg selv. Innholdet i innleggene mine gjør det ikke bedre.

 

Anonymous poster hash: 16837...f26

 

 

Jeg tror rett og slett hun bare er usikker, selv så fikk jeg kalde føtter i mitt forhold og slo opp. Da gav jeg ingen gylden middelvei selv om det hadde vært hyggelig, den harde sannheten er at det bare blir tull.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke blind heller. Bare trådens tittel er absurd nok i seg selv. Innholdet i innleggene mine gjør det ikke bedre.

 

Anonymous poster hash: 16837...f26

 

Ser du ikke selv hvor sinnsykt det høres ut?????????????

Ta deg sammen!

Kvinnfolk er ikke verdt å ødelegge for seg selv på på det viset!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hun er ikke slik. Jeg høres ut som en hjernevasket og manipulert tøffel nå, men det er ikke henne. Hun ligger ikke rundt, hun er ingen forholdstype og hun viser generelt liten interesse for menn. Det skal vanvittig mye til før hun vurderer et forhold.

 

Jeg er ikke blind heller. Bare trådens tittel er absurd nok i seg selv. Innholdet i innleggene mine gjør det ikke bedre.

 

Anonymous poster hash: 16837...f26

 

 

Du er blind på grunn av kjærlighet, så det at det ikke er noen mulighet for at hun er en manipulerende drittsekk stemmer ikke med virkeligheten dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil først presisere at selv om det virker som om jeg er vrang, så setter jeg pris på at folk er uenige med meg og gir meg motstand. Jeg vil gjerne høre fra dem som er enige med meg også, men jeg forventet ikke akkurat unison støtte og support da jeg opprettet tråden. Alle som har bidratt i tråden settes pris på.

 

doge: Jeg har samme mistanke. Følgelig kommer jeg til å presse henne på dette under samtalen etterpå. Det er i alle fall det jeg tenker nå.

 

Doofen og Buffy: Jeg er enig i at det en formulering som kan virke manipulerende og at det gir henne et visst spillerom. Å gå på gress for noen, ventende, er selvsagt ikke et alternativ. Jeg kommer bare til å gå rundt og håpe at hun kommer tilbake. Om ikke bevisst, så i alle fall underbevisst. Jeg har sett venner bli ødelagt av en slik situasjon, og kommer ikke til å la det samme skje med meg. Det er kreft for sjelen.

 

Teorien om at hun har fått kalde føtter og er redd for å binde seg er ikke så drøy, synes jeg. Sånt skjer. Noe lignende hendte for et par måneder siden, men da løste det seg igjen etter et par dager.



Anonymous poster hash: 16837...f26
Lenke til kommentar

its over dude. hun prøver bare å "cushen the blow" for å slippe alt det vonde med et brudd. "hey, det er slutt men det er en bra ting for nå kan vi være bestevenner resten av livet!".... klassisk feig strategi som aldri funker, hun prøver sikkert bare å være snill med deg men det snilleste man kan gjøre mot noen man dumper er å være klar, tydelig og bestemt, du må gjerne vandre langs den stien men det kommer garantert til å surne.... hun vil ikke ha deg, hun vil ha andre menn. Kanskje hun ikke har møtt noen andre enda, kanskje hun har det.... men hun vil ut og den løsningen om å "fremdeles være de viktigste personene i verden for hverandre" er bare tull. Det er EN ting som funker etter brudd, det er null kontakt i lang tid. Så lang tid at du ikke tenker på henne ukentlig lengere engang. Først da kan man vurdere om et vennskap er mulig å få til. Jo lengere man venter, jo større sjanse for at et vennskap kan fungere.

 

Du høres ut som du har skjønt dette fra før dog, du sier vennskap er uaktuelt og det er helt riktig holdning.

 

Høres ut som dere trenger å gjøre det slutt, en tid uten hverandre for å kjenne på følelsen. Kanskje kjennes det riktig, kanskje kommer hun løpende tilbake og sier at hun bare hadde kalde føtter og at hun vi være med deg. Det er normalt å få tvil i et forhold, det er ikke noe hun gjør med vilje. Så gi henne space, avstand og tid for seg selv så vil utfallet vise seg etter hvert.

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei. Jeg skal ringe henne ved midnatt. Egentlig ikke bestemt meg for hva jeg skal si. Dette er ikke første gangen hun har vinglet, og hun har ombestemt seg etter et par dager hver gang. Det skjer vel igjen. Spørsmålet er om jeg orker dette mer.

 

Oppdaterer i tråden etter jeg har snakket med henne. Råd før den tid mottas med takk.



Anonymous poster hash: 16837...f26
Lenke til kommentar

Du kan jo se hvordan det går, bli venner og

se hva som skjer. Om dere forblir venner eller ikke.

Kanksje dere vender tilbake sammen en dag.
Vær tålmodig og ikke tvil på henne, kanskje hun
bare trenger litt tid for seg selv. Eller kanskje det

har skjedd noe innenfor hennes familie eller vennegjeng?
Dette kan du bare finne ut av, om dere setter dere ned og

snakker sammen lenge i en lang og dyp samtale. Vær på

hennes side, så vil hun også være på din side.

Endret av ParadiseHotels
Lenke til kommentar

Forholdet deres er ferdig, det samme er relasjonen. Dere blir ikke særlig venner.

 

Har lest alle innleggene i tråden, og de fleste har faktisk rett. Hun holder deg rett og slett på pinebenken, kanskje uten å selv være klar over det, fordi hun er en egoist.

 

Hvis du likevel skal satse på jenta, så er den beste sjansen du har ved at du er den første som utnytter deg av godene ved å være singel, hvis du skjønner hva jeg mener. Du trenger ikke å ha sex med en annen jente, men du må få andre jenter til å vise interesse for deg (toppen på Snapchat, bilder på Insta/Face fra fest/moro, finne på koselige ting, generelt dates) sånn at hun får kjenne på at du faktisk har mulighet til å velge og vrake. Det beste er om hun faktisk er engstelig/tror at du har hatt sex med andre jenter. Da vil hun ha deg enda mer. Det er mulig hun kommer tilbake til deg da, og magien/kjærligheten er sterkere enn noensinne. Med andre ord, du må gjøre henne sjalu. Skal du gjøre henne sjalu er det også utrolig viktig at du er diskré og casual, slik at du aldri røper at du prøver å gjøre henne sjalu, for hvis det skjer så har du tapt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

(...)

Hvis du likevel skal satse på jenta, så er den beste sjansen du har ved at du er den første som utnytter deg av godene ved å være singel, hvis du skjønner hva jeg mener. Du trenger ikke å ha sex med en annen jente, men du må få andre jenter til å vise interesse for deg (toppen på Snapchat, bilder på Insta/Face fra fest/moro, finne på koselige ting, generelt dates) sånn at hun får kjenne på at du faktisk har mulighet til å velge og vrake. Det beste er om hun faktisk er engstelig/tror at du har hatt sex med andre jenter. Da vil hun ha deg enda mer. Det er mulig hun kommer tilbake til deg da, og magien/kjærligheten er sterkere enn noensinne. Med andre ord, du må gjøre henne sjalu. Skal du gjøre henne sjalu er det også utrolig viktig at du er diskré og casual, slik at du aldri røper at du prøver å gjøre henne sjalu, for hvis det skjer så har du tapt.

 

Selv om dessverre det å gjøre henne sjalu vil sannsynligvis hjelpe å få henne tilbake der og da gjør det lite for trådstarter i lengden, han vil alltid ha det liggende i bakhodet og han kan jo ikke akkurat fortsette å holde henne sjalu for å vedlikeholde interessen.

 

Jeg tror det bare er bedre om trådstarter tar ett rent brudd, forhold over og han kontakter ikke henne lengre.

 

Ser ikke grunn til å blokke henne ute av livet hans da det kan hende at hun kommer til realiseringen at forhold var det beste for de to, men at han får ett punkt hvor han sier at der stopper det for han.

 

Trådstarter, har du vurdert om du skal slå opp med henne? Eventuelt har du en oppdatering på hvordan samtalen i går gikk for seg?

Lenke til kommentar

Det virker som at du har skjønt at dere aldri vil fungere som bare venner, og det er bra. Dere elsker hveramdre, og følelsene dør ikke ut i løpet av natten. Vil isåfall ta laaang tid om et vennskap er det dere skal satse på. Og selv DA vil dere ikke være hverandres "nærmeste" for alltid. Du får deg etterhvert dame, hun får seg type, og da er dere plutselig ikke hverandres nærmeste lengre. Da er det kjæresten din/henne som kommer først. Og etter å ha lest flere tråder her om ekser som er venner, er det ikke sikkert deres nye utkårede engang vil godta at dere er "bestevenner." Bare sånn for å sette det litt på spissen.

 

Jeg synes du skal gi en ultimatium; full pakke eller ingenting. Og hvis hun VIRKELIG elsker deg, er jeg enig med dem andre her om at det skurrer litt ut at hun vil være "venner" for å kjøre safe. Hadde aldri kunne foreslått for kjæresten min som jeg ELSKER, at vi bare skal være venner..

 

Anonymous poster hash: 370e7...2f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Enten det, eller så er hun et av de mest ryggradsløse menneskene på kloden.

 

Kan du utdype denne?

 

 

Anonymous poster hash: 16837...f26

 

 

Jeg ser innleggene etter mitt forklarer tilstrekkelig hvordan dette er feigt. Det er selvsagt helt greit å være redd og usikker i et forhold, men så takler man det som et voksent menneske ved å f.eks. være ærlig og oppriktig og søke støtte hos partneren - ikke støte partneren fra seg og gjøre ham også redd usikker.

 

Det at hun mener forhold er å "spille russisk rulett" sier jo også litt om hennes modenhetsnivå når det gjelder forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kjedelige greier. En kan vel bare konkludere med at "life sucks".... hehe!

Triste saker, dette livet. :) Jeg tenkte da jeg leste den linjen du skrev: "det er hun jeg vil dele livet med" at kanskje nettopp dette er problemet.

 

Kansskje er du i hennes øyne blitt kjedelig, satt ?? Trå og være med liksom...

 

Men tror du skal ta deg 5min og en bolle TS. Og det å lage en tråd om sånne ting på ett forum, er ett tegn på hvor dårlig og vondt du har det også :( Desverre. Det er det typiske....

 

Så ta deg 5min og prøv å oppleve litt andre ting i livet enn henne. Skal jeg være ærlig: Det du EGENTLIG vil, er ikke å bli gråhåra med henne. Du vil oppleve andre ting livet har å by på og. Si det til deg selv ihvertfall! Ville jeg har gjort!

 

Det er egentlig ikke andre mennesker, som henne, som ødelegger deg.

Det er du selv som ødelegger ditt eget liv. Ingen andre. Du er selv ansvarlig for å skaffe deg kunnskap, stå på egne bein, lære deg ting. Det ansvaret kan du ikke overlate til andre.

Du bør også klare deg selv uten å være "avhengig" av en dame. Livet ditt er allerede bra, og kjæreste kan gjøre det bedre, men ikke mye.

Man bør være i water og lykkelig uten kjæreste... Å være avhengig av ett annet menneske, som så altfor ofte er ett rasshøl, går ikke.

 

Tro meg TS, jeg har prøvd. Rasshøl gidder du ikke ha i livet ditt. Hør på de andre i tråden.

Endret av ragge_jz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun er ikke utro. Mulig jeg høres naiv ut, men jeg hadde satt livet på at hun ikke er utro. Etter et visst antall år kjenner man en person, og det finnes ingen sjanse for at hun er utro. Jeg har hørt hvordan hun har omtalt venninner og venner som har vært utro, sett hvordan hun aldri har klart å se på dem på samme måte igjen og jeg har opplevd henne som en 100 % lojal og ærlig kjæreste. Alle kan gjøre feil, men det blir som om Hitler skulle konvertert til jødedommen over natten.

Anonymous poster hash: 16837...f26

 

 

 

1) Den personen jeg har kjent som har vært mest imot utroskap og som har snakket nedsettende venninner/venner som er utro var også den første som var utro etter 1 år i et forhold. Jeg skal på ingen måte påstå at din kjæreste har vært utro, men veldig mange ser ikke signalene selv, om de så har vært i sammen i tiår.

 

2) Konverteringa fra nazismen til jødedommen kan du vel si er like brå som konverteringen til fruen som seneste dagen før sa "jeg elsker deg" og nå ønsker å slå opp? Vet ikke hvor gamle dere er, men du beskriver henne som vinglete så antar at hun har mange tanker i hodet som ikke alltid går overens.

 

----------------

 

Når det er sagt så har hun tidenes dummeste grunn for å slå opp med deg. At hun ønsker å bevare et vennskap er helt ok, men hun må jo innse selv at hun knuser deg og vennskapet deres i prosessen? Det er ingen vei tilbake til der dere var før så lenge dere ikke er på samme bølgelengde. Vil du fortsatt være bestevennen hennes når hun har fått seg en mann (hun stadig klager over til deg) og unger? Kanskje er du fortsatt singel og tenker over hva som kunne ha vært.

 

Nei beklager, her må du si alt eller ingenting. Dermed har du allerede tapt, for ønsker du en kjæreste som kun er sammen med deg for å beholde deg?

 

De gode nyhetene er at dette er ikke din feil og du har lov til å reagere som du vil, samt å bruke den tiden du trenger for å finne den rette veien for deg videre. Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til trådstarter: hører gjerne fra deg her i tråden åssen det gikk med praten og hvor dere er nå.

 

Selv har jeg vært litt i samme situasjon som deg siste halvåret; selv om kjæresten sier hun elsker meg og er veldig glad i meg, sier hun sliter med å se for seg noen framtid med meg, noe som er utrolig sårende, og sliter på alle planer mer enn 2 uker fram i tid... jeg ønsker jo å bli gammel med henne, og er vi sammen hver dag, krangler ikke og har sex innimellom, men usikkerheten er noe som sliter noe enormt på oss begge...

2 ting er jeg sikker på dersom det blir slutt: 1 - det er hvertfall ikke jeg som skal gjøre det slutt og må flytte ut, 2 - all kontakt må brytes tvert. Jeg vil være kjærester, ikke venne/ha kontakt, noe som er kjempevanskelig fordi vi har så mange felles venner.

 

Ser at alle som skriver i tråden at her er det bare å stikke å tenke på nytt, men jeg forstår deg hvertfall hvor vanskelig det er å ønske å fortsette når den andre ikke vil......



Anonymous poster hash: 3ea9b...6cd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...