Gå til innhold

når har dere tenkt å merke ekstra artiklene skikkeling ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli en grei dose klaging over ekstra-ting fra din side nå har jeg lagt merke til.

Ops det var visst en ekstra-artikkel jeg valgte jeg å ikke betale for så jeg får lese noe annet.

Hvor mye tid av dagen din stjeler det egentlig?

skjerp deg . jeg klager fordi det er plagsomt å ikke kunne velge vekk ekstra artiklene når alt blir presentert i en rotede liste der det er vanskelig å skille dem fra hverandre

Lenke til kommentar

Hei

 

Alle Ekstra-saker i RSS-feeden er merket med teksten "[ekstra]" på slutten av overskriften. Hvis jeg skjønner deg riktig er dette problematisk når overskriften er over en viss lengde?

 

Hvilken RSS-leser bruker du? Hvis listen er rotete er ikke det noe vi kan gjøre mye med, da det er den enkelte programvaren som setter opp hvordan det skal vises. Da kan du eventuelt prøve å bytte til en annen leser og se om det er bedre.

Lenke til kommentar

For å lese "siste saker fra hardware" har jeg det som en fane i firefox (nyhetsjilde: http://www.hardware.no/feeds/general.xml)

jeg har overhode ingen muligheter til å bestemme hvordan denne nyhetskilden skal oppføre seg angående ord deling og bredde på snarvei -appen

 

 

Alt fungerte uten problemer da dette ble skilt ut i to forskjellige faner

av en eller annen lit underlig grunn måte dere slå dem sammen.

 

så fant forfatterne av artiklene ut at det gikk an å ha så vanvittig lange overskrifter og da var det ikke plass til all teksten på en linje

snarveien viser dog bare en del av overskriften.

Vanlige bruker får jo ikke lov å lage så lange overskrifter når de starter nye tråder

 

Hvis jeg er heldig , og hvis responsen ikke er veldig treg så får jeg frem hele overskriften nederst i skjermbildet

men det er ikke alltid at det skjer heller

 

Ser man på enkelte av artiklene så er de jo merket med "GUIDE" først i overskriften

Hvorfor nekter dere å gjøre det samme med Ekstra artiklene.

 

Slik det fremstår så virker det kun som dere ( de som har med det å gjøre ) gjør det fordi dere kan , ikke fordi dere må gjøre det.

 

det jeg foreslår at dere gjør er slik :

GUIDE: Slik forklarer vi hvordan denne guiden fungerer

EXTRA : Denne artikkelen forklarer hvordan vi gjør det

GUIDE EXTRA : Denne artikkelen som også er en guide på ..

 

Det vil da også fremstå lit mere ryddig og oversiktlig selv om det bare er en liten detalj

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...