Gå til innhold

Kommentarer: Shiny Aluminum


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kult bygg! Gleder meg til å se det helt ferdig! :D

Har vurdert ei stund å begynne på et scratch-build selv, og ble enda mer motivert etter å ha lest build-loggen din :)

PS. Vil anta kjøleveska som har "forsvunnet" er luftbobler fra radiatorer og denslags? Ser ikke helt noen andre svar dersom du ikke har noen lekkasjer :)  
(Drevet med vannkjøling selv i 6-7 år nå, så er ikke helt vill gjetting..)

Lenke til kommentar

Kult bygg! Gleder meg til å se det helt ferdig! :D

 

Har vurdert ei stund å begynne på et scratch-build selv, og ble enda mer motivert etter å ha lest build-loggen din :)

 

PS. Vil anta kjøleveska som har "forsvunnet" er luftbobler fra radiatorer og denslags? Ser ikke helt noen andre svar dersom du ikke har noen lekkasjer :)  

(Drevet med vannkjøling selv i 6-7 år nå, så er ikke helt vill gjetting.

 

Morro å høre at jeg inspirerer :) Er veldig morro og lærerikt å bygge selv, anbefales.

 

Gir vel mening at det er luftbobler som har forsvunnet, har jo kun kjørt et pcn et par timer før jeg dro til TG.

 

Håper du har galvanisk skille mellom aluminiumplatene og stålet. Det ser ikke ut som om du bruker rustfritt stål.

 

Både ja og nei. Aluminiumen er eloksert, men det er kontakt mellom skruer, alu og stål.

 

Litt spent på om dette vil bli et problem, men tror og håper på at det skal gå bra.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Finnes det et koblingsskjema for den viftestyringa di?

Ikke enda, men kan godt lage en ;)  Er veldig enkel oppkobling

 

Tre vifter som er parralellkoblet på den ene motorkanalen på Adafruit sitt motorshiels til Arduinoen ;)

 

Utrolig gøy å lese & se! Stå på :-)

 

Morro å høre! Nå har jeg vært litt sløv med å poste updates her på forumet... (Har egentlig ikke gjort stort mer enn programmering og feiling siden påsken :p )

 

Her er hjemmesiden min som jeg poster litt om mine prosjekter:

http://www.kreativpc.com/shiny-aluminum.html

 

Er for tiden på utkikk etter et skjermkort. Når det er handlet inn så blir det full fart på prosjektet igjen :)

 

Lenke til kommentar

 

 

Finnes det et koblingsskjema for den viftestyringa di?

Ikke enda, men kan godt lage en ;)  Er veldig enkel oppkobling

 

Tre vifter som er parralellkoblet på den ene motorkanalen på Adafruit sitt motorshiels til Arduinoen ;)

Ok, det var jo enkelt. Ingen temperatursensor?

 

Ikke koblet til enda ;) men det blir, i tillegg til flowsensor.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liker dette utrolig godt! De sier at det er det tredje huset du bygger som du blir fornøyd med. Så hva tror du?

 

Morro å høre :) Dette er vel egentlig mitt fjerde scratchbuild, men er på god vei til et ganske bra reslutat :)

 

Må få ordnet kjøleloopen, for den lekker som en sil akkurat nå :hrm:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...