Gå til innhold

Samsung opplever kraftig nedgang i overskuddet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg tok en rask titt på Teknikmagasinet.no og fant 12 (!) forskjellige Android-modeller fra Samsun. Da er det ikke lett å orientere seg. Kan det tenkes at dette forvirrer kundene så mye at de velger et annet merke?

Lenke til kommentar

Har ikke alltid linja til Samsung vært slik da? Ser ikke for meg at det får ting til å snu så brått.

 

Men knallhard konkurranse fra andre er nok min gjetting (de hadde jo en god "gullalder" med sine Galaxy-telefoner som en lang periode dominerte og vokste seg ganske så populære). Med tanke på veksten de har hatt, så er det kanskje ikke noen bombe at ting faller litt igjen?

 

Samt at det kanskje ikke har skjedd fullt så mye spennende i fjor?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Jeg tok en rask titt på Teknikmagasinet.no og fant 12 (!) forskjellige Android-modeller fra Samsun. Da er det ikke lett å orientere seg. Kan det tenkes at dette forvirrer kundene så mye at de velger et annet merke?

 

Er nok heller sånn at det ikke er mye vits i å oppgradere. Er nok mange som sitter med en 2år gammel telefon å ikke ser vitsen med å betale 5000kr for en ny.

 

Så har vi jo kineserne som selger mobiler med samme hardware men til halve prisen. Er nok ikke ett veldig stort problem i Norge, men så er Norge neppe for en veldig stor del av markedet til Samsung.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mja, er vel mye på grunn av de nye modellene ikke er noe spesielt mye bedre enn de eldre modellene. Om jeg ikke hadde smadret skjermen på Note 2'en min ville jeg aldri ha kjøpt en Note 4. En telefon som utgangspunktet skal være bedre enn en Note 2, men blir rævkjørt av sin egen software. Virker nesten som et halvferdig produkt, har blitt bedre etter forrige oppdatering det skal sies. Men det er fortsatt ganske uakseptabelt at et produkt til 6-7k ikke virker 100% som den skal rett ut fra boksen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...