Gå til innhold

PODKAST: Slik gikk det da Rad Crew skulle finne 2014s fem beste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte absolutt ikke oppførselen din her, Jostein. Lurer nesten på hvorfor du har med deg andre i studio i det hele tatt, du var jo fullstendig autoritær, spesielt i første halvdelen. Jeg synes også du ved flere anledninger trumfet igjennom at spill skulle videre i prosessen, der spillet bare burde vært fjernet. Om flertallet ville fjerne et spill, så var det vel ikke din oppgave å nekte dem det, Jostein? Hvorfor brukte dere ikke konsekvent avstemning?

 

Ut fra tomme luften fant du plutselig også på at Legends of Grimrock II skulle fjernes, ikke et eneste ord om hvorfor, så vidt jeg kunne høre.

 

Så må dere begynne å være litt snillere med Inger Lise. Hun får ofte så hatten passer, og kanskje av og til fortjent, men i denne sendingen synes jeg dere ble litt vel friske. Hadde jeg vært i hennes sko, så tror jeg ikke jeg hadde stilt opp i programmet igjen etter dagens mobberunde.

 

Til tross for min kritikk, var dere som vanlig svært underholdende å høre på, og dere satt til sist igjen med en veldig god liste, som er ganske nær mine egne favoritter.

Lenke til kommentar

Til tross for min kritikk, var dere som vanlig svært underholdende å høre på, og dere satt til sist igjen med en veldig god liste, som er ganske nær mine egne favoritter.

 

Husk at vi kjenner hverandre alle i denne gjengen. Vi henger sammen privat og er gode venner alle sammen. Hvis vi er litt tøffe av og til er det bare tøys men kan skjønne at det kunne virke som vi krangla litt. :)

 

Men det er også en balansegang å holde kontroll på showet så det ikke sklir ut for mye, uten å bli for autoritær. Så kan det hende man bommer av og til - men hvis du ser på sluttresultatet måtte jeg gi opp mange personlige favoritter.

 

Som du sier var det underholdende - DET er alt vi bryr oss om til syvende og sist.

Lenke til kommentar

Litt rart er jo god underholdning det og... :)

Anypotato, savner litt intro til denne kåringen. Hva legger dere i årets GOTY. Hva legger man vekt på? Grafikk? Antall timer man koser seg med spillet? Litt intro om hvem er forkjemper for hva type kategori spill.

Personlig er Destiny f.eks på min topp 5 liste, ene og alene for at det er det spillet som har gitt meg best opplevelser i spill i 2014, og det trekker såpass mye opp at selv om jeg har brukt 5x mer timer i ett annet spill, kommer ikke det på lista grunnet det har ikke gitt meg de spesielle øyeblikkene som Destiny derimot har.

Men veldig bra show uansett, tipptopp! Gleder meg til fortsettelsen! :D whopwhop

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

Litt rart er jo god underholdning det og... :)

 

Anypotato, savner litt intro til denne kåringen. Hva legger dere i årets GOTY. Hva legger man vekt på? Grafikk? Antall timer man koser seg med spillet? Litt intro om hvem er forkjemper for hva type kategori spill.

 

Personlig er Destiny f.eks på min topp 5 liste, ene og alene for at det er det spillet som har gitt meg best opplevelser i spill i 2014, og det trekker såpass mye opp at selv om jeg har brukt 5x mer timer i ett annet spill.

 

Men veldig bra show uansett, tipptopp! Gleder meg til fortsettelsen! :D whopwhop

 

Vi hadde ingen spesielle kriterier annet enn "spill vi hadde det gøy med og syns var bra". Kanskje vi detaljerer det litt mer neste år? Takk for feedback hvertfall!

 

Destiny har jeg også hatt det UTROLIG mye moro med. Eneste grunnen til at det ikke nådde opp var det at spillet ikke er helt hva Bungie hevdet at det var.

Lenke til kommentar

Bra liste dere endte opp med. Fra topp 5'en har jeg bare spilt Alien: Isolation og Shovel Knight, men synes begge to var awesome.

 

Savnet Persona Q: Shadow of the Labyrinth og Persona 4 Arena Ultimax i diskusjonen. Burde ihvertfall vært med i lista dere startet med. Uansett en meget underholdende episode!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra liste dere endte opp med. Fra topp 5'en har jeg bare spilt Alien: Isolation og Shovel Knight, men synes begge to var awesome.

 

Savnet Persona Q: Shadow of the Labyrinth og Persona 4 Arena Ultimax i diskusjonen. Burde ihvertfall vært med i lista dere startet med. Uansett en meget underholdende episode!

 

Much appreciated, Squiggle! Jeg har dessverre ikke fått spilt Persona-spillene ennå. Skal spille Q snart.

Lenke til kommentar

Likte absolutt ikke oppførselen din her, Jostein. Lurer nesten på hvorfor du har med deg andre i studio i det hele tatt, du var jo fullstendig autoritær, spesielt i første halvdelen. Jeg synes også du ved flere anledninger trumfet igjennom at spill skulle videre i prosessen, der spillet bare burde vært fjernet. Om flertallet ville fjerne et spill, så var det vel ikke din oppgave å nekte dem det, Jostein? Hvorfor brukte dere ikke konsekvent avstemning?

.

Ikke enig i at Jostein var spesielt autoritær. De gangene han brøt inn med et konsekvent nei så var det såvidt jeg husker snakk om veldig gode spill, som ikke fortjente å bli droppet fra lista enda. Han er også i den posisjon at han har spilt langt flere av spillene som kom ut enn de andre, og derfor kanskje må "forsvare" de mer ukjente spillene. Giantbomb opererer på lignende måte, og det funker bra.

 

En påtvunget, fullstendig demokratisk prosess tror jeg hadde fungert dårlig, selv om det er bra å ha som et utgangspunkt. Hvis noen virkelig brenner for et spill og er villig til å kjempe for å holde det på lista, bør det kunne være mulig etter min mening.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...