Gå til innhold

Hva vil være nytt i GTA V på PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg håper på er at PCen min vil dra det, for jeg har jo liksom kjøpt nytt skjermkort MSI GTX 970 så det jeg er mest nervøs på.. er hvor godt optimalisert blir spillet for komponenter.

 

Tror ikke du har noe å frykte så lenge du ikke spiller i UHD.

Lenke til kommentar

http://www.kdramastars.com/articles/37761/20140916/gta-v-pc-system-requirements.htm Kan vi stole på disse?

 

*EDIT* Jeg ser de har endret på specsa. Det betyr at det er fake :/

 

Hvis vi sier det er ekte burde jeg oppgradere CPuen min da. Mine specs atm er:

 

i7 2600k

MSI GTX 970

Corsair Vengeance Ram 2x4GB 1600MHZ DDR3

Asus P8Z68-v pro hovedkort

 

Resten av delene er ikke relevant, men har lurt på dette med oppgradering av CPU faktisk.

Jeg fikk mye mer smooth gameplay i Watch Dogs når jeg overklokka CPUen fra stock 3.4 til 4,6ghz.

Men da måtte jeg gå til innkjøp av vannkjøleløsning også som måtte sendes i retur fordi den var litt defekt.

Nå lurer jeg på og spare til nytt hovedkort og CPU men får se først tenker jeg om det trengs hvis GTA V kjører smooth likevel

Lenke til kommentar

 

http://www.kdramastars.com/articles/37761/20140916/gta-v-pc-system-requirements.htm Kan vi stole på disse?

 

*EDIT* Jeg ser de har endret på specsa. Det betyr at det er fake :/

 

Hvis vi sier det er ekte burde jeg oppgradere CPuen min da. Mine specs atm er:

 

i7 2600k

MSI GTX 970

Corsair Vengeance Ram 2x4GB 1600MHZ DDR3

Asus P8Z68-v pro hovedkort

 

Resten av delene er ikke relevant, men har lurt på dette med oppgradering av CPU faktisk.

Jeg fikk mye mer smooth gameplay i Watch Dogs når jeg overklokka CPUen fra stock 3.4 til 4,6ghz.

Men da måtte jeg gå til innkjøp av vannkjøleløsning også som måtte sendes i retur fordi den var litt defekt.

Nå lurer jeg på og spare til nytt hovedkort og CPU men får se først tenker jeg om det trengs hvis GTA V kjører smooth likevel

 

Vi har omtrent lik hardware. Regner med at tiden for neste generasjons CPU er på tide. Men frister å vente til 2011(DDR4)-kortene blir litt billigere.

Lenke til kommentar

 

http://www.kdramastars.com/articles/37761/20140916/gta-v-pc-system-requirements.htm Kan vi stole på disse?

 

*EDIT* Jeg ser de har endret på specsa. Det betyr at det er fake :/

*snip

 

Er ikke noe vits å bytte CPU. Kjøp deg en helt enkel lukket vannkjøling å overklokk CPU til 4,5Ghz å du er good to go. Jeg har en I5 3570K @ 4,5Ghz å har ikke hatt problemer med å få gode framerates i noen spill.

Jeg kjøpte en Coolermaster Seidon 120M lukket vannkjøling å byttet viftene på den til Noctua, maks temp jeg har registrert er 78 grader når jeg stresstester systemet med Prime 95.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...