Gå til innhold

FEATURE: Dette er våre personlige spillfavoritter i 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å se at to av skribentene har Danganronpa: Trigger Happy Havoc på listen sin, selv om jeg foretrekker Goodbye Despair av de to spillene. Begge er uansett svært bra og har en engasjerende historie som holder på deg fra start til slutt. For ikke å snakke om den fantastiske musikken som virkelig setter stemningen. Goodbye Despair er helt klart en solid kandidat til GotY for meg.

Lenke til kommentar

> I motsetning til mange andre freemium-spill er det fint mulig å glede seg over spillet uten å føle seg fristet til å legge igjen en eneste krone i kassa til utviklerne.

 

Enig, men de som legger igjen mer kroner har en fordel over de som ikke gjør det, ganske ubalansert og ikke akkurat hva jeg vil kalle bra, med mindre man har alle korta.

 

Fikk lyst til å teste Trigger Happy Havoc da.

Lenke til kommentar

> I motsetning til mange andre freemium-spill er det fint mulig å glede seg over spillet uten å føle seg fristet til å legge igjen en eneste krone i kassa til utviklerne.

 

Enig, men de som legger igjen mer kroner har en fordel over de som ikke gjør det, ganske ubalansert og ikke akkurat hva jeg vil kalle bra, med mindre man har alle korta.

 

Fikk lyst til å teste Trigger Happy Havoc da.

 

Du trenger ikke alle kortene, du trenger nok til å lage et bra deck. Resten av kortene er ubrukelige frem til du vil lage et nytt deck. Mange meget gode deck består av i hovedsak billige kort som er lett å "grinde" seg til, og kanskje et par legendaries som du kan få relativt fort om du prioriterer dette. Og i Arena er alle likestillte uansett.

 

Alt i alt har du ikke noen står bakdel som free2play spiller. Deg betyr bare at du må fokusere deg mot spesifikke kort du trenger for å lagd spesifikke decks - og ikke har den samme variasjonen som folk som kjøper kort.

Lenke til kommentar

Positivt overrasket over disse listene. Er vel omtrent 12-14 av spillene som står på min ønskeliste på Steam. Kjøper nesten aldri spill når de er nye, jeg har fortsatt bortimot 100 klassikere mer eller mindre urørt på Steam, så jeg har ingen hast med å kaste pengene ut av vinduet.

 

Har spilt Hearthstone, Tesla Effect og Broken Sword 5, og alle fortjener vel omtalen de har fått, selv om jeg ikke var helt i været of gjensynet med Tex Murphy, føler at det mangler litt for å matche innholdet i Pandora's Directive.

 

Uansett, jeg har tydeligvis mye å glede meg i tiden framover, når disse spille går på billigsalg. :-D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...