Gå til innhold

KONKURRANSE: Julaften – her kommer en skikkelig godbit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En CPU som ikke kan overklokkes og bare en 240GB SSD? Nei nå synes jeg at dere i Tek er veldig gjerrige med gaven. Hadde nå håpet dere hadde lagt ved en Core I7 5960X prossesor og 2stk 980 hvertfall.

 

 

Neida tuller nå bare her, hadde vært kult å vinne denne :)

 

Hehe, forstår at du tuller men blir overrasket om du finner et eneste spill som får en såpass kraftig prosessor til å svette. Har en 3770 og har enda ikke funnet noe som den ikke kjører uten stress.

Lenke til kommentar

 

Ettersom min spillmaskin er en 5 år gammel bærbar pc, så håper jeg at dette går min vei for en gangs skyld :p

 

Eh nei, det går til en eller anna trønder som har alt for mye ifra før av, eller til en noen mil lenger nord, som også har alt for mye ifra før av.

 

Haha, kan jeg tenke meg. Har alltid uflaks når det kommer til "julekalendere" og diverse flaks relaterte ting. Tredje året uten en victory :p

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

 

 

Ettersom min spillmaskin er en 5 år gammel bærbar pc, så håper jeg at dette går min vei for en gangs skyld :p

 

Eh nei, det går til en eller anna trønder som har alt for mye ifra før av, eller til en noen mil lenger nord, som også har alt for mye ifra før av.

 

Haha, kan jeg tenke meg. Har alltid uflaks når det kommer til "julekalendere" og diverse flaks relaterte ting. Tredje året uten en victory :p

 

 

Welcome to my life, lol.

Du er ikke aleine om noe slikt nei.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...