Jump to content
Sign in to follow this  
Redaksjonen

KONKURRANSE: Julaften – her kommer en skikkelig godbit

Recommended Posts

Vis jeg hadde vunnet denne maskinen, så hadde jeg gitt alle på tek.no og komplett.no den beste bamse klemmen!

Nå har jeg en Amd prosessor phantom ii 960t med sapphire Radeon HD 5450. å den klarer så vitt og kjøre Minecraft :p

Annonse

En CPU som ikke kan overklokkes og bare en 240GB SSD? Nei nå synes jeg at dere i Tek er veldig gjerrige med gaven. Hadde nå håpet dere hadde lagt ved en Core I7 5960X prossesor og 2stk 980 hvertfall.

Neida tuller nå bare her, hadde vært kult å vinne denne :)

"Vinnerne av konkurransen blir offentliggjort i en egen artikkel på mandag 15. desember"

Skrivefeil håper jeg? :)

Det blir i 2015.

Men jeg vinner aldri noe heller, meeeeen får vel prøve når man ikke trenger å gjøre store jobben for å delta.

Edited by meg0709
  • Like 1

Vært kult om man vant denne :)

Er bare det at jeg oppgraderte pc'n min nylig..

Men hadde ikke sagt nei takk til et GTX 980 (en vesentlig oppgradering fra de to GTX 650Ti Boost som jeg har for øyeblikket)

"Vinnerne av konkurransen blir offentliggjort i en egen artikkel på mandag 15. desember"

Skrivefeil håper jeg? :)

Vi kårer vinnerne rett over nyttår. Har fikset skrivefeilen. God jul - og lykke til i konkurransen! :)

En CPU som ikke kan overklokkes og bare en 240GB SSD? Nei nå synes jeg at dere i Tek er veldig gjerrige med gaven. Hadde nå håpet dere hadde lagt ved en Core I7 5960X prossesor og 2stk 980 hvertfall.

Neida tuller nå bare her, hadde vært kult å vinne denne :)

Hehe, forstår at du tuller men blir overrasket om du finner et eneste spill som får en såpass kraftig prosessor til å svette. Har en 3770 og har enda ikke funnet noe som den ikke kjører uten stress.

Ettersom min spillmaskin er en 5 år gammel bærbar pc, så håper jeg at dette går min vei for en gangs skyld :p

Eh nei, det går til en eller anna trønder som har alt for mye ifra før av, eller til en noen mil lenger nord, som også har alt for mye ifra før av.

Edited by meg0709

Ettersom min spillmaskin er en 5 år gammel bærbar pc, så håper jeg at dette går min vei for en gangs skyld :p

Eh nei, det går til en eller anna trønder som har alt for mye ifra før av, eller til en noen mil lenger nord, som også har alt for mye ifra før av.

Haha, kan jeg tenke meg. Har alltid uflaks når det kommer til "julekalendere" og diverse flaks relaterte ting. Tredje året uten en victory :p

Edited by Hvaheterdu

Haha, kan jeg tenke meg. Har alltid uflaks når det kommer til "julekalendere" og diverse flaks relaterte ting. Tredje året uten en victory :p

Welcome to my life, lol.

Du er ikke aleine om noe slikt nei.