Gå til innhold

Grant Theft Auto V til PC er straks ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC".

 

AtW

 

For en positiv holdning du har for pc ;)

Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja.

 

AtW

 

Har vel ikke vært noen ille rockstar spill til pc? Siste var vel max payne 3 og det hadde ihvertfall ikke jeg noe problemer med. Gta 4 har jeg alldri prøvd på pc, men hørt masse.

Tror som regel ikke på alt som kommer fra internett når det gjelder spill før jeg har prøvd det selv.

 

Og at det tar lengre tid å optimalisere spill til pc kan ikke vær noe sjokk da det finnes et hav med komponenter folk sitter med.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC".

 

AtW

For en positiv holdning du har for pc ;)

Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja.

 

AtW

Jeg velger å tro at de utsatte det til PC for å unngå en så dårlig port som GTA4 til PC var, og ikke for å forsinke det med vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC".

 

AtW

For en positiv holdning du har for pc ;)

Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja.

 

AtW

 

Har vel ikke vært noen ille rockstar spill til pc? Siste var vel max payne 3 og det hadde ihvertfall ikke jeg noe problemer med. Gta 4 har jeg alldri prøvd på pc, men hørt masse.

Tror som regel ikke på alt som kommer fra internett når det gjelder spill før jeg har prøvd det selv.

 

Og at det tar lengre tid å optimalisere spill til pc kan ikke vær noe sjokk da det finnes et hav med komponenter folk sitter med.

 

 

Så du baserer påstanden din om at det ikke har vært noe ille på kun det du har prøvd, som da er max payne 3?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC".

 

AtW

For en positiv holdning du har for pc ;)

Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja.

 

AtW

Jeg velger å tro at de utsatte det til PC for å unngå en så dårlig port som GTA4 til PC var, og ikke for å forsinke det med vilje.

 

 

GTA V kom for lenge siden, de har hatt lang tid på seg til denne optimaliseringen. Det tar ikke 1.5 år å optimalisere ett ferdig spill for PC.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Skulle hatt 50 000 kr til over så jeg kunne skaffet meg en 4k-skjerm og ny gaming PC til å kjøre dette monsteret av et spill

 

Det hjelper ikkje med 50 000kr hvis det ikkje finnes skjermkort som kan kjøre 4k oppløsning med noe særlig fps...

 

 

3x GTX 980 eller Titan Z burde vel være en god start. Eller to stk. av R9 295X2.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

 

Å la spelet vere ute til X1 og PS4 i nokre månader før det kjem ut på PC høyrest ganske fornuftig etter mi meining. Rockstar er tross alt ei bedrift og ute etter å tene, som alle andre.

 

Det er de som utgir spill til PC samtidig også.

 

AtW

 

Her sliter jeg litt med å skjønne ting. Rockstar er noen griske jævler og drøyer lansering av et visst spill på en plattform 1.5 år. Ingen ser ut til å bry seg.

Ubisoft slipper alltid spillene sine samtidig til alle plattformer, og de blir hakka på hele tiden pga småting. Det eneste Shitstar er ute etter er å selge det samme spillet 3 ganger.

De timer vel bra til neste lansering også sånn at det kommer ut på PS4 og X1 først, så etter ett år på PS5 og X2 som sikkert er ute rundt 2020. Ett år etter der igjen PC.

Samme regla hver gang, og folk går fem på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...