Gå til innhold

Endelig kommer de Hollywood-inspirerte storkuppene til GTA Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble veldig skuffet da jeg gikk fra single- til multiplayer i GTA V, men mulig det bare er meg.

Noen av punktene som gjør at jeg får lyst til å rive av meg nakkehårene:

Kan ikke forlate missions man ikke liker, for da blir man kastet til 'Bad sport'-serverne.

Blir likevel jaktet ned og drept hele tiden.

Unger som skriker i mikrofonen og fucker opp ørene mine, uten noen mulighet for å mute hverken min egen eller deres mic. Iallefall ikke som jeg har sett.

Helt horribel, lang loading-tid.

Veldig rotete UI.

Karakterene snakker ikke i det hele tatt, og ser forferdelig dårlig ut.

Drittunger som kjører i motsatt retning i races, og ødelegger for andre, uten at det får konsekvenser for dem.

Rubber banding i races. Forøvrig også et problem i singleplayer.

Rockstar har lovet mye mer enn de klarte å holde, og nesten hver patch de har implementert for å fikse 10 problemer, har de skapt 20 nye.

Lag. Mye lag!

 

GTA Online er mer som en dårlig aprilspøk for meg. Ser ikke hvordan en ny game-mode skal kunne kompensere for alle disse brølerne.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Jeg vet ikke hvilken plattform du er på, men muting er iallefall mulig på PS3 (litt tungvint er det dog). Lag har jeg ikke opplevd, og iallefall ikke i singleplayer (der heter det forsåvidt ikke lag heller der, men det blir flisespikkeri).

Alle de andre problemene du har skal jeg ikke kommentere på, jeg synes også det er irriterende med alle rottene som slipper unna med all griefingen sin.

Lenke til kommentar

 

*snip*

Jeg vet ikke hvilken plattform du er på, men muting er iallefall mulig på PS3 (litt tungvint er det dog). Lag har jeg ikke opplevd, og iallefall ikke i singleplayer (der heter det forsåvidt ikke lag heller der, men det blir flisespikkeri).

Alle de andre problemene du har skal jeg ikke kommentere på, jeg synes også det er irriterende med alle rottene som slipper unna med all griefingen sin.

 

Sjekket litt og fant ut:

 

 

CHAT SETTINGS:

Q: I want everybody muted except my friends and crew-mates in online but I still hear people during my races and during the ending scoreboards. Any way to mute everyone by default? I am already set to Crew+Friends in Chat.
A: I checked, and the setting are the same as in the PS3/X-Box (?) you can only mute players in lobbies by going to their player-cards and muting them one by one

Med lag så mener jeg altså connection issues. Selve spillet flyter bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...