Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kjennes det å pule ei jomfru?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke vondt første gangen jeg hadde sex og da var min første over gjennomsnittet i størrelse. Men så var jeg veldig aktiv med å leke med meg selv også da, jeg begynte å onanere i 11-års alderen og drev med det støtt og stadig. Var ikke alltid jeg brukte ting inni meg eller fingre men det skjedde jo det også og jeg husker at jeg en gang begynte å blø litt, så tror helt ærlig jeg tok min egen hinne. Jeg var 16 første gangen. Tror det varierer etter hvor "aktiv" jenta har vært med seg selv, har hun lekt mye og utforsket seg selv en del så er det nok ingen forskjell annen enn på det fysiske ellers og psykisk, at hun aldri har hatt sex liksom. Jeg var jo ikke så flink i senga første gangen, visste ikke helt hva jeg skulle gjøre og hvordan jeg skulle bevege seg men det kom jo litt naturlig. :) 

Er jo en ok fantasi å ha sånn sett, jeg fantaserer jo å ha sex med en mann som er jomfru. Har noe med det der dominansgreiene å gjør sikkert, selv om jeg ikke er en dominant person i utgangspunktet hadde det likevel vært spesielt å på en måte vært noens første. Det er dog ikke en fantasi jeg oppsøker, skjer det så skjer det som sagt. Det vil ikke for meg være et hinder å møte en mann i slutten av 20 årene som er jomfru for å si det sånn. 



Anonymous poster hash: 1e374...eae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Alt etter hvordan du går frem.
Det er mer mentalt enn fysisk. Fysisk sett så er det mer eller mindre det same.

Mentalt er det hennes første gong. Om ein tar seg god tid, viser forståelse og er veldig forsiktig, så kan det ble fantastisk opplevelse for ei jente. Her gjelder det å ta seg tid, la ting skje naturlig, ikke haste/presse på. 

Har vert med 3 jomfruer (2 forhold, 1 ba meg om å ta hennes jomfrudom). Alle 3 sier de er "evig takknemmelig" at jeg var den første. Så jeg må ha gjort noe riktig :)

 

 

Om din fantasi "å dominere", vil jeg anbefale noe med BDSM. Der får dere begge to nyte av det. Skal du "dominere" ei jomfru, blir det jævlig opplevelse for dere begge.

PS: Du kan alltids betale noen... Evt. finne noen/betale for i utlandet. Ikke at jeg anbefaler det da. I så fall pass på sex. lavalder og alder de har lov å selge sex, så du ikke havner bak muren.

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke helt. Jomfruhinna eller skjedekransen, hva enn du vil kalle det, er jo et fysisk objekt som kan kjennes og må fjernes. Når man forsøker å føre penis inn i en jente med en full jomfruhinne, vil det gjøre motstand. Vaginakanalen er også på en måte limt sammen om hun ikke har hatt noe i seg, og tøyes ut når man kommer inn. Når hinna gir etter, presses den som oftest til siden, og det hender man kan kjenne den rundt roten av pikken. Selv etter et par tre samleier kan man kjenne restene av den ved inngangen til skjeden, om man kjenner etter med fingeren. Kilde: Har pult 4 jomfruer (spilte i band) Mentalt sett er det tilfredstillende å tenke på at det er du som har åpnet opp og besudlet hennes aller helligste. Når en fremtidig kjæreste ligger inntil kjønnet hennes i et emosjonelt øyeblikk, er det faktisk du som har hatt det først.



Anonymous poster hash: 1907d...3e4
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Jeg er 39 og har ikke penetrert en jomfruhinne. Det har alltid vært et kompleks for meg og en kilde til ubehag at kvinnene jeg har vært med har latt et ukjent antall menn ekajukulere i dem før meg. Spesielt når det er menn med betydelig lavere sosial status. Og slik er det jo. Norge er spesielt siden det faktisk finnes et større antall kvinner som til og med sår tvil om eksistensen av jomfruhinner, promiskuøse og vulgære som de i gjennomsnitt er. Jeg har derfor etterhvert utviklet aversjon for norske kvinner. Min forlovede nå er 14 år yngre enn meg og har av religiøse årsaker intakt jomfruhinne. For meg er det viktig og jeg kan slappe mer av og føler ikke vemmelse og avsky når vi har feks 69. Men hun har utført oralsex på andre før, og derfor kysser jeg henne ikke på leppene like uanstrengt. Vi planlegger å gifte oss til sommeren. Inntil videre har jeg altså kun hatt sex med promiskuøse og ikke ærbare kvinner. Norsk syn på dette er det avvikende. Det er Norge som er annerledeslandet. Men jeg har bodd i så mange andre verdensdeler at jeg ikke lenger deler det misandriske synet i dette landet som kommer den bedre og amoralske bermen av befolkningen til gode.

 

Anonymous poster hash: 26df9...811

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt sex med ei jomfru og kommer nok aldri til å greie det heller. Likevel har jeg sterke fantasier om dette. Det har noe med dominans of følelsen av å være nummer en å gjøre, å ha den posisjonen i livet hennes. Til dere som har tatt dyden til en eller flere jenter, hvordan kjennes det egentlig? Gjør det motstand fra hinna og eventuelt vaginakanalen som åpnes for første gang, og er det trangere? Jeg vil gjerne vite hva jeg har gått glipp av, siden det gjør meg såpass trist.

 

 

Anonymous poster hash: 99e93...ba9

Jomfruhinne er en myte.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er 39 og har ikke penetrert en jomfruhinne. Det har alltid vært et kompleks for meg og en kilde til ubehag at kvinnene jeg har vært med har latt et ukjent antall menn ekajukulere i dem før meg. Spesielt når det er menn med betydelig lavere sosial status. Og slik er det jo. Norge er spesielt siden det faktisk finnes et større antall kvinner som til og med sår tvil om eksistensen av jomfruhinner, promiskuøse og vulgære som de i gjennomsnitt er. Jeg har derfor etterhvert utviklet aversjon for norske kvinner. Min forlovede nå er 14 år yngre enn meg og har av religiøse årsaker intakt jomfruhinne. For meg er det viktig og jeg kan slappe mer av og føler ikke vemmelse og avsky når vi har feks 69. Men hun har utført oralsex på andre før, og derfor kysser jeg henne ikke på leppene like uanstrengt. Vi planlegger å gifte oss til sommeren. Inntil videre har jeg altså kun hatt sex med promiskuøse og ikke ærbare kvinner. Norsk syn på dette er det avvikende. Det er Norge som er annerledeslandet. Men jeg har bodd i så mange andre verdensdeler at jeg ikke lenger deler det misandriske synet i dette landet som kommer den bedre og amoralske bermen av befolkningen til gode.

 

Anonymous poster hash: 26df9...811

PERSONLIG så opplever jeg DEG som en kvalmende avviker som jeg skulle ønske ville dra tilbake til det landet du genetisk tilhører.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 39 og har ikke penetrert en jomfruhinne. Det har alltid vært et kompleks for meg og en kilde til ubehag at kvinnene jeg har vært med har latt et ukjent antall menn ekajukulere i dem før meg. Spesielt når det er menn med betydelig lavere sosial status. Og slik er det jo. Norge er spesielt siden det faktisk finnes et større antall kvinner som til og med sår tvil om eksistensen av jomfruhinner, promiskuøse og vulgære som de i gjennomsnitt er. Jeg har derfor etterhvert utviklet aversjon for norske kvinner. Min forlovede nå er 14 år yngre enn meg og har av religiøse årsaker intakt jomfruhinne. For meg er det viktig og jeg kan slappe mer av og føler ikke vemmelse og avsky når vi har feks 69. Men hun har utført oralsex på andre før, og derfor kysser jeg henne ikke på leppene like uanstrengt. Vi planlegger å gifte oss til sommeren. Inntil videre har jeg altså kun hatt sex med promiskuøse og ikke ærbare kvinner. Norsk syn på dette er det avvikende. Det er Norge som er annerledeslandet. Men jeg har bodd i så mange andre verdensdeler at jeg ikke lenger deler det misandriske synet i dette landet som kommer den bedre og amoralske bermen av befolkningen til gode.

 

Anonymous poster hash: 26df9...811

 

Hva gjør du hvis hun er utro, steiner henne?

Lenke til kommentar

Jeg er 39 og har ikke penetrert en jomfruhinne. Det har alltid vært et kompleks for meg og en kilde til ubehag at kvinnene jeg har vært med har latt et ukjent antall menn ekajukulere i dem før meg. Spesielt når det er menn med betydelig lavere sosial status. Og slik er det jo. Norge er spesielt siden det faktisk finnes et større antall kvinner som til og med sår tvil om eksistensen av jomfruhinner, promiskuøse og vulgære som de i gjennomsnitt er. Jeg har derfor etterhvert utviklet aversjon for norske kvinner. Min forlovede nå er 14 år yngre enn meg og har av religiøse årsaker intakt jomfruhinne. For meg er det viktig og jeg kan slappe mer av og føler ikke vemmelse og avsky når vi har feks 69. Men hun har utført oralsex på andre før, og derfor kysser jeg henne ikke på leppene like uanstrengt. Vi planlegger å gifte oss til sommeren. Inntil videre har jeg altså kun hatt sex med promiskuøse og ikke ærbare kvinner. Norsk syn på dette er det avvikende. Det er Norge som er annerledeslandet. Men jeg har bodd i så mange andre verdensdeler at jeg ikke lenger deler det misandriske synet i dette landet som kommer den bedre og amoralske bermen av befolkningen til gode.

 

Anonymous poster hash: 26df9...811

 

Når du ikke selv er jomfru og «ærbar», hvorfor i helvete bry seg om jenta er jomfru eller ikke? De aller fleste over 20 har hatt sex med en eller flere - det er helt normalt. Skal du gå rundt å tenke på hvor mange menn/kvinner hun du har sex med har hatt før deg? Det der vil jeg kalle issues. Serious issues.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...