Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kjennes det å pule ei jomfru?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt sex med ei jomfru og kommer nok aldri til å greie det heller. Likevel har jeg sterke fantasier om dette. Det har noe med dominans of følelsen av å være nummer en å gjøre, å ha den posisjonen i livet hennes. Til dere som har tatt dyden til en eller flere jenter, hvordan kjennes det egentlig? Gjør det motstand fra hinna og eventuelt vaginakanalen som åpnes for første gang, og er det trangere? Jeg vil gjerne vite hva jeg har gått glipp av, siden det gjør meg såpass trist.



Anonymous poster hash: 99e93...ba9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du at dette er ei du eventuelt er på vei til å være i et forhold med, eller bare et ONS eller lignende?

 

Har ingen erfaring med jomfruer å snakke om selv, med mindre man regner med hun ene som jeg med vilje snakket meg unna å ha sex med når jeg oppdaget at hun var jomfru (hun ville at det skulle være med en 'spesiell' person, og jeg var ikke nok følelsesmessig involvert til at jeg trodde det var en god idé).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mange som er jomfru som har onanert eller brukt tampong. Da vil det ikke gjøre noe vondt for denne kvinnen, men mange er nervøse første gang og for menn er det ganske vanlig at man ikke får ereksjon eller mister den på grunn av nervøsitet. Hos kvinner som er nervøse er vagina tørr og ikke blitt utvidet. Det vil da gjøre vondt for denne kvinnen å ha sex.

Det er en sannsynlighet for at du ikke engang får inn penisen selv med glidemiddel.

 

Hos en kvinne med jomfruhinne vil det gjøre vondt, men det er en myte at alle kvinner blør første gang. Denne myten gjør at det er helt utrolig vanskelig for spesielt muslimske kvinner å ha sex første gang siden det er forventet at det skal være blod på lakenet.

 

Sex med noen som er jomfru er ikke noe å trakte etter. Det vil sannsynligvis være vondt for begge uansett om jomfruhinnen er i takt eller ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har bare knullet en stk. jomfru og alt Stevia nevner skjedde. Trangere, mindre våt, utrolig nervøs og ukomfortabel. Jeg likte det heller ikke pga. dette og har ingen drøm å knulle jomfruer mer. Erfarenhet gir bedre sex, enkelt og greit. Selv har jeg så mye precum at smøringa gitt greit men dette kan bli ett problem for andre. Vi avsluttet fort og ingen var spesielt lykkelige etterpå.

Lenke til kommentar

Var jomfru både dama og jeg, men det gikk greit fra hennes side, var vel heller junior som sviktet hos meg, hun var våt som bare det.

Men vi hadde da datet i et par måneder og minst et par timer klining og tafsing på sofaen før vi endte på soverommet, gikk ikke så veldig mye bedre andre gangen for meg, men etter det løsnet det og aldri vært noe problem etterpå.



Anonymous poster hash: ba14b...e18
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg liker jomfrue best jeg! Tanken på at INGEN menn har vert inni henne før meg gjør meg kåt. Det er bare å ta det rolig og gjøre det til en best mulig opplevelse for henne. La henne ta styringa hvis hun vil, og være mest mulig forsiktig. Respektere at det er litt vondt for henne. Ikke tenke på at det skal være mest mulig deilig for meg. Andre gangen går det mye bedre. De fleste lærer fort uansett ;) Sex er ikke vanskelig.

Lenke til kommentar

aldri pult en jomfru... Men har pult en "godt" innkjørt dame, og det var sex fra en annen verden den stunden det varte. Hun var eldre enn meg. Har etter dette fått en dragning mot eldre damer... Selvom en "ren" jente som ikke har ligget her og der selfølgerlig er så flott osv, ihvertfall i fantasien, men jeg tror det er en ide det bare er å forkaste som tull helt ærlig.

Det er viktig å ikke rakke ned på jenter bare fordi de har hatt sex opp igjennom med ulike menn.

Hvordan ellers skulle vi menn fått sex??? Hvis alle damer var jomfruer...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Trangt som et helvete. Selv om hun var klissvåt tok det meg 15 minutter å trenge meg inn i henne, uten at hun fikk for vondt. Og når jeg først var inne, så var det så trangt at det var vanskelig å kjenne penis. endte opp med å måtte pule henne halvslapp først, som ikke er en enkel sak. Alt i alt, ikke å anbefale.

Lenke til kommentar

Kun én - hun sa i hvert fall at hun var jomfru, og det virka egentlig ikke som løgn. Men hun ga ikke uttrykk for at det var vondt eller noe av det andre nevnt over, og hun var slett ikke dårlig. Ikke som en erfaren ei selvsagt, men at hu var jomfru hadde jeg aaaldri tippa om jeg ikke visste det. Kort sagt: masse bra opplevelser med henne, og ville nok slått av en hyggelig prat hvis jeg så hu på gata nå.

 

Anonymous poster hash: 82da8...e91

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er du muslim kan du bli selvmordsbomber, komme til Nirvana og få pule 21 jomfruer. Vil du ofre livet og ta sjansen, eller foretrekker du du å finne jomfruer her? Fordelen for oss andre er kanskje at der er få som ennå er jomfruer når de drar til Nirvana og at der ikke er flere kvinner enn menn, følgelig blir det veldig få menn som  kan nytte seg av disse godene. Skal du fordele de 21 over evigheten blir det ikke særlig ofte du på prøve jomfrupuling der likevel. Fremgangsmåten anbefales ikke!

 

I snitt får vi andre pule en jomfru hver. Jeg har pult noen få av dem, og må nok ellers konkludere at det er bedre å få pule, enn å få pule jomfruer. Forskjellen er ikke så stor! Det viktigste er å få være deilig mot damene hva enten de er jomfruer eller ei!


Anonymous poster hash: 8de49...7e2



Anonymous poster hash: 8de49...7e2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Fy Faen! Det er kvalmt og se hvllke meninger dere gir uttrykk for, Klapp igjen og hold dere for dere selv.

 

 

Du bare kanskje ta ditt eget råd i så fall? Eller er du forvirret rundt meningen med å ha et diskusjonsforum?

 

Fortell heller hva du synes. Personlig synes jeg det er interessant å se at hos mange sitter respekten for kvinner langt inne, og hadde de vokst opp i en litt annen kultur tror jeg de hadde drevet med voldtektsleken også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri hatt sex med ei jomfru og kommer nok aldri til å greie det heller. Likevel har jeg sterke fantasier om dette. Det har noe med dominans of følelsen av å være nummer en å gjøre, å ha den posisjonen i livet hennes. Til dere som har tatt dyden til en eller flere jenter, hvordan kjennes det egentlig? Gjør det motstand fra hinna og eventuelt vaginakanalen som åpnes for første gang, og er det trangere? Jeg vil gjerne vite hva jeg har gått glipp av, siden det gjør meg såpass trist.

 

Anonymous poster hash: 99e93...ba9

 

Jeg husker hvor vondt det var i starten da jeg hadde sex. Det var heeeelt jævlig vondt.... hehe. Jeg begynte å se på de som hadde født barn og tenkte.. : herregud hvordan klarte de å knulle bare ;) haha

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...