Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xenon til en bil som originalt har H7 er ikke tillatt.

 

Men du kan jo kjøpe slike "Xenon"-saker, altså noen pærer med farge som likner noe..

Skikkelige Xenon-pærer derimot er ikke lov, de ville dessuten krevd at du fikk på plass ballaster og sånt.

Ja, vår slike pærer eg lurte på.. blir vell litt bedre lys og?

Lenke til kommentar

Mange klager på Biltema sine pærer, og sier at de ikke gir riktig lys. Du bør unngå dem.

Riktige pærer til bilen din selges på alle bensinstasjoner. Du kan spare penger på å kjøpe dem på nettet, men bensinstasjonen er enklere.

 

Skal du kjøpe på Biltema så anbefaler jeg å bytte begge ja.

 

Men styr for all del unna bensinstasjoner, med mindre det haster. BilXtra eller Mekonomen koster mye mindre, og skikkelige lyspærer er ikke billige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange klager på Biltema sine pærer, og sier at de ikke gir riktig lys. Du bør unngå dem.

Riktige pærer til bilen din selges på alle bensinstasjoner. Du kan spare penger på å kjøpe dem på nettet, men bensinstasjonen er enklere.

Med riktige pærer meina du xenon pærer? altså blå/kvitt lys istede for orginalt gult lys? Skal ha noke som holde, men ikkje er exenon kit, berre pærer og lyse litt lengre

Lenke til kommentar

 

Mange klager på Biltema sine pærer, og sier at de ikke gir riktig lys. Du bør unngå dem.

Riktige pærer til bilen din selges på alle bensinstasjoner. Du kan spare penger på å kjøpe dem på nettet, men bensinstasjonen er enklere.

 

Skal du kjøpe på Biltema så anbefaler jeg å bytte begge ja.

 

Men styr for all del unna bensinstasjoner, med mindre det haster. BilXtra eller Mekonomen koster mye mindre, og skikkelige lyspærer er ikke billige.

 

Rekna ikkje med de er så veldig billig, men alt under 1000 lappen skulle vell gå an, forventa at de skal holde ei stund..

Lenke til kommentar

Rekna ikkje med de er så veldig billig, men alt under 1000 lappen skulle vell gå an, forventa at de skal holde ei stund..

 

 

Bensinstasjoner plusser på et par hundrelapper, så ikke kjøp der.

 

Jeg har ikke mye vondt å si om Biltema-pærer, men vil anbefale å bytte begge, slik at du slipper fargeforskjell. Jeg vet at D2S xenon koster rundt 200kr der, og halogen er trolig billigere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Lovlige pærer forresten? noke problem med kontroll eller vegvesenet?

 

De fra powerbulbs er "road legal" så de skal være OK. Hos biltema og andre så se etter "E-merket".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Lovlige pærer forresten? noke problem med kontroll eller vegvesenet?

 

De fra powerbulbs er "road legal" så de skal være OK. Hos biltema og andre så se etter "E-merket".

 

Trur eg går for dei fra Powerbulb.. takk for svar :) skal sei ifra kordan resultatet blei.. bilde kanskje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...