Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg, intet unntak, lar meg lede og lure, la meg innrømme det.

Men jeg VET at det er det som skjer og ut i fra det kan jeg ofte ta bevisste valg. Hvis jeg vil (:<

 

(Jobber med saken, alle som er oppdratt i vestlig kultur burde vite at vi fikk det inn med morsmelka. Uten å skylde på foreldregenerasjonen, da de, med tidligere generasjoner har vært med på "moroa").

 

Mine spørsmål er;

-Har du noen gang kjøpt noe som du trodde skulle gi deg et bedre og innholdsrikt liv -på lang sikt? I tilfelle ja, hva da?

 

-Hva er et bevisst valg for deg?

 

-Hvis noen har en annen oppfatning enn majoriteten og du deler denne. Har du noen gang sensurert deg selv og din tanke/ide/mening i frykt for mennesker som lever tilsynelatende i "normen"?

 

Jeg innser at dette kan være "ja og nei"-spørsmål -utdyp gjerne hvis du har lyst :)

Endret av LisaE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betalte min egen utdannelse. Det tror jeg har gitt meg et bedre og mer innholdsrikt liv.

Seilbåt og motorsykkel har jeg også kjøpt. Det er terapi!

Jeg har ikke kjøpt min kone, men jeg jobba iherdig for å henne. Det har jeg aldri angret på og jeg vet at det har gitt meg et bedre liv - 35 år etter. Hun var et bevisst valg:)

Endret av Thonord
Lenke til kommentar

Jeg betalte min egen utdannelse. Det tror jeg har gitt meg et bedre og mer innholdsrikt liv.

Seilbåt og motorsykkel har jeg også kjøpt. Det er terapi!

Jeg har ikke kjøpt min kone, men jeg jobba iherdig for å henne. Det har jeg aldri angret på og jeg vet at det har gitt meg et bedre liv - 35 år etter. Hun var et bevisst valg:)

 

:wee: Hvordan "måler / veier" man om kona var det "riktigste" valget?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Jeg betalte min egen utdannelse. Det tror jeg har gitt meg et bedre og mer innholdsrikt liv.

Seilbåt og motorsykkel har jeg også kjøpt. Det er terapi!

Jeg har ikke kjøpt min kone, men jeg jobba iherdig for å henne. Det har jeg aldri angret på og jeg vet at det har gitt meg et bedre liv - 35 år etter. Hun var et bevisst valg:)

 

:wee: Hvordan "måler / veier" man om kona var det "riktigste" valget?

 

Ikke vet jeg! Det er vel bare bigamister (incl. Mormoner og Muslimer) som kan vite det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...