Gå til innhold

Bli sjørøverkaptein i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at spillet noen sinne kommer ut. Det har blitt utsatt TO ganger de siste tre månedene, og over de siste par årene har spillet blitt utsatt utallige flere ganger. Nå er det også snakk om at Topware holder på å gå konkurs.

 

Folk gjør i alle fall smart i å IKKE forhåndsbestille Raven's Cry. Plutselig sitter dere med et spill dere har betalt for, som aldri vil bli utgitt.

Lenke til kommentar

Utsatt siden Oktober 2013, det er greit nok kan leve med det. Men blir neppe kjøp på meg på grunn av utviklerenes ''kundebehandling''...Utsatt igjen på release day, putselig om kvelden skiftet Steam dato på det, 2100 elns om kvelden på release day, og endo ingen ord fra utviklerene om det... Virker bare userriøst/uprofesjonelt får meg...

Lenke til kommentar

Tviler på at spillet noen sinne kommer ut. Det har blitt utsatt TO ganger de siste tre månedene, og over de siste par årene har spillet blitt utsatt utallige flere ganger. Nå er det også snakk om at Topware holder på å gå konkurs.

 

Folk gjør i alle fall smart i å IKKE forhåndsbestille Raven's Cry. Plutselig sitter dere med et spill dere har betalt for, som aldri vil bli utgitt.

 

Det høres ut som det vil komme ut, men forvent et produkt med veldig mye bugs.

Lenke til kommentar

Utsatt siden Oktober 2013, det er greit nok kan leve med det. Men blir neppe kjøp på meg på grunn av utviklerenes ''kundebehandling''...Utsatt igjen på release day, putselig om kvelden skiftet Steam dato på det, 2100 elns om kvelden på release day, og endo ingen ord fra utviklerene om det... Virker bare userriøst/uprofesjonelt får meg...

 

Nei faktisk har spillet vært utsatt om og om igjen helt siden 2012. IGN sa i sin sniktitt at spillet skulle komme i 2012.

Lenke til kommentar

 

Utsatt siden Oktober 2013, det er greit nok kan leve med det. Men blir neppe kjøp på meg på grunn av utviklerenes ''kundebehandling''...Utsatt igjen på release day, putselig om kvelden skiftet Steam dato på det, 2100 elns om kvelden på release day, og endo ingen ord fra utviklerene om det... Virker bare userriøst/uprofesjonelt får meg...

 

Nei faktisk har spillet vært utsatt om og om igjen helt siden 2012. IGN sa i sin sniktitt at spillet skulle komme i 2012.

 

Kan godt ver dei sa det, men første offisiele dato som kom på hjemmesiden osv var Oktober 2013

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Husker bare 'forsooth', fra det føraste TW.

Prøvde aldri toern.

Toern var faktisk ganske godt polert da det kom ut. Bortsett fra den komplett idiotiske tittelen på spillet, har jeg lite å utsette på det. Om man liker spill som Gothic, Morrowind og Sea Dogs, vil man bare finne mer av det i Two Worlds 2.

 

Bygger Ravens Cry videre på dette, og er like ferdig som Two Worlds 2 var, blir det nok verdt å prøve. Håper ikke de kommer med enda et Two Worlds (1), i den stand det var når det kom ut, det var nokså trist.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Two Worlds 2 hadde også en historie som bygget opp til noe stort, og så fikk den plutselig alzheimers og glemte helt hva den selv handlet om. Spillet hadde mange gode ideer, men det ble bare rot til slutt. Tydelig et spill som ikke ble gitt nok tid til å blomstre i utviklingsprosessen.

 

 

 



Utsatt siden Oktober 2013, det er greit nok kan leve med det. Men blir neppe kjøp på meg på grunn av utviklerenes ''kundebehandling''...Utsatt igjen på release day, putselig om kvelden skiftet Steam dato på det, 2100 elns om kvelden på release day, og endo ingen ord fra utviklerene om det... Virker bare userriøst/uprofesjonelt får meg...

 

Nei faktisk har spillet vært utsatt om og om igjen helt siden 2012. IGN sa i sin sniktitt at spillet skulle komme i 2012.

 

Kan godt ver dei sa det, men første offisiele dato som kom på hjemmesiden osv var Oktober 2013

 

Den datoen ble kun satt da spillet byttet utvikler. Før dette var det en annen utvikler, og spillet var i utgangspunktet ment å lanseres i 2012.

Lenke til kommentar

 

Husker bare 'forsooth', fra det føraste TW.

Prøvde aldri toern.

Toern var faktisk ganske godt polert da det kom ut. Bortsett fra den komplett idiotiske tittelen på spillet, har jeg lite å utsette på det. Om man liker spill som Gothic, Morrowind og Sea Dogs, vil man bare finne mer av det i Two Worlds 2.

 

Bygger Ravens Cry videre på dette, og er like ferdig som Two Worlds 2 var, blir det nok verdt å prøve. Håper ikke de kommer med enda et Two Worlds (1), i den stand det var når det kom ut, det var nokså trist.

 

 

Likte ikke en av de første tingene du gjorde i TW, du måtte ri om kapp for å få hjelp eller noe, du måtte ri gjennom div checkpoints på tid. Dette ga meg flashbacks til GTA/RDR ikke et rollespill....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...