Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med søskenbarn?


Ebay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har selv hatt sex med to av mine kusiner i ungdommen.

 

Må være vanskelig å bli inngiftet i en slik familie. Om det blir holdt skjult, blir det en hemmelighet man må bevare. Og hva med risikoen for at en av dine kusiner ikke liker din kommende kone og røper dette for henne, eller kanskje røper det ved en tabbe i fylla?

Blir som å sitte på en bombe, spør du meg.

 

Om to søskenbarn gifter seg, blir det jo mer åpent og ærlig. Men må jo være temmelig "awkward" å ha identiske forfedre i stor grad. Samme oldeforeldre, o.l. Mannen sier: Ja, det er min onkel, det. Kona sier; Det er min onkel også.

 

Disse to kusinene mine har jeg kun sett to ganger i voksen alder. De bor på en annen kant av landet og vi har aldri hatt nær kontakt. Hendelsen skjedde når jeg var 14 år og var relativt uskyld sex, litt petting og noe som kunne minne om samleie. En morsom hendelse og tenke tilbake på.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Dette er akkurat på grensen til at det kan bli sett som incest, avhengig av hvem man spørr. Dermed sagt trenger det ikke å bety at dere vil få barn som blir skadet av den grund. Hvis det faller inn, regner med at det er ikke noe dere har i tanken da.

Har nemmelig hørt at det kan gå ann å få barn med søskenbarn, med uten problemer. Igjen, vet jeg ikke helt om det har kommet noe nye forskning på akkurat dette da. Så det jeg sier at det jeg har hørt kan være utdatert.

Lenke til kommentar

Generelt vil eg påstå at kjærligheit er vakkert. Om dere begge to ønskjer det, så er det flott! Samfunnet har null og nix kva dere holder på med. Korleis familien kjem te å reagere om de skulle finne ut av det er litt vanskeligere.
Personlig vil eg si det er ikkje normalt, men det er OK. 
Det største problemet er om ho har heilt andre tanker om deg/forholdet deres. Det er det du setter på spill her. Eit flasker vin så kan du prøve deg forsiktig frem og se korleis ho reagera.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...