Gå til innhold

GUIDE: Far Cry 4 (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei oversikt.

Men savner også litt mer utdypende hvor flere cpu'er blir testet og man overklokker disse.

 

Fargene i grafene burde også være større forskjell mellom , noen av de som er "fargesvake" vil slite med å se hva som er hva , anbefaler at man derfor endrer på paletten og har markerte forskjeller mellom hver.

 

I den siste tabellen dukker kun opp prisen på det ene kortet til 2700 og ikke navn på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vanvittig vakkert spill!

Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. :)

En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert.

Lenke til kommentar

Vanvittig vakkert spill!

Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. :)

En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert.

 

Jeg har også et 7950-kort, men jeg må ned på middels på mange av innstillingene for å unngå at det hakker. Litt usikker på om det er såkalt microstuttering. Hvor mye har du overklokket?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...