Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaring med Fitné (fitness) te?


jodaneida

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd denne Fitné Herbal Infusion?

 

Var innom en butikk med utenlandsk mat og tok bare en tilfeldig te før jeg stakk for å betale. En time etter å ha drukket en kopp reagerte magen min. Litt sånn reaksjon når jeg har spist noe med melk i (som jeg ikke tåler). Leste etterpå om dette produktet og det skulle visstnok være et fitness produkt som skal hjelpe magen å bli kvitt avfallsstoffer eller no. Er det meningen at jeg skal bli dårlig i magen da?

 

(Inneholder sennes, gudene vite hva det er).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

(...)som skal hjelpe magen å bli kvitt avfallsstoffer eller no.

 

 

Med andre ord diarè? ;)

 

 

Kroppen kvitter seg med avfallsstoffer helt på egenhånd, men du kan vel få forgang i systemet om du tar disse virker det som.

 

 

Det sto i alle fall anbefalt dose på den, altså en kopp om morgenen og en på kvelden. Kan hende jeg tok en for kjapt i og med jeg trodde det var vanlig te, og derfor jeg ble så dårlig. Men tror vel ikke det kan skade med to kopper om dagen? går ut ifra det er for store mengder som fører til avføring, ja diaré

Lenke til kommentar

Du får ikke diaré av det (det blir normalt forårsaket av virus og infeksjoner), men du kan få løs mage. Men, drikker du for mye over lengre tid kan symptomene være det samme.

 

Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å drikke den teen egentlig? Med mindre du faktisk sliter med forstoppelse eller treg fordøyelse klarer kroppen å kvitte seg med avfalsstoffene sine utmerket godt på egenhånd. Denne teen vil bare fremskynde den naturlige prosessen. I værste fall kan du risikere at maten går for fort gjennom tarmen, og at den dermed ikke klarer å ta opp all næringen. Slike produkter som skal "hjelpe" kroppen med å bli kvitt avfallsstoffer gjør ikke at kroppen kvitter seg med noe mer enn den normalt gjør, det går bare litt fortere.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Du får ikke diaré av det (det blir normalt forårsaket av virus og infeksjoner), men du kan få løs mage. Men, drikker du for mye over lengre tid kan symptomene være det samme.

 

Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å drikke den teen egentlig? Med mindre du faktisk sliter med forstoppelse eller treg fordøyelse klarer kroppen å kvitte seg med avfalsstoffene sine utmerket godt på egenhånd. Denne teen vil bare fremskynde den naturlige prosessen. I værste fall kan du risikere at maten går for fort gjennom tarmen, og at den dermed ikke klarer å ta opp all næringen. Slike produkter som skal "hjelpe" kroppen med å bli kvitt avfallsstoffer gjør ikke at kroppen kvitter seg med noe mer enn den normalt gjør, det går bare litt fortere.

 

Som jeg sa i innledningen: "Var innom en butikk med utenlandsk mat og tok bare en tilfeldig te før jeg stakk for å betale". Jeg så verken hva som sto på den eller hva den kostet. Har ikke noe behov for å slanke meg, det at det var en slags fitness te var noe jeg fant ut senere da jeg leste på pakningen.

 

Men takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...