Gå til innhold

ANMELDELSE: This War of Mine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke ofte jeg orker å logge inn for å skrive kommentarer, mye pga at jeg alltid roter med passord til kontoen min.

 

Men denne anmeldelsen var så bra at jeg måtte ta meg bryet.

Det er slik anmeldelser skal være, når jeg først så igjennom spillet, så det ikke noe særlig interessant ut. Men når jeg først leste igjennom artikkelen din, selv om jeg har lest igjennom andre anmeldelser som aldri fanget interessen min. Ble jeg ganske så inspirert av å prøve dette.

Så mest sannsynlig blir dette et kjøp.

For det er noen som faktisk kan fortelle hvordan spillet egentlig føles å spille, og ikke bare om det er bra eller dårlig. For mye av et spill er smak og behag, men anmeldelsen din lot meg ihvertfall få et smak hvordan spillet er, og fikk meg til å vurdere det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke ofte jeg orker å logge inn for å skrive kommentarer, mye pga at jeg alltid roter med passord til kontoen min.

 

Men denne anmeldelsen var så bra at jeg måtte ta meg bryet.

Det er slik anmeldelser skal være, når jeg først så igjennom spillet, så det ikke noe særlig interessant ut. Men når jeg først leste igjennom artikkelen din, selv om jeg har lest igjennom andre anmeldelser som aldri fanget interessen min. Ble jeg ganske så inspirert av å prøve dette.

Så mest sannsynlig blir dette et kjøp.

For det er noen som faktisk kan fortelle hvordan spillet egentlig føles å spille, og ikke bare om det er bra eller dårlig. For mye av et spill er smak og behag, men anmeldelsen din lot meg ihvertfall få et smak hvordan spillet er, og fikk meg til å vurdere det.

 

Moro at noen som ikke er 100% oppdatert på alt det bra der ute blir inspirert av en godt skrevet anmeldelse til å kjøpe spillet! Jeg synes også anmeldelsen var bra, og dette spillet har vært på radaren min noen dager. Ser utrolig bra ut.

Lenke til kommentar

Er ikke ofte jeg orker å logge inn for å skrive kommentarer, mye pga at jeg alltid roter med passord til kontoen min.

 

Men denne anmeldelsen var så bra at jeg måtte ta meg bryet.

Det er slik anmeldelser skal være, når jeg først så igjennom spillet, så det ikke noe særlig interessant ut. Men når jeg først leste igjennom artikkelen din, selv om jeg har lest igjennom andre anmeldelser som aldri fanget interessen min. Ble jeg ganske så inspirert av å prøve dette.

Så mest sannsynlig blir dette et kjøp.

For det er noen som faktisk kan fortelle hvordan spillet egentlig føles å spille, og ikke bare om det er bra eller dårlig. For mye av et spill er smak og behag, men anmeldelsen din lot meg ihvertfall få et smak hvordan spillet er, og fikk meg til å vurdere det.

 

Takker og bukker. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Nydelig spill som jeg har kost meg med i julen. Skulle bare ønske man kunne spille lenger enn de ukene man har fått tilmålt.

 

Var virkelig godt i gang og hadde masse planer da krigen plutselig ble slutt hehe. Blir den alltid slutt til samme tid?

 

Lurer på det samme :) Vurderer å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Den blir hvist slutt til forskjellig tid. Starter du om vinteren slutter den tidligere dvs. før uke 40 en gang. Starter det om sommeren slutter det etter uke 40 en gang. Kan vare opptil uke50 såvidt jeg har lest.

 

Men uansett synd man ikke kan spille lenger.

 

Hvor lang tid tar det i timer?

 

Syntes det var kjempegøy, men altfor vanskelig.

Enten sultet de, ble syke eller ranet hele tiden så jeg gav til slutt opp.

 

Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...