Gå til innhold

Hvor er de nakne mannfolka?


Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli lei av alle disse oppmerksomhetssyke kvinnfolka som hele tiden skal kle av seg. Også er det den ene unskylningen etter den andre. "Kler av seg for en god sak", "Kler av seg for kreft", "kler av seg og lager kalender", "kler av seg for pengeinnsamling"(Om det skulle vært ett yrke, hva ville vi kaldt det da? hmm) ... :rofl:

 

Så hvor er mannfolka? Når skal dere begynne å vise frem hva dere har under klærne? Når skal dere lage en kalender? Når skal dere begynne å kle av dere for veldedighet?

 

Bare jeg som syns dette er rart? Vi jenter vil jo gjerne kjøpe en kalender med masse nakne mannfolk som poserer og tror på seg selv mens vi kan si at vi kjøpte den for en god sak! Eller?

Jeg vet verdigheta til menn ikke er så høyt på strå, så det kan ikke være det hvertfall :wee:

 

FORKLAR MEG! :hmm:

 

Ja, også forresten; hvorfor finnes ikke den kvinneligeutgaven av vi menn? Alle dameblad handler bare om bord og sofaen + mye dilldall....Ikke alle gidder å lese om slikt..

Endret av skyevo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes drøssevis av kalendere med mannfolk. At media i all hovedsak fokuserer på kvinner som tar av seg er ikke noe nytt.

 

Du vet at verdigheta til mannfolk ikke er så høyt på strå. Javel? Har lest mye dumt oppigjennom årene men den der skal du ha + i boka for.

 

Vil nesten si det er omvendt, Else Kåss og Kim Kardash er vel gode eksempler på det.

Finnes plenty av nakne mannfolk i kalendere og lignende.

 

Bare å lete.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Kulturelle grunner.

 

Kvinner kler av seg fordi det er en lettvint måte å skaffe seg oppmerksomhet fra de som bestemmer her i verden, nemlig menn. Patriarkiet har lært opp kvinnen til at den beste måten å komme seg opp og frem er å tilfredstille mannens lyster.

 

Kvinner som kler av seg for en feministisk sak er så bakvendt som man får det. De spiller spillet som menn har laget reglene til.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kulturelle grunner.

 

Kvinner kler av seg fordi det er en lettvint måte å skaffe seg oppmerksomhet fra de som bestemmer her i verden, nemlig menn. Patriarkiet har lært opp kvinnen til at den beste måten å komme seg opp og frem er å tilfredstille mannens lyster.

 

Kvinner som kler av seg for en feministisk sak er så bakvendt som man får det. De spiller spillet som menn har laget reglene til.

Det der var et orntlig svar! Fantastisk, Takk!

Lenke til kommentar

Sier litt som IcedInsanity. Det er ganske mange menn som kler av seg også, av diverse årsaker. Men media har hatt tendenser til å trekke frem kvinner oftere da det resulterer i flere visninger. Dette er forsåvidt på vei til å jevne seg ut, har lagt merke til mer og mer avkledde/seksuelt fremstilte menn også. Synes forsåvidt det er en litt trist side av samfunnet at så mange velger å selge basert på sex for å få frem en sak, øke egenpopularitet, generell PR eller hva det nå skal være, uavhengig av kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kulturelle grunner.

 

Kvinner kler av seg fordi det er en lettvint måte å skaffe seg oppmerksomhet fra de som bestemmer her i verden, nemlig menn. Patriarkiet har lært opp kvinnen til at den beste måten å komme seg opp og frem er å tilfredstille mannens lyster.

 

Kvinner som kler av seg for en feministisk sak er så bakvendt som man får det. De spiller spillet som menn har laget reglene til.

 

Moderne feminisme i et nøtteskall. Vi skylder på et løst definert begrep som ingen klarer å peke på, men som høres slemt ut, "patriarkiet", og legger skylden på alle menn for alt som er galt i verden.

 

Jeg er så glad for at jenter/kvinner begynner å se hvor skadelig disse holdningene er for samfunnet, og har startet kampanjer som "Women Against Feminism" etc...

 

Hva/hvor er dette patriarkiet, og hvor melder jeg meg inn? Jeg vil gjerne også være med på å bestemme reglene for samfunnet, og hvem dere skal tiltrekkes av og whatnot :)

 

10686720_778002065601115_837279267312231

 

ya6sMRp.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...