Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jaja, who gives a shit. Vi tar fortsatt 4. plass. Kunne vel nesten aldri forvente at vi skulle slå storlagene denne. Det er de mindre lagene vi må vinne mot. Jeg er nesten veldig glad etter denne kampen. Glad for å se hvor forferdelig ræva United er. Verste jeg noensinne har sett de. De vant kanskje denne fordi vi har et United-kompleks, men vi kan konstantere at United's storhetstid er langt forbi, og ingenting gjør meg mer glad enn det. Kommer aldri til å bli det samme laget igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, who gives a shit. Vi tar fortsatt 4. plass. Kunne vel nesten aldri forvente at vi skulle slå storlagene denne. Det er de mindre lagene vi må vinne mot. Jeg er nesten veldig glad etter denne kampen. Glad for å se hvor forferdelig ræva United er. Verste jeg noensinne har sett de. De vant kanskje denne fordi vi har et United-kompleks, men vi kan konstantere at United's storhetstid er langt forbi, og ingenting gjør meg mer glad enn det. Kommer aldri til å bli det samme laget igjen.

 

Jeg vet at du holder på å sprekke innvendig du også. Bare slipp det ut.

Lenke til kommentar

 

Jaja, who gives a shit. Vi tar fortsatt 4. plass. Kunne vel nesten aldri forvente at vi skulle slå storlagene denne. Det er de mindre lagene vi må vinne mot. Jeg er nesten veldig glad etter denne kampen. Glad for å se hvor forferdelig ræva United er. Verste jeg noensinne har sett de. De vant kanskje denne fordi vi har et United-kompleks, men vi kan konstantere at United's storhetstid er langt forbi, og ingenting gjør meg mer glad enn det. Kommer aldri til å bli det samme laget igjen.

 

Jeg vet at du holder på å sprekke innvendig du også. Bare slipp det ut.

 

 

Jeg er sur for at vi tapte pga. vi var soleklart det beste laget. Men vi har et United kompleks, og da er det ikke annet å gjøre å godt at vi aldri kommer til å slå de. Da gjør det meg glad for at de bare blir verre og verre.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nå er eg fryktelig spent på hva Emils prøvde å si over her, med sin litt uforståelige kommentar.

Tjau, var ikke mye å si. United var ikke akkurat gode i dag, men i grunn er det Arsenal som er elendig her.

Ja men eg forstår ikke. Hvem er fornøyd med United laget?
Det må være noen som er fornøyd med det . Selv om dere ikke har et skadefritt forsvar er fortsatt angrepet deres mer enn godt nok til nå. Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

United så bedre ut under Moyes. Velkommen til kampen om 4. plass. Her skal dere bli i mange, mange år.

Jau. Det vet jo dere alt om. Skal bli en glede å vippe dere av fjerdeplasstronen!

 

 

Det gjør dere ikke. Vi var det beste laget idag, så vi havner over dere på tabellen. Tabellen har en fiffig måte å forme seg etter på måten. Uflaks for dere at det er kun 1 lag i ligaen med United-kompleks.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Er vel knapt noen United fans som er storfornøyd med hvordan dette laget spiller (til tross for at vi har plukket endel poeng). Vi har store svakheter i alle ledd (ja også på topp, med RvP og di Maria som presterer langt under pari), kombinert med latterlig mange ute med skade. Så det at vi slår Arsenal borte i dag, med de svakhetene vi har, er selvfølgelig utrolig deilig.

Lenke til kommentar

.

Du sa bare for litt over en uke siden at dere kom til å vinne ligaen. Dere var et bedre lag enn City, Chelsea, United og Liverpool. Ser ikke mye av det i Arsenal nå.

 

Det finnes knapt er lettere storlag å spille mot. Samme taktikk hver gang, og samme defensive tabber hver gang.

 

At dere ikke vant mot tidenes dårligste Utd lag er helt utrolig. Når dere stilte svakt vant vi 8-2.. Vi mangler over halve A-laget og vinner mot dere på Emirates. Det sier litt om hvor trasig dårlig Arsenal er.

 

Jeg er helt enig i at vi sliter, for det gjør vi, men når vi får 6-7 spillere tilbake fra skader tror jeg vi kan bli riktig så gode igjen. Si hva du vil, men det blir bare dumt å fokusere på oss etter at dere typer på hjemmebane.

 

Fokuser heller på Arsenal. De trenger støtte skal jeg si deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå er eg fryktelig spent på hva Emils prøvde å si over her, med sin litt uforståelige kommentar.

Tjau, var ikke mye å si. United var ikke akkurat gode i dag, men i grunn er det Arsenal som er elendig her.

Ja men eg forstår ikke. Hvem er fornøyd med United laget?
Det må være noen som er fornøyd med det . Selv om dere ikke har et skadefritt forsvar er fortsatt angrepet deres mer enn godt nok til nå.

 

Ja, hva mener du er galt med united laget som gjør at vi ikke skal være fornøyd med det? Sånn sett bort i fra at vi aldri kan stille toppet siden halve laget er skadet til enhver tid?

 

mener du at en skadefri tropp hos united ikke er god nok til PL? Det kunne vært bedre. Det kunne helt sikkert chelsea vært også.

 

Men dagens lag er ikke eg fornøyd med. Hvis det var det du lurte på.

 

Resultatet derimot.

Lenke til kommentar

 

Hadde Arsenal fans vært like godtroende som Man Utd fans så hadde Wengers jobb vært mye enklere. Heldige som er på 4. plass allerede.

Hva mener du?

 

Arsenal har generelt en negativ aura rundt seg. Alle har kjøpt denne påstanden om at Arsenal feiler hver eneste sesong, når sannheten er at de har inntill 2 år siden gjort en heroisk innsats ved å holde seg topp 4 hver bidige sesong. Nå som de faktisk har muligheten til å konkurrere finansielt med de andre store, så er feelingen rundt klubben ufattelig negativ, og det er det vanskelig å bli kvitt, samt at det synlig påvirker dem (se på Ramsey).

 

Man Utd derimot har sett ganske dårlige ut i mesteparten av denne sesongen, men de har plukket en god del heldige poeng her og der som har forsterket troen om at Moyes er ræva og at LVG er fantastisk, noe som ikke er helt riktig. Det kommer sikkert til å hjelpe dem utover i sesongen, når stjernegalleriet deres får spilt seg kjent med hverandre og med forsterkninger defensivt til Januar.

 

Kjempematch av Smalling idag riktignok, og McNair har imponert veldig denne sesongen, spesielt med tanke på at han er en ungutt som har blitt kastet til ulvene.

Endret av Maefteda
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Nå er eg fryktelig spent på hva Emils prøvde å si over her, med sin litt uforståelige kommentar.

Tjau, var ikke mye å si. United var ikke akkurat gode i dag, men i grunn er det Arsenal som er elendig her.

Ja men eg forstår ikke. Hvem er fornøyd med United laget?
Det må være noen som er fornøyd med det . Selv om dere ikke har et skadefritt forsvar er fortsatt angrepet deres mer enn godt nok til nå.

Her er du litt ute å kjøre igjen. Du skulle aldri ha skrevet den kommentaren din, for det tyder på ett av to:

 

1) Du troller.

2) Du vet ikke hva du snakker om.

 

Hvilken av de som stemmer kan du bestemme selv. Vi mangler ikke bare hele den beste forsvarsrekka, vi mangler den beste spissen vår og de to beste midtbanespillere våre også. Det er 7 av vår beste 11er.

 

Klart vi er fornøyd når vi nesten spiller med b-laget og får poeng borte mot Arsenal. Come on..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...