Gå til innhold

ANMELDELSE: Far Cry 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0/10 fordi det er ubisoft :)

Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig, og selskapet så fiendtlig innstilt overfor sine kunder. Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har testet det på pc og vet om det duger der eller om det er en dårlig port?

Man må vistnok bruke en eller annen mod til Farcry 3 for å få vekk museakselerasjon.

 

Jeg kan forstå at Gamer.no ikke kan spille igjennom alle spillene på alle systemer. Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill.

Endret av Acurus
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig.

 

Selvmotsigende, much?

 

Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet.

 

Hva er det egentlig du prøver å si? Skylder på andre?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk til gamer og forfatteren for en god anmeldelse.

 

Jeg lurer litt på hvorfor FPS-spill, som jeg tror flesteparten ville foretrukket på PC, er testet på konsoll. Ser også at alle anmeldelsene på de "store" spillene i det siste er testet på konsoll.

 

Håper dere ikke ignorer pc når dere tester/anmelder spill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

9/10, damn. Da bør det være bra. Husker jeg spilte FC3 når det kom, holdt på å utforske inne i en hule da jeg plutselig ble drept av en tiger. De dyrene tuller du ikke med ass.

Beste minner fra 3 må være snikingen, stemningen, utforskelse og delvis historie og karakterer. Er det noen sterke karakterer eller utpreget historie i 4-ern?

Lenke til kommentar

Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill.

 

 

Gamer (navnet får en fin ironisk betydning i dette tilfellet) mener at gruppebaserte rollespill og FPS-spill er best med en håndkontroller i sofaen hvor du kan kose deg, eller noe i den duren, så jeg tror dessverre ikke man vil se en endret praksis fra dem her.

 

Ubisoft og EA sender dem vel også konsollutgaven før utgivelsene, og når kvalitetskravene ikke er spesielt høye angående spillbarhet, så har tydeligvis heller ikke anmelderne noe problem med dette.

 

Dessuten så må de jo skynde seg med å få ut 9erene. Hvis ikke kan de miste lesere til de enda mer tabloide nettstedene i Norge, som heller ikke bryr seg om spillene er bra eller ikke. Det handler til syvende og sist om annonsepenger og Gamers overlevelse. Ikke så rart det, men dessverre frykter jeg at praksisen ikke hadde vært annerledes selv om Gamer hadde hatt en utømmelig pengebinge å bade i.

 

Selve anmeldelsen var veldig overfladisk, synes jeg. Alt den gjør er å male store, brede penselstrøk, som egentlig ikke gir mye verdi for leseren, Nesten så man lurer på om det er en betalt annonse ala de Sqeenix hadde på Gamer en tid tilbake. (Ikke at jeg tror det, trekker bare sammenligning til hvordan anmeldelsen er skrevet) Så snill, søt og koselig. Var samme opplegget i Dragon Age-anmeldelsen. Når Gamespot, av alle mulige steder, virker å ha den eneste anmeldelsen der ute som prøver å være en spillanmeldelse, da er det noe galt.

Endret av radiohodet
  • Liker 4
Lenke til kommentar

0/10 fordi det er ubisoft :)

Hjelper ikke å lage gode spill hvis kvaliteten er så dårlig, og selskapet så fiendtlig innstilt overfor sine kunder. Forventer en viss standard av AAA, så hvis selskaper plasserer seg langt under å skylder på andre og prøver å bedra kundene og tror de er komplette idioter... da kjøper jeg ikke. Får håpe at mange nok stopper å kjøpe Ubisoft slik at de går tilbake slik som de var før og faktisk leverer kvalitet.

 

Feil instilling gutt. Gi spillet kreditten den fortjener, selv om det er utgitt av et middelmådig selvskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvorfor FPS-spill, som jeg tror flesteparten ville foretrukket på PC, er testet på konsoll. Ser også at alle anmeldelsene på de "store" spillene i det siste er testet på konsoll.

Det er vel gjerne det som blir prioritert av utgivarane, i og med at multiplattform-spel stort selger mykje betre på konsoll. Desverre, får vi vel seie!

Lenke til kommentar

 

 

 

Men de bør prøve det på PC og si noe om hvordan det fungerer teknisk. Har sett det er mange som sliter med tilnærmet ubruklige kontroller og menyer i Dragon Age : inqusition. Noe Gamer.no ikke nevnte med et ord. Men det er ting jeg gjerne vil vite før jeg bestemmer meg for å kjøpe et spill.

 

Gamer (navnet får en fin ironisk betydning i dette tilfellet) mener at gruppebaserte rollespill og FPS-spill er best med en håndkontroller i sofaen hvor du kan kose deg, eller noe i den duren, så jeg tror dessverre ikke man vil se en endret praksis fra dem her.

 

Ubisoft og EA sender dem vel også konsollutgaven før utgivelsene, og når kvalitetskravene ikke er spesielt høye angående spillbarhet, så har tydeligvis heller ikke anmelderne noe problem med dette.

 

Dessuten så må de jo skynde seg med å få ut 9erene. Hvis ikke kan de miste lesere til de enda mer tabloide nettstedene i Norge, som heller ikke bryr seg om spillene er bra eller ikke. Det handler til syvende og sist om annonsepenger og Gamers overlevelse. Ikke så rart det, men dessverre frykter jeg at praksisen ikke hadde vært annerledes selv om Gamer hadde hatt en utømmelig pengebinge å bade i.

 

Selve anmeldelsen var veldig overfladisk, synes jeg. Alt den gjør er å male store, brede penselstrøk, som egentlig ikke gir mye verdi for leseren, Nesten så man lurer på om det er en betalt annonse ala de Sqeenix hadde på Gamer en tid tilbake. (Ikke at jeg tror det, trekker bare sammenligning til hvordan anmeldelsen er skrevet) Så snill, søt og koselig. Var samme opplegget i Dragon Age-anmeldelsen. Når Gamespot, av alle mulige steder, virker å ha den eneste anmeldelsen der ute som prøver å være en spillanmeldelse, da er det noe galt.

Kevin van Ord er umåtelig dyktig da. Flink med ord, men kommenterer og ting vi ellers ikke ville lagt merke til, på godt og vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...