Gå til innhold

Stor oppdatering på vei til Nvidias kraftige nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tykkjer Dabbler er eit veldig bra og brukandes program, som aukar nytteverdien på nettbrettet i stor grad. Ser fram til å teste ut nyaste versjonen. På ein anna side er eg djupt skuffa over restriksjonar på nedlasting av Shiels-eksklusive spel, som skal kunne lastast ned frå Google Play. Eg får berre melding om at "denne applikasjonen er ikkje tilgjengeleg i dittt område". Det skal ikkje vere naudsynt med VPN-program for å laste ned gratis applikasjonar som er eksklusive for produktet du har kjøpt.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg ikke skjønner poenget med så er det dette nettbrettet. Spille med kontroll på en bitte liten skjerm??

Fint supplement til en allerede eksisterende PC og konsollpark. Hendig å ha med på reise. Ang å spille på liten skjerm går det fint an å koble denne til en TV/skjerm med HDMI kabel å bruke den som en regulær konsoll. Vil si at denne enheten leverer mye mroro for pengene

Lenke til kommentar

Og hva om man vil oppgradere skjermkortet eller bedre nettverkskort, kjøpe nytt brett?

Holder meg til PC.:p

 

Har nett testa ut nVidia GRID på brettet, og det imponerer! Eg er ein dedikera PC-spelar må nemnast. I praksis kan du kople brettet til ein TV, og med tilstrekkeleg nettilkopling vil du kunne spele til dømes The Witcher 2 rett på TVen. Er klart at denne løysinga ikkje vil kunne vere tilstrekkjeleg for FPS der ein krevjer høgare respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...