Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Du må bli mykere å ligge på"


Anbefalte innlegg

Fikk høre det av kjæresten min rett før vi skulle ha sex (noe det ikke resulterte i), og etter det la han seg bare ved siden av... :(

 

Jeg drev med mye styrketrening for ca. 2-3 mnd siden og har en del magemuskler. Har ellers en normal kropp, eller er tynn, men normalt tynn med muskler. Høres det ut som jeg må legge på meg siden jeg er for hard å ligge på? Det er første gang han har sagt det, og vi har ikke hatt sex tidligere heller. Blir så rart å ta det opp med han også, og er litt redd jeg overtenker det.

 

Anonymous poster hash: 24d85...2b0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk høre det av kjæresten min rett før vi skulle ha sex (noe det ikke resulterte i), og etter det la han seg bare ved siden av... :(

 

Jeg drev med mye styrketrening for ca. 2-3 mnd siden og har en del magemuskler. Har ellers en normal kropp, eller er tynn, men normalt tynn med muskler. Høres det ut som jeg må legge på meg siden jeg er for hard å ligge på? Det er første gang han har sagt det, og vi har ikke hatt sex tidligere heller. Blir så rart å ta det opp med han også, og er litt redd jeg overtenker det.

 

Anonymous poster hash: 24d85...2b0

 

Hva får deg til å tro at han mente det bokstavlig?

 

Ut i fra det du sier leser jeg at han synes du var for anspent og ikke trygg på situasjonen, det er noe som fort kan være veldig lite attraktivt.

 

Selv om det er mange som finner for mye muskler på en kvinne lite attraktivt(jeg er en av de), ser jeg ikke noe grunn til å tro at det er her snakk om det. En kvinne, uansett kroppsform, som ligger der stiv som en pinne er lite attraktivt.

Lenke til kommentar

har vært borti det samme flere ganger, jenter må gjerne være tynne og veltrente, men de skal også være myke å ta på. Å se musklene bule ut av ryggen på dama når du tar henne bakfra er IKKE digg, ei heller å ta tak i henne og det er som å ta tak i en tømmerstokk av muskler. Jenter skal være myke og gode å ta på, det er feminint og sexy. Sånn er det bare.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kresen er irrelevant.

Folk har absurde smaker i ting, og noen syntes feks at mongofeite jenter er dritbra, mens andre syntes de fineste er jenter som ser ut som 12 år gamle gutter, andre liker Arnoldine og følelsen av at jenta kan knekke ham i to, osv.

Men en som bare DIGGER møkktykke jenter går ikke hen og dater ei jente med 15% kroppsfett og blir skuffet over at hun ikke er et halvt tonn med herlige daler og fettruller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...