Gå til innhold

Norge blir til et kjærringsvelde


Anbefalte innlegg

Litt sånn at menn er mye mer som kjærringer på en måte. Det kan du også se i sitcom. En heldig dust er så heldig å ha funnet seg en kjærring å gifte seg med. Til og med noen fyrer som ser på romantisk komedie, for noen idioter!.

En mer kvinnifisert måte å nedprakke feminisme på menn. Kanskje dette ligger større i USA, men det strekker seg.

 

Et eksempel at homofile gutter har mer til felles med kvinner fordi begge er feminine i tilfeller, og derfor kan de som er spesielle i serier ofte være homser, som er en annen form for å feminisere menn til å bli som en huskatt for et kvinnfolk.

 

Kanskje derfor LGBT blir utestengt ifra russland, de vil ikke ha den utviklingen.

Endret av Romea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det ikke på tide at dere menn som har så store mindreverdighets komplekser og ynkelig maskulinitet snart blir mer opptatt av å være menneske og ikke så navlebeskuende opptatt av at dere er menn?

Kun om vi går tilbake til middelalderen :yes:

 

Jeg tror ikke at du helt forsto hva jeg mente, men hva annet kan man vente fra en som har en "neandertaler" mentalitet.

 

Middelalderen var kanskje en av de mest brutale primitive masochistiske barbariske tidsepokene i historien.

Er det denne tiden din "mannlighet" vil tilbake til fordi du føler din maskulinitet er truet av det feminine?

En mann som føler seg truet av femininitet, som trådstarter tydeligvis er, er ikke et "ekte mannfolk" i min verden.

En mann som er trygg på sin maskulinitet vil ikke føle seg truet av det feminine.

Den videoen er vel et dårlig argument for din plattform.

Denne opptredenen er ikke en støtte til "macho menn", tvert imot så gjør han narr av dem.

Men det ser ut til at ironien passerer over din intellektuelle forståelse.

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Dette er tidsalderen da svake menn gråter fordi de føler seg truet av kvinner.

 

Det er trist.

 

Har knapt sett en homofil mann eller kvinne med så sutrete vesen som det som vises her.

 

Hvor kommer illusjonen om at homofile menn ikke er macho fra?

 

Russland ønsker jo å forby homofili av samme grunn som alle andre kristenfundamentalister rundt omkring i verden. De tror at homofili er et skalkeskjul for en skjult konspirasjon om å omvende barn til å bli homofile slik at de homofile får flere sexpartnere.

 

Du kan jo avgjøre selv om det er noe macho eller postitivt hos denne politikeren:

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stusser litt over behovet en del her inne har til å sette seg over trådstarter mfl. og snakke nedsettende om "svake menn" som "gråter". Det er liksom helt på sin plass å mobbe menn som faller utenfor og som ønsker å ta samfunnet i en litt annen retning. Dette er for så vidt ikke noe nytt. Det er en effektiv måte å avvæpne folk med en mening man ikke liker, samtidig som det gir enkelte menn bekreftelse gjennom å avskrive andre menn som svake og i forlengelsen av dette seg selv som "ekte mannfolk".

 

Det er synd at disse diskusjonene så fort tar denne retningen, for det er helt åpenbart en del problemstillinger her som burde diskuteres og belyses bedre. Jeg tror ikke vi får færre "sinte unge menn" i tiden fremover så lenge vi ikke tar deres problemer på alvor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvem er det som faller utenfor?

 

Er du en outsider av samfunnet om du mener at homofile menn som for eksempel Alexander den store har mer til felles med kvinner fordi de er like feminine?

 

Og å tro at homofobi har noe med å stoppe utviklingen av feminisme å gjøre i Russland... da har du tydeligvis misoppfattet situasjonen.

 

Jeg forstår virkelig ikke hva problemet er.

 

Er problemet at menn tar egne valg og velger selv hvordan de vil være? Hvem de vil ha sex med?

 

Er problemet at kirken ikke lenger bestemmer hvem som skal ha sex med hvem? Og straffe dem som velger selv?

 

Er homofili en måte å feminisere menn på? Hva sier Freddy Mercury til det?

 

Det er synd at disse diskusjonene så fort tar denne retningen, for det er helt åpenbart en del problemstillinger her som burde diskuteres og belyses bedre. Jeg tror ikke vi får færre "sinte unge menn" i tiden fremover så lenge vi ikke tar deres problemer på alvor.

Hva er problemet som vi må ta på alvor? At de mener at menn som ser på romantiske komedier er idioter? Eller at menn idag velger selv hvem de vil ha sex med på tross av moralske voktere og historiske undertrykkere som kirken? Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Det er synd at disse diskusjonene så fort tar denne retningen, for det er helt åpenbart en del problemstillinger her som burde diskuteres og belyses bedre. Jeg tror ikke vi får færre "sinte unge menn" i tiden fremover så lenge vi ikke tar deres problemer på alvor.

Hva er problemet som vi må ta på alvor? At de mener at menn som ser på romantiske komedier er idioter? Eller at menn idag velger selv hvem de vil ha sex med på tross av moralske voktere og historiske undertrykkere som kirken?

 

 

Det er nok av eksempler på at unge menn faller utenfor samtidig som det er ett mye større fokus på kvinner og hvordan hjelpe kvinner opp og frem. Det er ett av flere skjæringspunkter mellom ideologi og virkelighet som jeg tror skaper frustrasjon hos veldig mange.

 

Vi kunne gått inn i denne tråden og prøvd å dra den i en konstruktiv retning. Kanskje hadde trådstarter moderert seg, og kanskje kunne vi fått litt input som gjør det lettere å forstå de som flere avskriver som "svake menn". I stede valgte flere å hoppe inn for spre merkelapper som ynkelig, patetisk, svak, sutrete osv. og vi har ikke skapt noe annet enn dårlig stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kritikken her er jo at menn blir svake av homofili og feminisme.

 

Så er problemet altså svake menn som ikke klarer å stå på egne bein i Norge? Menn som trenger mer hjelp fordi all støtte går til kvinner?

 

Jeg ser ikke noe ønske til moderasjon hos noen som sier at alle menn som ser på romantiske komedier er idioter.

 

Hvis diskusjonen var ment å skulle ende opp et annet sted enn i grøfta ville den aldri blitt startet slik den er.

Lenke til kommentar

Tror det har mest å gjøre med at jenter føler seg mer betryggendes på gutter som er som dem. Derfor det å endre på den biologiske mentaliteten er en måte å gjøre på. Derfor å bygge opp et feminint bilde føles tryggere for dem, for da føler de seg mer beskyttet. Antar vel at de ikke liker tanken på at de ikke har den kontrollen.

 

Utifra et logiskt faktum :)

Lenke til kommentar

Å hvor har du dette ifra? Høres ut som noe tullete oppspinn.

Er nå logiskt egentlig :). Biologisk er menn og kvinner forskjellige uansett. Men det ene skjønnet er mer voldelig fysisk enn den andre. Så det å gjøre den andre parten til en av dem lønner seg mer for den parten.

Lenke til kommentar

For det andre er det ingen sammenheng mellom å være voldelig og ikke å se på en romantisk komedie, eller å være homofil for den saks skyld.

Jo litt egentlig :)

 

Men selve innlegget var vel mest på at menn begynner å bli mer som kvinner.

 

Tror rollemønsteret har skiftet. Menn er som kvinner, mens kvinner er som menn. Bare noe jeg har observert i det siste.

Endret av Romea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...