Gå til innhold

Grandiosa Ekstra Tynn


Centy88

Anbefalte innlegg

Hvor har det blitt av denne pizzaen ?

 

En-helt-ny-type-Grandiosa_grandiosa_even

 

126744.jpg

 

Den var faktisk god og smakte bra, spiste idag en sånn grandiosa hjemmelaget sak 1.2kg. Det er med god grunn at det er veeeeeeldig lenge siden jeg har spist noe grandiosa overhodet. Kjøpte kun pga tilbud og ville teste den.

 

Smaker nesten ingen ting, bare sånn ekkelt papp/lefse smak og noe kunstige ingredienser oppå

 

Omtrent den eneste pizzaen jeg spiser vanligvis som går fra butikken er den Pollo varianten med kylling på

 

9131.jpg

 

Men shit vi trenger den grandiosa pizzaen øverst der tilbake. Det er den eneste som går jo

Endret av Centy88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den var veldig god den med kylling. Hadde helt glemt den, nesten dumt du minnet meg på den ! :)

 

Ja den var veldig god. Skjønner ikke hvor det har blitt av den.Solgte bra gjorde den også husker jeg.Så de prisa den sikkert alt for høyt etterhvert når de fant ut at den solgte bra. Tynn bra bunn, lite kalorier i test og veldig saftige gode tomater med rødløk. Var jo kjempe pizza det der.

 

Kan tenke meg at den er for dyr å produsere for Stabburet da den ble ganske dyr etterhvert husker jeg. Så de har sikkert skrapa den. Penger styrer alt vettu.

Lenke til kommentar

Har lest litt om den nå. Det var i 2010 den kom og jeg husker godt når de kjørte en sånn stand/kampanje i Rimi butikken hvor det var 20,- pr pizza haha jeg hamstra da ja. Det var også en grønn type med skinke, denne husker jeg ikke så godt, men her en liten test

 

En-helt-ny-type-Grandiosa_grandiosa_even

 

http://www.dinside.no/816513/test-av-den-nye-grandiosa-en

 

Fant denne også, men kan ikke huske den. Lite spennende da.. Ikke en dritt på den jo. Bare en tomatsauce lefse, sikkert god smak men må jo ha noe kjøtt. Varte sikkert 1 måned den der

 

 

4941084980_550757560d_z.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...