Gå til innhold

Den trøblete Assassin's Creed Unity-lanseringen får Ubisoft til å tenke nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg har sluttet med forhåndsbestillinger.Tror sannelig jeg venter noen uker eller måneder med kjøp, til dette spillet er patcha.

 

Dragon Age 3 embargoet så ut til å være langt mindre strengt. Noe som vitner om en større tro på et solid produkt, fra utgivers side.

 

EA/Bioware har gjort en veldig bra jobb med promoteringen av Dragon Age Inquisition. Flere timelange streams med ren gameplay, veldig tidlige reviews, og så my informasjon om spillet du kunne ønske, uten å spoile for mye.

 

Ubisoft har ikke forandret på en ting. Se bare på Far Cry 4. Samme tullet med seine anmeldelser der! Skuffende av Ubisoft.

Lenke til kommentar

Haha. Dette er jo skivebom. De adresserer jo ikke de reelle problemene i det hele tatt! Det er ingen som bryr seg om onlinedelen til spillet.

 

Jeg ble faktisk avskrekket fra å kjøpe dette, og skepsisen meldte seg fra dag 1 av når det såg ut til å være lagt opp til coop-utover spillet. Det interesserer meg ikke ett fnugg i denne serien her.

 

Men jeg håper på fiasko tall for denne dritten her, og at folk ikke kjøper blindt. Men med en så stor merkevare som dette tror jeg salgstallene desverre foblir gode, håper dog jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skjønner ikke.. er det på pc disse problemene er ? Jeg hvar spilt siden lansering på PS4 og hvar ikke merket noe som helst problemer

 

Noen er ikke like observante når det gjelder denne type ting, og vil derfor ikke merke det selv om problemet er der, og noen andre av problemene er typiske bugs, som ikke alle får.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

skjønner ikke.. er det på pc disse problemene er ? Jeg hvar spilt siden lansering på PS4 og hvar ikke merket noe som helst problemer

Vel, folk som spiller på konsoll er ikke akkurat kjent for å være særlig kravstore. Kan være litt av grunnen.

He_he.

 

 

Disse videoene setter fokus på noen av problemene. Men hvis du ikke opplever det som irriterende at FPS dupper lavere enn på spillefilmer, så er det ikke noe problem.

 

 

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle dra fram et sitat fra et par uker siden, etter at ubisoft sa de hadde samme grafikk på PS og XB for å unngå debatt:

 

"At no point did we decide to reduce the ambitions of any SKU. All benefited from the full dedication of all our available optimisation resources to help them reach the level of quality we have today with the core Assasssin's Creed: Unity experience"

Riktig...

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er i like stor grad forbrukernes feil; grafikk, grafikk og atter grafikk, ellers blir du ikke lagt merke til engang. Da jeg begynte å spille kunne et storspill bli utviklet av team på under ti mann, mens nå må man ha budsjetter som hollywoodfilmer. Jeg er helt overbevist om at kynismen til folk som denne Yves Guillemot ikke kommer av at de ikke bryr seg om spill, men når det er snakk om så store pengesummer har man ikke råd til noe slack. Det er ikke bare å si "ta den tiden dere trenger" for å være grei eller ha kunstnerisk integritet, fordi den ekstra tiden involverer enorme summer som må komme fra et sted. Det er en grunn til at absolutt alle selskaper går ned denne veien når de blir store nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...