Gå til innhold

Just Cause 3 er kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jaggu tatt tid. Har hørt snakk om det i over 2 år nå.

Storkoste meg med 2-eren som nå begynner og føles utdatert.

Blir nok kjøp av dette hvis det viser seg og være brukbart, vær mye og gjøre i 2-ern hvertfall. Husker letingen etter alle de pakkene og eksplosjonene av bensinstasjoner osv. Grapple hook ble brukt over alt til å komme seg frem, temmelig konge. Også mye galskap man kunne gjøre med biler og grapple hook f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaaaa! Elsket Just Cause 2, er et av de beste sandkassespilla jeg har spilt. Er ingenting som kan sammenliknes med gleden av å sette på Talking Heads med Burning Down the House mens man sprenger alt man finner på basene. Var spesielt gøy å ta over oljerigger, gjerne med et stupangrep fra et jagerfly. Jeg kan ikke komme på et spill jeg har hatt det så gøy i som JC2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rett å slett JUBLET når jeg så denne nyheten.

Har ikke anntall lenger på hvor mange timer jeg har brukt på Just Cause 2, men vet at det er mange.

 

Håper bare f.eks Monster Trucken som var DLC i JC2 følger med i JC3 og gjerne enda råere ting.

 

Det som ville gjordt spillet enda bedre i min mening er om man hadde hadd digre tanks som kunne flate biler om til pannekaker ala Prototype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...