Gå til innhold

ANMELDELSE: Assassin's Creed Unity


Anbefalte innlegg

 

Når det gjelder mislykkede screenshots, så syns jeg det er ganske interessant at en nettside (dedikert til data, gaming osv) kan si at de ikke klarte å ta bilder av spillet på egenhånd men måtte ty til produsentens egne bilder som ikke reflekterer virkeligheten i spillet. Jeg kan med min lave datakunnskap ta bilder av denne artikkelen, ser ikke helt problemet her..

 

Du må gjerne dele din kunnskap om hvordan man kan ta gode skjermbilder fra Xbox One uten at hver og en av våre anmeldere må ha fordyrende tredjepartsutstyr (vi er mange anmeldere spredt over hele landet). Som Audun påpeker tidligere i tråden klarer vi fint å hente ut bilder fra PC og PlayStation 4, men Xbox One har vist seg å være vanskeligere enn vi skulle ønske. Det er selvsagt ikke optimalt, og det er derfor vi er åpen om det.

 

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse? Dessuten kunne dere tatt skjermbilder. Når det ikke engang er dyrere lurer jeg hvorfor konsoll benyttes?

 

 

Vi fikk kun Xbox One-utgaven av spillet, og ble aldri tilbudt PC-versjonen av Ubisoft.

 

HAr ingen anelse om hvordan skjermbilder tas på Xbox, så kan nok ikke hjelpe der. Jeg refererte til at det kunne tas på PC versjonen. Hvis det er sånn at dere bare har fått xbox versjonen derimot blir jo det vanskelig. Det jeg ville frem til med plattform er det som kommer tydelig frem fra metacritics:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/pc/assassins-creed-unity

5.1 user score på ps4, 3.6 for xbox og 2.3 for PC. Så her er det åpenbart ganske stor forskjell på platformene når det kommer til spillopplevelsen. Xbox er lavere enn ps siden den sliter veldig med å holde framrates. Dvs at spillet er testet på en konsoll som sliter med å holde 30 fps engang, noe som virkelig påvirker spillopplevelsen. PC er jo bare lavt fordi du må kjøpe 2 ganger dyrere HW for samme ytelse som ps4, og på PC forventer folk full hd @ 60 fps. Konsollfolka har mye lavere forventninger.

 

Så det er jo tydelig utifra andre reviews at ikke mange tar med at spillet virker veldig uferdig, men nå er jo funksjonen til gamer å hjelpe folk når det kommer til spill. Det er jo tydelig at folk vil ha bedre ytelse. PC øker til fordel for konsoll, ps4 selger mye mer enn xbox som igjen selger mye mer enn wii. OG når dere tester til xbox og fir spillet bra kritikk regner jo folk med at de kan spille det på xbox, men når sannheten er at det er veldig laggy burde det kanskje stå et sted? Tror det ville vært positivt å legge dette til som tilleggsinfo, dere ville og fått noe de fleste andre nettsider ikke har. Folk kunne da vært trygge på kjøp hvis det får bra fra gamer, fordi de vet at gamer advarer mot uferdige spill som lanseres til full pris. Dette spillet bør jo rett og slett frarådes til PC og xbox, spesielt med AMD kort. Jeg kan ikke kjøre dette selv med mye kraftigere PC enn ps4 er. Jeg kan ikke kjøpe dette spillet. Det får jeg ikke vite her, men det er noe jeg gjerne vil vite. Det betyr tross alt ganske mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse?

Er helt greit å teste spillet til konsoll når det er nettopp på konsoll majoriteten spiller.

 

:D

:D

:D

Morsomt at folk antar at flertallet spiller på konsoll. Steam har flere daglig aktive brukere enn det er xboxer solgt. AC Unity har desverre både som preorder og spill vært på topplistene på steam. Men selvfølgelig når det er snakk om Ubisoft hvor bare 10% klarer å kjøre spillene deres........

 

Selv med helt forferdelig kvalitet er fortsatt PC versjonen bedre. Du klarer max graphics full HD og 60 fps med 980 SLI. Betraktelig bedre enn xbox der du spiller under 30 fps. Helt klart mer cinematic da lol. Dumt de glemte motion blur som ekte filmer. Du får gjøre litt mye selv og, skulle vært mer tilbakelent og cinematic, gjerne sendt det på kino og. Endre formatet hadde og vært en fordel, 16:9 er lite cinematic.

Lenke til kommentar

ubistockt8s9s.png

 

Ubisoft?s stock got crushed over 9% today in Europe after an abysmal new game launch of its most important franchise Assassin?s Creed. Not only are the reviews coming in poor with a current Metacritic score of 76 on the Xbox One version, which is only 1 point higher than the critically panned Activision?s Destiny, the game?s bugs and poor performance is becoming a laughing-stock right now on the Internet. There are thousands of posts flooding message boards and Youtube showing graphical glitches, crashes, and frame-rate problems.

 

Assassin?s Creed Unity is reminding gamers of EA?s Battlefield 4 launch problems last year, which was so bad the developers of the next Battlefield game had to literally promise their game ?will work? when it comes out.

 

Ubisoft would have been better off to delay Unity like Take-Two does frequently with their Grand Theft Auto games than to release it in this state. The market has noticed the poor response today and punished the company for it.

 

http://finance.yahoo.com/tumblr/blog-ubisoft-gets-crushed-after-abysmal-assassins-creed-165926902.html

 

Haha jævlig fett, selv om jeg ikke har noe imot Ubisoft, bare digger hvordan du hater Ubisoft!

Lenke til kommentar

 

. Du får gjøre litt mye selv og, skulle vært mer tilbakelent og cinematic, gjerne sendt det på kino og. Endre formatet hadde og vært en fordel, 16:9 er lite cinematic.

 

 

 

..vent, hæh?

16:9 er jo standard i kinoer, sammen med 2.35. Hvordan er dette _ikke_ kinematisk?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg så en film i 16:9 format, og når jeg eventuelt tror jeg gjør det, er det ikke da egentlig 1.85:1?

The most common aspect ratios used today in the presentation of films in cinemas are 1.85:1 and 2.39:1.

21:9 aspect ratio, true value of 64:27, is a near cinematic movie ratio.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_(image)

 

Bredere enn 16:9 er i alle fall det jeg forbinder med kino-format. :) Uten at jeg ser nytten i et spill. Da kan du like godt utnytte arealet tilgjengelig. Og da er det skjermen som bestemmer hva slags format du får.

Lenke til kommentar

 

 

Når det gjelder mislykkede screenshots, så syns jeg det er ganske interessant at en nettside (dedikert til data, gaming osv) kan si at de ikke klarte å ta bilder av spillet på egenhånd men måtte ty til produsentens egne bilder som ikke reflekterer virkeligheten i spillet. Jeg kan med min lave datakunnskap ta bilder av denne artikkelen, ser ikke helt problemet her..

 

Du må gjerne dele din kunnskap om hvordan man kan ta gode skjermbilder fra Xbox One uten at hver og en av våre anmeldere må ha fordyrende tredjepartsutstyr (vi er mange anmeldere spredt over hele landet). Som Audun påpeker tidligere i tråden klarer vi fint å hente ut bilder fra PC og PlayStation 4, men Xbox One har vist seg å være vanskeligere enn vi skulle ønske. Det er selvsagt ikke optimalt, og det er derfor vi er åpen om det.

 

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse? Dessuten kunne dere tatt skjermbilder. Når det ikke engang er dyrere lurer jeg hvorfor konsoll benyttes?

 

 

Vi fikk kun Xbox One-utgaven av spillet, og ble aldri tilbudt PC-versjonen av Ubisoft.

 

HAr ingen anelse om hvordan skjermbilder tas på Xbox, så kan nok ikke hjelpe der. Jeg refererte til at det kunne tas på PC versjonen. Hvis det er sånn at dere bare har fått xbox versjonen derimot blir jo det vanskelig. Det jeg ville frem til med plattform er det som kommer tydelig frem fra metacritics:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/pc/assassins-creed-unity

5.1 user score på ps4, 3.6 for xbox og 2.3 for PC. Så her er det åpenbart ganske stor forskjell på platformene når det kommer til spillopplevelsen. Xbox er lavere enn ps siden den sliter veldig med å holde framrates. Dvs at spillet er testet på en konsoll som sliter med å holde 30 fps engang, noe som virkelig påvirker spillopplevelsen. PC er jo bare lavt fordi du må kjøpe 2 ganger dyrere HW for samme ytelse som ps4, og på PC forventer folk full hd @ 60 fps. Konsollfolka har mye lavere forventninger.

 

Så det er jo tydelig utifra andre reviews at ikke mange tar med at spillet virker veldig uferdig, men nå er jo funksjonen til gamer å hjelpe folk når det kommer til spill. Det er jo tydelig at folk vil ha bedre ytelse. PC øker til fordel for konsoll, ps4 selger mye mer enn xbox som igjen selger mye mer enn wii. OG når dere tester til xbox og fir spillet bra kritikk regner jo folk med at de kan spille det på xbox, men når sannheten er at det er veldig laggy burde det kanskje stå et sted? Tror det ville vært positivt å legge dette til som tilleggsinfo, dere ville og fått noe de fleste andre nettsider ikke har. Folk kunne da vært trygge på kjøp hvis det får bra fra gamer, fordi de vet at gamer advarer mot uferdige spill som lanseres til full pris. Dette spillet bør jo rett og slett frarådes til PC og xbox, spesielt med AMD kort. Jeg kan ikke kjøre dette selv med mye kraftigere PC enn ps4 er. Jeg kan ikke kjøpe dette spillet. Det får jeg ikke vite her, men det er noe jeg gjerne vil vite. Det betyr tross alt ganske mye.

 

 

Man ser ikke på user score på Metacritic. Ta å les gjennom de som har scoret det 0. De rater det 0 pga fps problemer og ignorerer at det faktisk er det beste i serien. Sider som metacritic og forum fungerer som et utløp for raserianfall når folk ikke får det som de vil. Er ingen fan av Ubisoft selv men jeg er ikke blind og ikke ser alt det gode dem faktisk har gjort med Unity. Ikke bare ser det sykt mye bedre ut men gameplayet er endelig forbedret, noe som var største problemet jeg hadde med serien. Det var så hjernedødt og dem har gjort det langt bedre denne gang.

 

Men akkurat det er det ingen som tar opp, det bare drukner blant unger som hyler om fps problemer. Poster bilder over at GTX 980 ikke klarer mer enn 80 fps på Ultra når det samme gjelder 90% av andre PC spill. Samme problemet i Battlefield 4 og Shadow of Mordor men der blir det ikke nevnt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

 

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse?

 

Er helt greit å teste spillet til konsoll når det er nettopp på konsoll majoriteten spiller.

Selv med helt forferdelig kvalitet er fortsatt PC versjonen bedre. Du klarer max graphics full HD og 60 fps med 980 SLI. Betraktelig bedre enn xbox der du spiller under 30 fps. Helt klart mer cinematic da lol. Dumt de glemte motion blur som ekte filmer. Du får gjøre litt mye selv og, skulle vært mer tilbakelent og cinematic, gjerne sendt det på kino og. Endre formatet hadde og vært en fordel, 16:9 er lite cinematic.
Gtx 980 koster 5000 kroner ...! Det er for ett kort. At du kan kjøre spillet perfekt på to av disse kortene betyr absolutt ingenting, du burde kunne spille alle spill i verden med to 980. Hvor realistisk er det å sammenligne med slike latterlige spesifikasjoner? Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Man MÅ vel ikke spille på maks grafikk?

Er bare kos at man kan ha litt heftig grafikk å strekke seg etter, og for de som faktisk orker å investere litt i PC, så er det bare gøy å få noe igjen for det. Greit nok, vi er vel alle enige om at grafikken ikke er helt par til par med hva det krever, men at 980 SLI bør kjøre alt på maks med svært høy ytelse, det vet jeg ikke om jeg kan være enig i. Hva med de som overklokker, eller har 3x 980, eller 4x 980? skal ikke de få noe igjen for at de gidder å prioritere ytelsen på maskinen sin?

980 SLI er latterlige spesifikasjoner? Det er jo av rimelige sorten av toppkort til og med, hvor de har spart på mye. Kom tilbake når Titan 2 har kommet ut, og man kjører 3+ slike, DA snakker vi heftige specs.

Å kjøpe et vanlig "toppkort" (aka. ikke noe Titan eller dobbelkort) i SLI fikk jeg råd til som student uten jobb. Og enda flere kort nå som jeg har fast jobb. Så noe spesielt dyrt er det i grunn ikke. Du får jo også solgt maskinvaren for en rimelig god sum også. :huh: Så nei, du bruker ikke 10 000kr på skjermkort. Du selger dine forrige, henter kanskje inn 6-7000kr for de brukt, og kjøper så nye til 10K.

 

En kraftig forbruker/entusiast-CPU kommer jo fort opp i 8000kr, og sleng med RAM + HK så er du oppe i kanskje 8000kr der også. :wee:

 

Vel det føles kanskje kjipt for noen å skalere ned grafikk og oppløsning og AA, men det er uendelig mye bedre om alternativet var at de låste spillet på alt for lav grafikk, fordi de er redd for at folk med semi-kjipe specs ikke tør å sette på lavere grafikk selv. "High", "Ultra", medium osv.. er jo bare navn. De kunne selvsagt justert ned grafikken til f.eks dagens "medium", og så kalt det for Ultra.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Bredere enn 16:9 er i alle fall det jeg forbinder med kino-format. :) Uten at jeg ser nytten i et spill. Da kan du like godt utnytte arealet tilgjengelig. Og da er det skjermen som bestemmer hva slags format du får.

 

Ser du ikke nytten i bredere skjermer enn 16:9? Det er jo en grunn til at folk har tre skjermer. Selv har jeg siklet på noe slikt som på bildet under siden jeg først hørte om de. Det eneste som hindrer meg er prisen...

 

LG_UltraWide_monitors.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

. Du får gjøre litt mye selv og, skulle vært mer tilbakelent og cinematic, gjerne sendt det på kino og. Endre formatet hadde og vært en fordel, 16:9 er lite cinematic.

 

 

 

..vent, hæh?

16:9 er jo standard i kinoer, sammen med 2.35. Hvordan er dette _ikke_ kinematisk?

 

Filmer er jo 2.35. Bethesda lanserte vel nettopp et spill i 2.35 uten mulighet for å sette det til 16:9 på PC versjonen. Dette er satire. hverken 30 fps eller locked 2.35 ratio er jo bedre. 2.35 ratio kan jo ha noe for seg, iom at det kan føles mer som å se en film, men å frata folk muligheten for å spille i 16:9 hvis folk liker det bedre er jo ikke noe bra.

Lenke til kommentar

 

 

 

Når det gjelder mislykkede screenshots, så syns jeg det er ganske interessant at en nettside (dedikert til data, gaming osv) kan si at de ikke klarte å ta bilder av spillet på egenhånd men måtte ty til produsentens egne bilder som ikke reflekterer virkeligheten i spillet. Jeg kan med min lave datakunnskap ta bilder av denne artikkelen, ser ikke helt problemet her..

 

Du må gjerne dele din kunnskap om hvordan man kan ta gode skjermbilder fra Xbox One uten at hver og en av våre anmeldere må ha fordyrende tredjepartsutstyr (vi er mange anmeldere spredt over hele landet). Som Audun påpeker tidligere i tråden klarer vi fint å hente ut bilder fra PC og PlayStation 4, men Xbox One har vist seg å være vanskeligere enn vi skulle ønske. Det er selvsagt ikke optimalt, og det er derfor vi er åpen om det.

 

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse? Dessuten kunne dere tatt skjermbilder. Når det ikke engang er dyrere lurer jeg hvorfor konsoll benyttes?

 

 

Vi fikk kun Xbox One-utgaven av spillet, og ble aldri tilbudt PC-versjonen av Ubisoft.

 

HAr ingen anelse om hvordan skjermbilder tas på Xbox, så kan nok ikke hjelpe der. Jeg refererte til at det kunne tas på PC versjonen. Hvis det er sånn at dere bare har fått xbox versjonen derimot blir jo det vanskelig. Det jeg ville frem til med plattform er det som kommer tydelig frem fra metacritics:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/assassins-creed-unity

http://www.metacritic.com/game/pc/assassins-creed-unity

5.1 user score på ps4, 3.6 for xbox og 2.3 for PC. Så her er det åpenbart ganske stor forskjell på platformene når det kommer til spillopplevelsen. Xbox er lavere enn ps siden den sliter veldig med å holde framrates. Dvs at spillet er testet på en konsoll som sliter med å holde 30 fps engang, noe som virkelig påvirker spillopplevelsen. PC er jo bare lavt fordi du må kjøpe 2 ganger dyrere HW for samme ytelse som ps4, og på PC forventer folk full hd @ 60 fps. Konsollfolka har mye lavere forventninger.

 

Så det er jo tydelig utifra andre reviews at ikke mange tar med at spillet virker veldig uferdig, men nå er jo funksjonen til gamer å hjelpe folk når det kommer til spill. Det er jo tydelig at folk vil ha bedre ytelse. PC øker til fordel for konsoll, ps4 selger mye mer enn xbox som igjen selger mye mer enn wii. OG når dere tester til xbox og fir spillet bra kritikk regner jo folk med at de kan spille det på xbox, men når sannheten er at det er veldig laggy burde det kanskje stå et sted? Tror det ville vært positivt å legge dette til som tilleggsinfo, dere ville og fått noe de fleste andre nettsider ikke har. Folk kunne da vært trygge på kjøp hvis det får bra fra gamer, fordi de vet at gamer advarer mot uferdige spill som lanseres til full pris. Dette spillet bør jo rett og slett frarådes til PC og xbox, spesielt med AMD kort. Jeg kan ikke kjøre dette selv med mye kraftigere PC enn ps4 er. Jeg kan ikke kjøpe dette spillet. Det får jeg ikke vite her, men det er noe jeg gjerne vil vite. Det betyr tross alt ganske mye.

 

 

Man ser ikke på user score på Metacritic. Ta å les gjennom de som har scoret det 0. De rater det 0 pga fps problemer og ignorerer at det faktisk er det beste i serien. Sider som metacritic og forum fungerer som et utløp for raserianfall når folk ikke får det som de vil. Er ingen fan av Ubisoft selv men jeg er ikke blind og ikke ser alt det gode dem faktisk har gjort med Unity. Ikke bare ser det sykt mye bedre ut men gameplayet er endelig forbedret, noe som var største problemet jeg hadde med serien. Det var så hjernedødt og dem har gjort det langt bedre denne gang.

 

Men akkurat det er det ingen som tar opp, det bare drukner blant unger som hyler om fps problemer. Poster bilder over at GTX 980 ikke klarer mer enn 80 fps på Ultra når det samme gjelder 90% av andre PC spill. Samme problemet i Battlefield 4 og Shadow of Mordor men der blir det ikke nevnt.

 

Så hvis spillet ikke er spillbart på 90-95% av alle PCer så er det fortsatt et bra spill?

Det handler ikke om at folk ikke klarer å spille det med 80 fps på ultra med 980. Du må ha 980 SLI for såvidt å klare 60 fps. Et R9 290, low settings 480p, i en liten korridor. 39 fps. Det er forferdelig. Dette spillet burde klare 40 + fps på et R7 270X Full HD. Spillet bør være spillbart til xbox, ikke ha fps mellom 20 og 30. 30 er allerede lavt, egentlig for lavt. HVorfor tror du folk er sinte? Gameplay er sikkert bra, verdenen er sikkert bra, men spillet er ikke ferdig utviklet. Det har forferdelig performance og massevis av bugs. Det betyr at folk ikke klarer å spille det. Fortjener et utspillbart spill god score, fordi det er bra når det funker? Du må altså bruke 11.000 kr i grafikkort alene for å kjøre unity på høy graphics og 60 fps. Absolutt ekstremt.

Lenke til kommentar

 

Snodig.

 

Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10.

 

Når gamer.no gir en dårlig karakter, gjenspeiler det ofte lite forståelse for spillet. Ref. Civilzation Beyond Earth. Men ja, snodig.

Du tenker på den litt omfattende modden til Civ 5? Ja rart det fikk "dårlig" karakter.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor spillet testes til konsoll. En PC vil la deg utnytte spillet til fulle, noe som bør være viktig i en anmeldelse?

Er helt greit å teste spillet til konsoll når det er nettopp på konsoll majoriteten spiller.
Selv med helt forferdelig kvalitet er fortsatt PC versjonen bedre. Du klarer max graphics full HD og 60 fps med 980 SLI. Betraktelig bedre enn xbox der du spiller under 30 fps. Helt klart mer cinematic da lol. Dumt de glemte motion blur som ekte filmer. Du får gjøre litt mye selv og, skulle vært mer tilbakelent og cinematic, gjerne sendt det på kino og. Endre formatet hadde og vært en fordel, 16:9 er lite cinematic.
Gtx 980 koster 5000 kroner ...! Det er for ett kort. At du kan kjøre spillet perfekt på to av disse kortene betyr absolutt ingenting, du burde kunne spille alle spill i verden med to 980. Hvor realistisk er det å sammenligne med slike latterlige spesifikasjoner?

 

Det jeg mener er at selv med to gtx 980 i SLI. På high, du kan bare glemme ultra. Du kan også glemme AA, bare å skru av AA, selv om det brukes bare de letteste versjonene. Selv med så lave settings klarer ikke 980 SLI å kjøre AC på stabilt 60. Det er og ganske buggy med fps, så det er MANGE fram drops, og soner der fps bare er lav. For konsoll gjelder dette og. Blir god nytelse å spille 20 fps 900p AC Unity ja.

 

Dette forutsetter at du klarer å spille det. Total biscuit gav opp reviewet av AC Unity pga av alle problemene. I løpet av noen timer med spilling krasjet spillet 5 ganger for ingen grunn i tilegg til eledig fps og haugevis av bugs.

 

Dette er Ac unity i et nutshell: http://www.amazon.com/review/RTDOWG8IG081J/ref=cm_cr_dp_title?ie=UTF8&ASIN=B00J48MUS4&nodeID=468642&store=videogames

 

Etter å ha lest det, hvem vil kjøpe AC unity? Får jeg også nevne at Ubisoft falt 9% rett etter launch, og hindret reviews å komme ut før etter spillet var lansert i 12 timer? Folk synes Ubisoft er værre enn EA var. EA ble værste selskapet i USA to år på rad.

 

Og ja, la oss ikke begynne med fps på AMD lol.....

er nok bare å gi opp selv med tri crossfire 290X

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha lest det, hvem vil kjøpe AC unity? Får jeg også nevne at Ubisoft falt 9% rett etter launch, og hindret reviews å komme ut før etter spillet var lansert i 12 timer? Folk synes Ubisoft er værre enn EA var. EA ble værste selskapet i USA to år på rad.

Ganske ille.

 

Men angående det at de "falt" 9 %, er jo ikke noe dårlig. Det var jo fordi de gikk opp 22 % på en uke i forkant av lanseringen. Og nå har de gått opp 2,5 % i dag. Totalt så har aksjene økt med 12 % de siste to ukene. Så å si at det gikk dårlig på børsen blir vel litt feil?

Lenke til kommentar

Kan nok stemme det, selv kjøper jeg det ikke mest grunnet at det fjernet sjørøver delen fra sist spill. Noe som kom som et friskt pust og gjorde et gammelt spill kjekkt igjen. Black flag kjørte meget godt på ps4 også, de videoene jeg har sett fra dette spillet er skremmende. (Men de skulle vell fikse det:))

Lenke til kommentar

Hvor mange har egentlig prøvd spillet?

 

 

Det virker som om de som hevder de ikke kommer til å kjøpe spillet, er de som klager på hvor dårlig det er.

Siden det ikke finnes noen lovlige måter å "prøve" dette spillet på uten å lange ut hundrevis av kroner så er det vel ikke så rart at de fleste her inne ikke har prøvd spillet. Føler ikke det er mitt ansvar å gå imot alle råd etablerte og dyktige spillkritikere har gitt om å holde seg unna, bare for å ha litt mer kredibilitet i internettdiskusjoner.

 

Det er vel snarere det som er poenget her, vi har ikke lyst til å bruke penger på et produkt som tilsynelatende er totalt uferdig.

 

EDIT: Og grunnen til at sånne som meg klager mest, er jo fordi vi skulle ønske at spillet ble bra. Mange har sikkert gledet seg til det første virkelig next gen Assassin's Creed.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...