Gå til innhold

Noen som kan anbefale noen gode mobilspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Happy Curd! Skamlaus Flappy Bird-klone, men med fengande musikk og superqt grafikk. (nei, er ikkje baaaare fordi dama laga det at eg anbefalar det, men fordi det er bedre enn 98% av klonane som fins.)

 

Rayman Jungle Run er ganske bra, har masse nivå og ser fantastisk ut. Har det på tafsebrettet mitt, men det er så mye som skjer på skjermen at ein kan bli sjøsjuk av mindre - men det problemet støter ein sikkert ikkje på med ein telefonskjerm :) Kostar litt, men er ofte på salg under 10 kr har eg sett. Det er det verdt, sjølv om du blir bedd om å betale for ekstra "kostymer" og drit i spelet.

 

GlyphQuest er ein type RPG-Candy Crush som funkar utruleg bra, og det er eit eingangsbeløp for å spele heile spelet (isj 6 kr?) utover nivå 6, så du får prøve det før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Fikk akkurat min Sony Xperia Z2 i posten i dag å lurer derfor på om det finnes noen kvalitets spill der ute i jungelen av spill jeg bør prøve ut?

Har hatt en litt utdatert Xperia Arc tidligere, så var ikke alle spill som gikk ann å spille på den uten at det lagget som fy.

Ødela min Z2 her om dagen :(

 

Sjekk ut 80 Days. Handler om å reise jorda rundt, stort sett tekstbasert og med høy gjenspillingsgrad på gunn av alle valgmulighetene. Se også:

 

Out There

Plague Inc.

Osmos HD

World of Goo

 

Se for øvrig også Leo's Fortune og Bioix: Phage Genesis, disse virket som gode spill men jeg rakk ikke å teste dem noe særlig før jeg ble fri for mobil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

 

 

Clash of clans! Jeg lover deg at du vil elske dette spillet hvis du er glad i strategi spill ;)

Spiller Clash of Clans, men du verden hvor lang tid alt tar i det spillet.

Er nå innom nå og da å prøver å oppgradere forsvar. Blir som regel sønder knust :p

Uten navn.jpg

Kanskje en idé å lage et skikkelig setup? Spiller det selv aktivt og det er mye morsommere hvis man lager basen skikkelig.

www.clashofclansbuilder.com så velger du rådhus nivå og "farming", kan love deg at det blir morsommere da ;)

 

Anbefaler Kingdom Rush serien på det varmeste hvis du liker Tower defence spill!!!

 

Hvis du er av de som liker Pokemon så anbefaler jeg at du tar en titt på Myboy emulator og laster ned "Pokemon Light Platinum" som er en fantastisk fanmade ROM, de kan få alle Pokémons fra og med Red/Green/Yellow tom White2/Black2 på vanlig vis.

Andre Gameboy Advance spill funker selvfølgelig også, de spilles best på telefon ;)

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar

 

 

Clash of clans! Jeg lover deg at du vil elske dette spillet hvis du er glad i strategi spill ;)

Spiller Clash of Clans, men du verden hvor lang tid alt tar i det spillet.

Er nå innom nå og da å prøver å oppgradere forsvar. Blir som regel sønder knust :p

Uten navn.jpg

Kanskje en idé å lage et skikkelig setup? Spiller det selv aktivt og det er mye morsommere hvis man lager basen skikkelig.

www.clashofclansbuilder.com så velger du rådhus nivå og "farming", kan love deg at det blir morsommere da ;)

 

Er det en voksen klan du er med i? Jeg er med i en klan å det er bare unger fra 10-13 år der. Føler ikke helt at jeg som 32 år passer helt inn der :p Har litt bedre base nå som det har gått litt tid å jeg har lært meg hvordan spillet fungerer. Har snart en maxet ut lvl 6 base :)

Lenke til kommentar

Enkelt og greit: 

  1. Kopier denne basen: http://clashofclansbuilder.com/plan/282420
  2. Angrip bare med barbarer og bueskyttere
  3. Ikke bry deg om du vinner eller taper, bare om $$$, helst over 80k av begge.
  4. Alltid oppgrader ALT du kan (du kan droppe å oppgradere murene ved en lvl under rådhus lvlen - 5 i ditt tilfelle)
  5. Finn deg en klan: Let etter en "klan #4" elns av en sterk klan, finnes nok av dem.
  6. Vær med i klankrigene og spør etter råd for hva slags armeer du skal bruke helt til du vet det selv - samarbeid er nøkkelen til suksess!

Har spilt etter disse reglene lenge nå og er skikkelig hekta!

Til research: Jeg er i klanen "Flash Your Cans" som er lvl 70+ med gjennomsnitts lvl på 100 hvor det er noen aktiv på alle døgnets tider  :)

 

Gjentar: Emulator spill er supre!

My boy! og ned ett Gameboy Advance spill, favoritt siden min (coolrom.com) har blitt tvunget til å ta bort alle spillene pga Copyright. (absurd mtp. at de ikke har vært mulig  å kjøpe på ~8 år) Et enkelt søk burde dog funke ;) 

Lenke til kommentar

Har skjedd litt endringer med basen min siden sist. Rimelig fornøyd med den, er kun en som har klart 100% å det var en med 200 bueskyttere i lvl 5 å en konge eller hva han kalles for. Jeg var litt tidlig ute med å oppgradere til lvl 7, jeg trodde jeg skulle nå å oppgradere alt på 5 dager,  men ser ikke ut til at jeg når det.

 

post-88331-0-67646400-1428334690_thumb.jpg

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Ser bra ut det ;)

Anbefaler sterkt å bytte ut klanslottet med rådhuset, da får du gratis skjold i bytte mot -10~ pokaler og du kommer sannsynligvis ikke til å bli angrepet skikkelig i det hele tatt :p

Har selv hatt det siden lvl 20 og blir sjeldent angrepet "skikkelig" selv med 6M i lagrene mine.

 

Har du prøvd Kingdom Rush eller Rayman Jungle run?

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

XCOM - Enemy within! Er et gammelt PC spill som nå er gjort til mobilspill. Er sjuk grafikk på den, og når du starter klarer du ikke legge det fra deg. Koster ca 90 kroner, men liker du stratergispill vil du elske dette. Kan være kjedelig å se på youtube osv, men du får en fantastisk følelse når du spiller det og kan gi medaljer til dine egne soldater og ser de blir promoted.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...