Gå til innhold

hjelpt til innstillinger på nad t748 v2


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har prøvd mye frem og tilbake innpå naden sin meny men får ikke lyd i noen av høytalerene mine og har aldri hatt enn sånn reciever før eg må sette det opp i instillinger, oppsettet mitt nå er:

 

Nad T748 V2

Technics sh-8055

CV CXA 8

CV CXA 10i

CV CXA 10i

CV SL-45C Senter

CV CLS15 Front

CV XLS 215 bak

SVS Sub

 

alt går ut fra pre out utenom senter som er direkte i naden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Technics sh-8055 er vel en equalizer? Koble vekk den og prøv igjen. Kan ikke skjønne hva du skal med en equalizer på en surroundforsterker uansett. Koble vekk effekttrinn også og sjekk om det blir lyd.

 

Om noe ikke virker, koble vekk alt som ikke er helt nødvendig og prøv, deretter legge til en og en komponent igjen.

Lenke til kommentar

har prøvd med kun senteren, equalizeren er til dei 2 xls215, er koblet sånn med alt:

senter direkte i nad

cls15 -> cv cxa 8 -> nad pre out front

xls215 venstre -> cv cxa 10i -> technics -> nad pre out surr

xls215 høgre -> cv cxa 10i -> technics -> nad pre out surr

svs sub -> nad pre out sub

 

får ikke lyd uansett om kun senteren er koblet til, stefaren min var inne og prøvde mye frem og tilbake i menyen til den gamle nad t748 eg hadde og da fikk vi tilslutt stilt inn at den spilte det som var koblet til på pre out front, så det er noe eg må stille inn på inne i menyen vil eg tru, koblet det likt som eg sendte bilde til hifi klubben og dei sa det var koblet rett.

Lenke til kommentar

har prøvd med kun senteren, equalizeren er til dei 2 xls215, er koblet sånn med alt:

senter direkte i nad

cls15 -> cv cxa 8 -> nad pre out front

xls215 venstre -> cv cxa 10i -> technics -> nad pre out surr

xls215 høgre -> cv cxa 10i -> technics -> nad pre out surr

svs sub -> nad pre out sub

 

får ikke lyd uansett om kun senteren er koblet til, stefaren min var inne og prøvde mye frem og tilbake i menyen til den gamle nad t748 eg hadde og da fikk vi tilslutt stilt inn at den spilte det som var koblet til på pre out front, så det er noe eg må stille inn på inne i menyen vil eg tru, koblet det likt som eg sendte bilde til hifi klubben og dei sa det var koblet rett.

Bruker du OSD ? I følge manualen er den nødvendig under oppsett av nytt anlegg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...