Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crystal Palace


Latias

Anbefalte innlegg

Vi har vært dårlig helt siden Herrera på mystisk vis ble vraket. Han løper mye og er alltid spillbar, ergo blir det mye mer flyt offensivt. Carrick kan bare legge opp, en nothing spiller som bare spiller støtte. Drittkjedelig fyr er han og, reflektert i hvordan han spiller, typisk britisk gråmus. Jeg vil ha flair og fullefaen når vi først suger og ikke kan vinne noe uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om Falcao ikke blir tilbake mot Arsenal, ville ikke det vært best å spille noe ala:

 

Blind

Herrera/Fellaini - Di Maria

Mata

RvP - Rooney

 

Jeg syntes at 4-4-2 diamant funka mye bedre enn 4-3-3.

 

Ironisk at Mata markerte seg med en gang han kom på og scorte (fikk jo nesten 2 med den som gikk i stolpen). Samme som Fellaini for et par uker siden. LvG må enten ha gullhår eller ekstremt godt instinkt.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Fy faen som folk klager på enkeltspillere her og hvor faen er fotballkunnskapene?

Jeg er ikke aktiv her lenger, men blir så irritert at jeg har lyst til å slå til noe og velger å skrive

dette innlegget.

 

Hvorfor ser jeg folk slakte Januzaj og Van Persie hver kamp? Hver fuckings kamp!

Januzaj var vår store bidragsyter i fjor og var noe av fjorårets høydepunkt. Dessuten

så har han levert gode kamper i år også, til tross for at han er ustabil. Har noen glemt

at han er 19 år? Han vil fortsatt være ustabil i et par år til, og det må folk leve med.

Jeg tør å påstå at han har vært bedre enn Di Maria de siste kampene, for sistnevnte

gjør jo ikke noe kreativt om dagen og bare mister ballen.

 

Så har vi Van Persie! Han er en av de få som greier å håndtere ballen i vanskelige

situasjoner og få noe ut av det. Van Persie er en av de få som greier å lage

sjanser ut av ingenting. Har folk sett kampene i det hele tatt? Van Persie er avhengig av at

midtbanen er gode og kreative. Tror folk virkelig at Van Persie hadde vært så god i 12/13

sesongen uten Carrick? Nei! Carrick er den som finner balansen på midtbanen og

gjør noe kreativt med den hver gang.

Van Persie har vært bedre enn Rooney så langt i denne sesongen.

 

 

Klag heller på Rooney, Di Maria osv enn Van Persie/Januzaj hver bidige gang.

Ta dere en jævla bolle og hold kjeft.

 

Og til litt andre ting, vårt fotballag er like trist pdd. som det var under Moyes-perioden. Om vi ikke begynner

å spille angrepsfotball, så kan vi like gjerne gi LVG sparken. Scholes har faktisk mye rett i det han sier. Jeg begynner å bli litt redd når folk er fornøyde med tap mot City osv.

Bare å se realiteten, vi er like ustabile under LVG om ikke verre!

Håper jeg tar feil og at vi vinner hver eneste kamp nå frem mot jul.

 

Liker LVG, men så langt så har ikke det vært godt nok!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er det ikke lov til å klage lenger? Folk har jo som oftest grunnlag til det.

 

Jeg er ikke en av de som klager så mye på Januzaj, men jeg hadde likt å se Wilson inn fra start istedenfor RvP.

Når formen er dårlig og den ikke bedrer seg så burde andre få sjansen. Synes ikke at han har gjort seg fortjent til å starte hver eneste kamp til tross for at han har scoret noen viktige mål.

 

Jeg synes ikke at RvP har vært bedre enn Rooney. Hvorfor skal folk klage på Rooney og Di Maria istedenfor RvP? Det er den som fortjener å bli klaget på som får mest klager. Kan ikke klage andre isteden fordi RvP får for mange klager.

 

Di Maria har vært en av være beste så langt. Kanskje bare De Gea som har vært bedre. Rooney er en arbeidshest uten like. Han jobbet ræva av seg mot City.

 

Kanskje du skal ta seg en jævla chill pill?

 

Nei, vårt fotballag er ikke like trist som det var under Moyes. Og vi spiller mye angrepsfotball, langt mer enn under Moyes.

 

Hvis du virkelig vil gi LvG fyken så foreslår jeg at du tar deg en stor og saftig bolle.

Lenke til kommentar

Hansoen, lær deg å les før du uttaler deg! Hvor står det at jeg sier at RVP har vært god?

"Van Persie har vært bedre enn Rooney så langt i denne sesongen". Det står jeg fast ved og

Rooney har vært stor skuff.

 

Vil også legge til at det er litt gøy hvor hårsåre folk er.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

RvP var god i 12/13 sesongen fordi han rett og slett var ligaens og en av verdens beste spisser på den tiden, ikke på grunn av Carrick, må være noe av det latterligste jeg har hørt. Er vel ikke tilfeldig at årets kjedeligste kamp kommer straks han entrer midtbanen? Aldri likt spilleren noe særlig etter innsatsen hans i CL-finalene mot Barca og ikke minst den nervøse og puslete spillestilen han har. Var elendig i fjor, og folk lever enda på prestasjonene hans i Fergusons siste sesong. Nei, gi meg en midtbane bestående av Blind -Herrera - Di Maria slik som tidligere i sesongen.

Lenke til kommentar

Hansoen, lær deg å les før du uttaler deg! Hvor står det at jeg sier at RVP har vært god?

"Van Persie har vært bedre enn Rooney så langt i denne sesongen". Det står jeg fast ved og

Rooney har vært stor skuff.

 

Vil også legge til at det er litt gøy hvor hårsåre folk er.

haha, hele avsnittet om RvP oser av at han IKKE har vært dårlig. Og det har han vært. Rett og slett elendig. Ikke klarer han å holde i ball, ikke klarer han å skape noe på egenhånd, og ikke klarer han å sette 100% sjanser. Det er rett og slett ALTFOR dårlig. Og til slutt; Hvem er hårsår her? Du som går på en rant uten noen form for mål eller mening.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at RvP har hatt en dårlig periode, men snakk om at han må selges blir bare useriøst. All kritikken blir forresten rettet mot han, når det er mange på United som har underprestert, og det blir litt urettferdig.

 

Skulle gjerne sett han benket et par kamper for å se om det får tilbake målteften, men problemet er jo at vi ikke har noen alternativ nå som Falcao er skadet.

Wilson er et stortalent, men han er ikke klar til å ta over spissplassen riktig enda.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor det var fra, men sto på nyhetsfeeden til VG at LvG har gått ut og sagt at det ikke er sikkert at Falcao har plass i XI når han er skadefri. Og alle skjønner jo at det er pga at 1; Kapteinen skal alltid spille, og 2; RvP er nederlandsk og nederlandsk kaptein under LvG og har således et gigantisk klippekort. Synd, men slik er det nå engang. Tror RvP hadde hatt godt av 2-3 kamper på benk og fått sulten tilbake. Man trenger jo ikke prestere når man uansett er garantert plass i XI.

Lenke til kommentar

RvP var god i 12/13 sesongen fordi han rett og slett var ligaens og en av verdens beste spisser på den tiden, ikke på grunn av Carrick, må være noe av det latterligste jeg har hørt. Er vel ikke tilfeldig at årets kjedeligste kamp kommer straks han entrer midtbanen? Aldri likt spilleren noe særlig etter innsatsen hans i CL-finalene mot Barca og ikke minst den nervøse og puslete spillestilen han har. Var elendig i fjor, og folk lever enda på prestasjonene hans i Fergusons siste sesong. Nei, gi meg en midtbane bestående av Blind -Herrera - Di Maria slik som tidligere i sesongen.

Du har nettopp prestert å skrive årets dummeste innlegg! Som Rio og Scholes har sagt, Carrick er kanskje den mest undervurderte spilleren i hele England og den beste defensive midtbanespilleren i PL de siste 10 årene.

 

Tenk å si at Carrick har nervøs spillestil. Snakk om å skyte seg selv i foten :rofl:

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Han har jo hatt flere 100% sjanser denne sesongen, som han lett hadde satt for to år siden! Har ikke noe med Carrick å gjorde, men med RvPs manglende selvtillit og målrettet å gjøre!

 

Han kommer til å heve seg, det er jeg sikker på!

 

Uansett så er di Maria bedre enn Carrick noen gang har vært, og han vil nok få mer hjelp av Angel nå, enn han fikk av Michael for to år siden.

Lenke til kommentar

 

RvP var god i 12/13 sesongen fordi han rett og slett var ligaens og en av verdens beste spisser på den tiden, ikke på grunn av Carrick, må være noe av det latterligste jeg har hørt. Er vel ikke tilfeldig at årets kjedeligste kamp kommer straks han entrer midtbanen? Aldri likt spilleren noe særlig etter innsatsen hans i CL-finalene mot Barca og ikke minst den nervøse og puslete spillestilen han har. Var elendig i fjor, og folk lever enda på prestasjonene hans i Fergusons siste sesong. Nei, gi meg en midtbane bestående av Blind -Herrera - Di Maria slik som tidligere i sesongen.

Du har nettopp prestert å skrive årets dummeste innlegg! Som Rio og Scholes har sagt, Carrick er kanskje den mest undervurderte spilleren i hele England og den beste defensive midtbanespilleren i PL de siste 10 årene.

 

Tenk å si at Carrick har nervøs spillestil. Snakk om å skyte seg selv i foten :rofl:

 

Hva Rio og Scholes sier bryr jeg meg svært lite om. Sistnevnte insisterte vel på at United skulle beholde Moyes og stilte seg kritisk til van Gaal og mente han måtte gå, bs. Da mente de også garantert Carrick i 12/13 sesongen og ikke dagens Carrick, for dagens Carrick har tatt minst fem steg tilbake fra den gode sesongen han hadde.

 

Den beste defensive midtbanespilleren? Bedre enn Keane, Mascherano, Alonso, Yaya, Makelele etc.? No way. Fletcher på sitt beste var jo bedre enn Carrick.

 

En veldig puslete og nervøs spiller til hans størrelse å være ja, spesielt mot topplag. Ikke akkurat typen som står opp for laget og går i krigen for å si det sånn. En aldrende og treg spiller som bør finne seg i å varme benken siden vi allerede har bedre alternativer å stille opp med.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...