Gå til innhold

Race for the title + Champions League


Latias

  

58 stemmer

  1. 1. Hvem vinner ligaen?

    • Chelsea
    • Manchester City
    • Arsenal
    • Liverpool
      0
    • Manchester United
    • Andre
      0
  2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Prestasjoner i hjemlig liga er det som veier mest for min del. Slik United spiller for tiden har jeg absolutt ikke lyst å se dem i CL. Tror Liverpool ville "representert" England bedre. Pengebruken er igrunn bare en flau fadese som jeg ikke bryr meg om lenger.

Lenke til kommentar

Prestasjoner i hjemlig liga er det som veier mest for min del. Slik United spiller for tiden har jeg absolutt ikke lyst å se dem i CL. Tror Liverpool ville "representert" England bedre. Pengebruken er igrunn bare en flau fadese som jeg ikke bryr meg om lenger.

For det første så er Liverpools prestasjon i CL en flau fadese, og de representerte England på verst tenkelig måte.

 

For det andre så bruker Liverpool like mye penger som Manchester United, den store forskjellen er at Manchester United faktisk tjener mye mer og går i solid overskudd hver eneste sesong. Flau fadese av alle engelske lag for tiden, med ett eneste unntak og det er Chelsea.

 

Edit: Man kan selvfølgelig spørre seg selv hvor godt de representerer Engelsk fotball når de bare parkerer bussen for å få resultater, men i motsetning til de andre så vinner de faktisk kamper og kommer seg mest sannsynlig ganske langt også.

Endret av Espp
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Prestasjoner i hjemlig liga er det som veier mest for min del. Slik United spiller for tiden har jeg absolutt ikke lyst å se dem i CL. Tror Liverpool ville "representert" England bedre. Pengebruken er igrunn bare en flau fadese som jeg ikke bryr meg om lenger.

Fuck off, mer traurig lag enn Liverpool i motgang skal du lete lenge etter. Kommer United seg til CL i år så er jeg helt sikker på at de med en psykopat på midtbanen kommer til å spyle Liverpool av banen neste sesong. Liverpool har et par gode enkeltspillere som hever laget voldsomt når de er i form, men faller sammen som en kortstokk når Coutinho og Sterling er ute av laget eller ute av form.

Lenke til kommentar

14 dagers returrett på bestilling av tv kanaler over nett....

 

Hadde vært artig å prøvd :)

Jeg brukte det med hell hos C More i begynnelsen da de fikk TL. De hadde null kontroll og jeg fikk vel sett nesten hele første sesongen før de oppdaget smutthullet.

Lenke til kommentar

 

 

Prestasjoner i hjemlig liga er det som veier mest for min del. Slik United spiller for tiden har jeg absolutt ikke lyst å se dem i CL. Tror Liverpool ville "representert" England bedre. Pengebruken er igrunn bare en flau fadese som jeg ikke bryr meg om lenger.

Fuck off, mer traurig lag enn Liverpool i motgang skal du lete lenge etter .
United de siste tre sesongene. Var ikke så veldig vanskelig å lete frem egentlig.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg er ikke her for å forsvare Liverpool sine prestasjoner i årets CL. De var elendige. Arsenal også, som ser ut til å gå på tryne ut av CL etter å ha trukket en av enkleste lagene. Men det er irrelevant. Som sagt tar jeg utgangspunkt i hjemmlig liga hvor jeg syns Manchester United rett å slett er flause å se på. Om Liverpool bare er i en voldsom flytsone akkuratt nå og overprester vet ikke jeg. Det får tiden vise.

 

@Espp

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Hva er et bra lag? Er det det laget som vinner flest kamper, uavhengig av spillestil og sjanseskaping? Eller er det antallet sjanser? Antallet finaler i Champions League? Antallet ligatitler innenfor en periode på fem år?

 

Jeg insinuerer ingenting her, er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar

La oss se på den "underholdende statistikken" og sammenlikne da:

Lag Mål puttet Mål sluppet inn

Man Utd: 197 112

Liverpool: 214 123
Her er fra de to siste sesongene + årets sesong. Her ser vi klart hvor sinnssykt mye bedre et Liverpool som har prestert langt over forventning har vært, kontra et Manchester United som har vært ræv (deres egne ord altså). 17 mål mer etter sesongen i fjor hvor dere hadde århundrets spisspartnere å greier..
Gleder jeg meg til Manchester United begynner å prestere, for da blir den statistikken pissa på. Rart at vi har nesten like mange mål med tanke på hvor dårlige vi er og dere så gode.
Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hva er et bra lag? Er det det laget som vinner flest kamper, uavhengig av spillestil og sjanseskaping? Eller er det antallet sjanser? Antallet finaler i Champions League? Antallet ligatitler innenfor en periode på fem år?

 

Jeg insinuerer ingenting her, er bare nysgjerrig.

Min definisjon på et bra lag er et lag som presterer å spille underholdene fotball samt få resultater mot både gode å dårlige lag. Ser dog ikke helt hvordan dette er relevant til diskusjonen.

 

Jeg vil ha med de engelske lagene som jeg tror vil prestere bra i CL. P.d.d ser jeg ikke på United som et lag som vil gjøre det. Syns de har hatt ekstremt mye flaks, og jeg tror det vil ta minst en sesong til før de får ting skikkelig på gli. Hadde noen spurt meg før jul ville kanskje svare vært anderledes. Virker som Van Gaal har mister litt av kontrollen.

Lenke til kommentar

 

Vil bare minne deg på at United høvlet over Liverpool før jul, først og fremst fordi United sine angripere og keeper var gode, og Liverpools ditto dårlige.

Da er det på sin plass å minne om at Liverpool høvlet over United i begge seriekampene ifjor.

 

Men ser ikke poenget i å henge seg opp i enkeltkanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...