Gå til innhold

Arsenal/Chelsea diskusjonstråd


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Chelsea har brukt Stamford Bridge siden 1905, og om alt som har kommet ut av penger i nyere tid er kunstig, så er vel Emirates en kunstig homsestadion også?

 

Man kan gjerne få kalle Chelsea hisotieløse, men om man kommer med den påstanden er man vel ikke kvalifisert til å bruke uttrykket.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Traff jeg et ømt punkt der?

 

Chelsea var en middelhavsfarer inntil oljen kom og hjalp dere. Ikke lat som at dere var en storklubb når Roman kom. Dere hadde vunnet toppserien èn gang, pluss en cup her og der. Chelsea er og forblir den mest kunstige fotballklubben i Europeisk fotball, og du må gjerne prøve argumentere i mot det. Jeg lytter gjerne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Traff jeg et ømt punkt der?

 

Chelsea var en middelhavsfarer inntil oljen kom og hjalp dere. Ikke lat som at dere var en storklubb når Roman kom. Dere hadde vunnet toppserien èn gang, pluss en cup her og der. Chelsea er og forblir den mest kunstige fotballklubben i Europeisk fotball, og du må gjerne prøve argumentere i mot det. Jeg lytter gjerne.

Kan noen forklare meg dette med historie bullshittet?

 

Er det hvor vi har endt opp på tabbelen?

 

Skrur jeg tiden tilbake til 1992 så endte Chelsea på 11plass, Arsenal på 10.

1996 Endte vi opp 6 plass, Arsenal på 3.

1997 Endte vi opp 4 plass, Arsenal vant serien.

1998 Endte vi opp på 3 plass Arsenal på 2.

2002 Endte vi opp 4 plass, Arsenal på 2.

 

De 10 siste årene trenger jeg ikke å ta med. Hadde feks PSG ingen historie før de ble kjøpt opp??

 

Er det spillere vi har hatt før Roman? Zola? Terry, Lampard, Hasselbaink, Gallas, Desailly, Le Saux, Gudjohnsen, WEAH!! OSV!!

 

 

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...