Gå til innhold

Destiny-oppfølgeren er allerede under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med "Dette spillet skal leve minst 10 år"? Litt tidlig å annonsere en oppfølger bare et par måneder etter lansering da vel?

 

Personlig elsker jeg spillet, men har lagt det på hylla frem til første tileggspakke kommer, ble litt mye grinding, og helt ærlig litt for lite nytt ut av de "eventsa" som har vært...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjedde med "Dette spillet skal leve minst 10 år"?

Det som ble sagt var at dette er en 10 års franchise, dvs 10 år med oppfølgere, dlc osv.

--

 

Siden spillet har fått mange klager på manglende innhold kan den planen fort ende i vasken hvis ikke de fikser det problemet i løpet av rimelig tid.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

 

Hva skjedde med "Dette spillet skal leve minst 10 år"?

Det som ble sagt var at dette er en 10 års franchise, dvs 10 år med oppfølgere, dlc osv.

--

 

Siden spillet har fått mange klager på manglende innhold kan den planen fort ende i vasken hvis ikke de fikser det problemet i løpet av rimelig tid.

Enkelt i USA og servere dritt på en tallerken. så lenge de har pengene til reklame så sluker sauene opp alt.

Lenke til kommentar

Call of Destiny, er jo activision som er utgiver. De gjør vel som med call of duty, lar 2 utviklere holde på med hvert sitt spill slik at de kan spytte en oppfølger i året.

Det er Bungie som eier rettighetene til serien.

 

Activision har sannsynligvis hatt en del innflytelse på prosjektet, men de kan ikke gjøre hva de vil med Destiny slik som de kan med Call of Duty.

Lenke til kommentar

 

Call of Destiny, er jo activision som er utgiver. De gjør vel som med call of duty, lar 2 utviklere holde på med hvert sitt spill slik at de kan spytte en oppfølger i året.

Det er Bungie som eier rettighetene til serien.

 

Activision har sannsynligvis hatt en del innflytelse på prosjektet, men de kan ikke gjøre hva de vil med Destiny slik som de kan med Call of Duty.

 

Joda, du kan drømme.

Lenke til kommentar
Activision fucked up the game and you know it.

 

Bungie er et uavhengig studio med en vanvittig stjernestatus. Tror du virkelig at det var sånn at Activision overkjørte Bungie under forhandlingene?

 

Jeg er helt enig i at Destiny har en del mangler, men jeg synes det blir feil å legge hele skylden på Activision. Bungie fortjener også en del tyn for det endelige resultatet.

 

Poenget mitt med den opprinnelige posten var uansett at det ikke kommer til å komme årlige lanseringer av nye Destiny-spill med det første. Jeg ser ikke helt hva kvaliteten til spillet har med saken å gjøre.

 

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...