Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en latterlig bra måned! :)

 

Jeg venter aller mest på AC: Unity, og DA3 (men må runde 2-ern først..)

 

FarCry 4 blir også stas! Siden jeg aldri har spilt Halo-serien, er The Master Chief Collection også et velkomment syn, selv om ingen av disse her blir dag-1-kjøp. GTA5 og Lego Batman kommer også til å garantert bli kjøpt inn en gang.

 

Mulig også Rocksmith 2014 (enda en gang) ..

Lenke til kommentar

The Binding of Isaac: Rebirth blir glemt av mer eller mindre alle, og det er ute på Steam i morgen kl. 18-19! En oppusset versjon av originalen (ikke lenger Flash) med bøttevis av nye items, fiender og bosser.

 

Originalen er et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid og det forbauser meg at nyversjonen ikke blir nevnt noe sted.

Lenke til kommentar

The Binding of Isaac: Rebirth blir glemt av mer eller mindre alle, og det er ute på Steam i morgen kl. 18-19! En oppusset versjon av originalen (ikke lenger Flash) med bøttevis av nye items, fiender og bosser.

 

Originalen er et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid og det forbauser meg at nyversjonen ikke blir nevnt noe sted.

 

Hadde jeg sett dette innlegget hadde jeg ikke skrevet kommentaren min over, men jeg er helt enig med deg! Har godt over 1000 timer i orginalen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...