Jump to content
Gabri3L

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**

Recommended Posts

Annonse

Dro litt ut dette opp i alle familie selskaper og whatnot, skal få tatt trekningenne iløpet av morgendagen  :xmas:

Edit: Prøver å snike meg under radaren med å redigere innlegget her  :ninja: Jeg har altså enda ikke fått gjort trekningen. I morgen, da skjer det, 99% sikkert  :mellow:

Edited by Evil-Duck
  • Like 7

SOMA er gratis på GOG. Spilles via GOG Galaxy-programvaren.

Ellers er 2Dark gratis. Dette er riktignok ikke en kode eller noe som knyttes til noe program, men lastes ned DRM-fritt fra indiegala her (varer frem til 1. januar 2019):

https://freebies.indiegala.com/2dark?ref=indiegalac&utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=FRIDAY+SPECIAL+BUNDLE+-+20181228

Edited by CaZpeR
  • Like 2

Tusen hjertelig takk Evil-Duck! Må nok bruke en del tid sammen med sønnen min til å lære hvordan Kerbal fungerer, men allerede nå er det mye artig vi har fått til :)

• Like 2

Her var det ikke akkurat mange om beinet.  :hmm:

Litt kort frist. Spesielt nå i høytiden hvor sikkert mange, meg selv inkludert, ikke fikk med seg posten før etter fristen :(

Jeg kunne 'tatt' koden til opptil flere spilll der, men så lenge jeg ikke kommer til å spille de, er backloggen på Steam stor nok fra før. Initiativet er derimot topp, det kan ingen si noe på.

Da utvider jeg trekningen med flere spill, i tillegg til noen av de forrige. :) 

Regler:
- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med spillet du er interessert i.
- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden.
- Trekning i løpet av torsdag kl. 16:30.

Bear With Me - Collectors Edition

header.jpg?t=1518187598

Wizard of Legend

header.jpg?t=1529536439

Titan Quest: Anniversary Edition + Titan Quest: Ragnarok DLC

header.jpg?t=1544515414

Zombie Army Trilogy

header.jpg?t=1478605146

7 Days to Die

header.jpg?t=1502044027

The Dwarves

header.jpg?t=1489400983