Gå til innhold

Trenger hjelp til å programmere Wii U konsoll, betaler godt


Nailfox11

Anbefalte innlegg

Jeg spiller golf, og kunne tenke meg å spille en del golfspill inne om vinteren.

 

Er amatør når det gjelder Wii, har en gammel, men kunne tenke meg å kjøpe en Wii U slik at jeg spille en del nye spill.

 

Trenger hjelp/veiledning i fra en vet hvordan Wii U konsollen fungerer, og vet hvordan man skal programmere den for å få den slik en vil har den.

 

Hva kan jeg bruke i fra min gamle Wii, og hva trenger jeg av controller, remote, motion plus sensor osv...?

 

Liker sportsspill som golf, tennis osv. + bilspill som Mario cart.

Har to ratt og en golfkølle (se vedlagt bilde)

 

På PC'en kan en kjøpe billige spill på Ebay og bruke koden på sin Steam konto. Finnes det lignende muligheter til Wii U?

 

Finnes det noen der ute på forumet som har greie på dette, og veilede meg, hjelpe meg, så betaler jeg godt.

 

Send gjerne mail til meg, så tar vi det på telefon

 

[email protected]

 

 

 

 

post-366183-0-04755000-1414754859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg er ikke en ekspert på programmering, men jeg kan svare på et par av spørsmålene dine. Free of charge!

 

 

Hva kan jeg bruke i fra min gamle Wii, og hva trenger jeg av controller, remote, motion plus sensor osv...?

 

 

 

På PC'en kan en kjøpe billige spill på Ebay og bruke koden på sin Steam konto. Finnes det lignende muligheter til Wii U?

 

 

1: Alle spill og alle kontrollere som fungerer på vanlig Wii kan også brukes på Wii U. Den samme sensoren du plasserte over TV-en (den som fulgte med Wii-en) følger også med i Wii U-pakken.

 

2: Man har mulighet til å kjøpe spillkoder via den offisielle Nintendo-butikken (som du har adgang til igjennom Wii U-konsollen). Jeg tror det også er mulig å kjøpe spillkoder på ebay. Iallefall har jeg sett Zelda Win Waker-koder på nettet, som så kan aktiveres på kontoen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...