Gå til innhold

7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes layouten er fin, men jeg må si at overskrifter ol. blir litt vel tynne i bokstavene ved 4k oppløsning, er klar over at dette er brukt av ~~1% av brukerne.. men endre font for en vis oppløsning er forhåpentligvis ikke alt for mye arbeid? :)

 

Edit:

Legger ved et eksempel hvor gammel design har perfekt skrift, mens nye har tynn. Dette vil ikke være veldig synelig uten 4k oppløsning sikkert men... Forksjellen er tydelig.

 

http://imgur.com/D6nO5Ba

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar

Det er mange gode fordeler med å være ekstra bruker, men synes unødvendig mange artikler får ekstra-stemplet uten å være spesielt inn-i-dybden artikler. Det burde ikke være et fastbestemt antall artikler som er ekstra, heller færre men av bedre kvalitet.

 

Skulle også ønske det var mulighet til å velge selv hvilke temaer man vil lese om (slik at jeg kan få alt bortsett fra foto foreksempel).

 

Ellers liker jeg veldig godt tek.no

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Så lenge dere fjerner alle andre artikler fra undernettsidene som ikke har noe med disse å gjøre, greit... Synes ikke Amobil og Tek.no har noe serlig forskjellige artikler...

 

Vi er enige. Det har vært litt mye likt på forsidene, og vi skal sørge for at det nå blir mye tydeligere forskjell på underseksjonene fremover. Kun rent mobilstoff på mobilseksjonen, osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det ingen mulighet til å ha en felles portal som er mulig å forandre til eget behov?

Jeg, for eksempel, bryr meg lite om foto, og masse om feks Samsung. Kunne dere hatt en slags form for tag-system, slik at jeg kunne fjernet alle artiklene som omhandlet foto, inne på tek.no, eller gjøre slik at dem faller mye fortere ned, imens saker som omhandler mobiler blir hengende lengst, og Samsung-saker prioriteres, for eksempel?

 

I mitt hode, blir det litt som med prisjakt, egentlig, om enn ikke så vanvittig mange valg, men en del.

Det kan være dere har dette i den siste bonusdelen hvor man blant annet kan velge Apple, og nettverk, og det, men jeg klarer ikke finne denne oversikten over slike kategorier...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig har jeg fulgt amobil i lang tid nå, og jeg et enig i påstanden om at de har de desidert beste testene av mobiltelefoner pr i dag. Det har ikke alltid vært slik, men inntrykket mitt er at redaksjonen tar tilbakemeldinger seriøst, og ikke bare avfeier de som er uenige. Så etter mange år så har jeg ingen problemer med å stole på amobil og deres anbefalinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med "Siste nytt fra verden" dette er absolutt noe jeg tror flere av dere lesere vil sette stor pris på. Blir spennende å følge utviklingen til tek.no fremover, bra jobba!

 

Som nevnt av flere synes også jeg lesere med Ekstra burde ha muligheten til å fjerne reklamen fra Teknojobb.no og Prisguide.no selv om det er deres egne sider. Dette er ikke noe som irriterer meg noe spesielt, men sier ikke nei takk til å fjerne det hvis hvis muligheten skulle by seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...