Gå til innhold

Skyrim: Øyehulen er blitt dekket av hvite objekter


Anbefalte innlegg

Spillerlitt Skyrim igjen, på et gammelt save. Men et eller annet har skjedd med min rollefigur. Nærmere bestemt har det kommet noen hvite objekter som dekker over øynene. Hva de dekker avhenger av kameravinkelen, men stort sett hele øyehulen med øyne og øyebryn. Sett på skrå bakfra ser de ut som istapper som stikker ut fra øynene, men fra siden og forfra blir de flatere. I noen vinkler forsvinner de fra det ene øyet.

 

Edit: "Istappene" dannes bare når jeg beveger hodet. Som om det er et punkt i objektet som henger igjen når resten beveges, og derfor gjør at objektet strekkes. Klarer ikke å fange det i en skjermdump.

 

En eller annen snag eller korrupt fil kanskje? Eller er det noe i spillet som gjør det slik? Har prøvet å gå til Galathil(?) og gjøre ansiktsoppsettet på nytt, men de er der fortsatt mens jeg stiller inn, og etter at jeg har lagret.

 

Noen ideer?

 

Geir :)

 

Edit 2: Her er et par skjermbilder. Ble fryktelig mørke, skal prøve å lage noen bedre senere. Stripene over det venstre øyet er hår...

 

post-52698-0-06557100-1414413571_thumb.jpgpost-52698-0-92622400-1414413571_thumb.jpg

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det der er en bug i en av hulene i nærheten av Whiterun, ett av gravkamrene der har en tendens til å gi denne buggen. Prøv å gå i tredjeperson og åpne konsollvinduet, skriv "player.addspell 0001d1", lukk konsollvinduet og åpne det igjen og skriv "player.removespell 000f71d1". Mener det var dette som fikset det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...