Gå til innhold

34" eller 27" Swift


Jestiar

Anbefalte innlegg

Har sett på dette lenge nå og greier ikke helt å bestemme meg mellom disse 2 monitorene.

 

AOC 34" LED u3477Pqu

Pris 6500,-

 

Liker at den 21:9 og er 34", og ser lekker ut og digg å jobbe med. Vet ikke helt om gaming men så på linus at han likte den 34" LG for gaming også.

 

 

 

 

Asus 27" LED G-Sync ROG SWIFT PG278Q

 

Pris 6990,-

 

bruker nå en 27" med 60hz. Men ser mye bra meg G-Sync og 100 hz ++

Har ikke selv opplevd G-sync men har sett en LG tv med 100 HZ, det var gangske insane, gjorde film opplevelsene 5 ganger så bedre.

 

 

 

Lurer på noen med oppleved med 34" - 21:9 på gaming / jobbing som kan hjelpe meg å avgjøre dette

 

 

Jeg har i7 4790k & GTX 980. Jeg lurer på derfor om Asus Swift kan være bedre i long term pga G-Sync som gjør jeg kan spille med maks og droppe under 60fps, og forsatt oppleve smooth gameplay som de fleste sier.

 

Prisen er så like at det er vanskelig å bestemme seg her :(

 

(Har mini itx så kan ikke kjøre SLI)

Endret av Jestiar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Fikk du bestemt deg? :)

 

Jeg står midt oppi valget angående skjerm, og begge frister. Nizzen har vært flink til å reklamere for Swift i min tråd, men jeg er fortsatt ikke helt overbevist.. :) Mest fordi jeg ikke spiller så mye FPS. Det vil si, jeg kommer nok å spille de nye CoD/Battlefield-spillene, men da campain som en casual gamer, og aldri online. Det går mest i rollespill, Dragon Age, Skyrim, etc.. De siste årene har jeg vært en konsollgamer, men jeg har mange gode spill i backloggen min i Steam som nok hadde gledet seg over Swift. Men, så mye som frister med andre skjerme også, ogaå er det litt negativt at jeg vil betale mye for en teknologi jeg kanskje (?) ikke bruker så mye som andre!?

 

Hva med spill som Assassin's Creed Unity osv, vil de påvirkes stort av Swift, feks?

Lenke til kommentar

Har en Swift som er solgt og sendes bort fra meg til uka..
Gsync er deilig, men for meg, så føler jeg at pengene er bedre brukt i oppløsning enn oppdateringshastighet.

Ikke landet på ny skjerm enda, men det blir nok en ultrawide 34" eller en 4k skjerm, må bare få sett tester av modeller med Gsync først. Enn så lenge sitter jeg på min grisegamle 1200p skjerm :)
ROG Swift er en veldig god skjerm, men for meg som ikke er hardcore gamer whatsoever lenger, så ser jeg ikke pointet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...