Gå til innhold

Hvordan avgjøres hvilke artikler som blir synlige på Tek.no?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har vært daglig leser av Tek.no i svært mange år, men i det siste har jeg for første gang opplevd jevnlig at det ikke holder å stikke innom dere for å få oversikt. Jeg må likevel inn på både gamer og hardware for å få med meg dagens nyheter. Samtidig registrerer jeg at artiklene som eksponeres på forsiden får stadig mer og mer "tabloid" preg, med halvseriøse nyheter og rykter rundt teknologi og forskning.

 

Dette gjør meg nysgjerrig på hvordan dere velger ut artiklene som kommer på forsiden, og om det ikke kunne vært mulig å gitt brukerne deres mulighet til å filtrere litt selv.

 

Sånn det er nå ender det med at jeg går tilbake til å sjekke gamer og hardware direkte hver dag, i stede for å gå via tek, slik jeg gjorde før tek ble tatt i bruk. Det er isåfall synd, da jeg likte tek.no veldig godt tidligere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har vært daglig leser av Tek.no i svært mange år, men i det siste har jeg for første gang opplevd jevnlig at det ikke holder å stikke innom dere for å få oversikt. Jeg må likevel inn på både gamer og hardware for å få med meg dagens nyheter. Samtidig registrerer jeg at artiklene som eksponeres på forsiden får stadig mer og mer "tabloid" preg, med halvseriøse nyheter og rykter rundt teknologi og forskning.

 

Dette gjør meg nysgjerrig på hvordan dere velger ut artiklene som kommer på forsiden, og om det ikke kunne vært mulig å gitt brukerne deres mulighet til å filtrere litt selv.

 

Sånn det er nå ender det med at jeg går tilbake til å sjekke gamer og hardware direkte hver dag, i stede for å gå via tek, slik jeg gjorde før tek ble tatt i bruk. Det er isåfall synd, da jeg likte tek.no veldig godt tidligere...

 

Hei,

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Alle artikler som går ut på Hardware.no, Amobil.no og Akam.no går også ut på Tek.no – mens kun noen utvalgte Gamer- og Teknofil-saker blir publisert der. Vi ønsker at Tek.no-forsiden skal inneholde et bredt utvalg med saker for teknologiinteresserte forbrukere (tester, nyheter, guider og annet), men er åpen for innspill på hvilke saker dere lesere mener vi bør skrive. Er det noe vi bør slutte å skrive om, eller noe vi ikke skriver om i dag som vi burde skrive om? Isåfall vil vi gjerne vite om det. :-)

 

I disse dager holder vi på med en større redesign av Tek.no, som vi håper og tror vil falle i smak. Der vil du også finne et nyhetssveip med korte nyheter fra hele verden. Har du lyst til å prøve betaversjonen allerede nå, finner du den her: http://tek.stage.hw.no/ Bruk gjerne tilbakemeldingsknappen for å gi oss innspill på hva vi bør gjøre annerledes.

Lenke til kommentar

Takk for godt svar! Jeg har tydeligvis bare oversett de hardware artiklene jeg har savnet. Må ha vært før morrakaffen ;)

 

I forhold til hvilke artikler jeg ønsker mer av, så blir jo det en smakssak som sikkert ikke stemmer overens med mange andre. Var derfor jeg tenkte en filterfunksjon hvor man kan skreddersy tek.no forsiden hadde vært en utrolig kraftig feature. Og takk for link, skal sjekke ut betaen :)

Lenke til kommentar

Er du tvillingbroren til brukeren "Den andre elgen?"

Han har spurt om det samme, og maser hele tiden om hvorfor extra koster penger. Han har vel ca 1000 innlegg om bare dette :p

 

Hehe nei, "Elgen Hansi" har hengt med meg siden oppveksten. Har ingen anelse om hvem som skjuler seg bak andre elge-nick her på forumet. Og at ekstra koster penger har jeg ikke dedikert mye energi eller bekymring på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...